DeletedUser
Guest
Hihi geen probleem helaas zijn ze voor niemand niet.
Wil je ze zo graag? kom ze maar halen
Wil je ze zo graag? kom ze maar halen
Wat een air
http://www.youtube.com/watch?v=VECZfRxs9Zo
Bring it on
I'm-a test your balance
Bring it on
You can't stand the violence
So put your tail between your legs
And leave in silence
Bring it on
You can't handle the heat
Bring it on
This cannibal is hungry for meat
Bring it on
And I'm ready to eat
So if you're scared get outta here
Before you get beat
Bring it on
Weer 1 met zo'n grootpraat tegenover Sangu, leren jullie het dan nooit...
misschien moet ie op de feiten worden gedrukt
Zijde 1:
Stammen: Sangu
Zijde 2:
Spelers: BadBoy-BadBoy
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 47
Kant 2: 7
Verschil: 40
Zijde 1:
Stammen: Sangu
Zijde 2:
Stammen: Credo
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1,456
Kant 2: 173
Verschil: 1,283
Wat een air
Lol misschien moet je je beter informeren/lezen? Ik ben een nieuwe speler op dat account. Dus die stats interesseren me 0,00.
Lol misschien moet je je beter informeren/lezen? Ik ben een nieuwe speler op dat account. Dus die stats interesseren me 0,00.
misschien moet jij je ook eens beter informeren. Wij zijn niet geinteresseerd in blabla-spelers.
Respect moet je hier verdienen. Laat je kwaliteit eerst zien voordat je hier de stoere jongen komt uithangen
Goh, wat een mooi verhaal Feetje. Interessant om te lezen dat ik ooit toch nog een uitdaging zal krijgen
Je hebt veel vooroordelen zie ik, wel jammer dat je zo'n grote air hebt zoals vele van in Sangu. Blijkbaar is mijn mening van voor dat ik op badboy kwam nog steeds van kracht.
Ik voel me helemaal niet stoer. Wat ik eerder heb gepost is om meer spelplezier vragen. Meer edels zodat de wereld sneller verloopt. Natuurlijk moesten jullie natuurlijk per se met stats en posts aankomen over hoe goed jullie wel niet zijn en hoe iedereen zo slecht is. Dat zal ik dan wel merken op het spel. Maar dat geldt ook voor jullie. Je kan een boek niet aan zijn kaft beoordelen.
Dan kan je al inzien dat ik geen interesse heb in een conversatie met jou. Eens kijken naar de posts wie hier enorm stoer uithangt?
Meneer blaaskaak die mensen uitroept voor blaaskaken. Hmm waar heb ik dat eerder gezien. Ohja, bij vele van onze vorige targets die nu op hun eeuwige jachtvelden lopen. Dus zeg het nu 1x wij hebben misschien grote praatjes volgens jou maar wij hebben ons allng bewezen hier in wereld 10 en doen dat nog steeds. We rocken hier de wereld. Vandaar die stats. Jij hebt hier 0 dingen gedaan/berijkt. Bewijs je eerst ouwe
Meneer blaaskaak die mensen uitroept voor blaaskaken. Hmm waar heb ik dat eerder gezien. Ohja, bij vele van onze vorige targets die nu op hun eeuwige jachtvelden lopen. Dus zeg het nu 1x wij hebben misschien grote praatjes volgens jou maar wij hebben ons allng bewezen hier in wereld 10 en doen dat nog steeds. We rocken hier de wereld. Vandaar die stats. Jij hebt hier 0 dingen gedaan/berijkt. Bewijs je eerst ouwe