Pakketten vermindering voor wereld 10

DeletedUser

Guest
Hihi geen probleem ;) helaas zijn ze voor niemand niet. :cool:

Wil je ze zo graag? kom ze maar halen :)

DeletedUser

Guest
credo faalt gewoon hard.

rowall= bb's edelen
credo=rowall²

DeletedUser

Guest
Shhh of je lijk zal zelfs niet de kans krijgen om te ontbinden :p

DeletedUser

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=VECZfRxs9Zo

:rolleyes:

Bring it on
I'm-a test your balance
Bring it on
You can't stand the violence
So put your tail between your legs
And leave in silence
Bring it on
You can't handle the heat
Bring it on
This cannibal is hungry for meat
Bring it on
And I'm ready to eat
So if you're scared get outta here
Before you get beat
Bring it on

DeletedUser

Guest
Weer 1 met zo'n grootpraat tegenover Sangu, leren jullie het dan nooit...:cool:

DeletedUser

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=VECZfRxs9Zo

:rolleyes:

Bring it on
I'm-a test your balance
Bring it on
You can't stand the violence
So put your tail between your legs
And leave in silence
Bring it on
You can't handle the heat
Bring it on
This cannibal is hungry for meat
Bring it on
And I'm ready to eat
So if you're scared get outta here
Before you get beat
Bring it on

Weer 1 met zo'n grootpraat tegenover Sangu, leren jullie het dan nooit...:cool:

misschien moet ie op de feiten worden gedrukt:)

Zijde 1:
Stammen: Sangu
Zijde 2:
Spelers: BadBoy-BadBoy

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 7
Verschil: 40

chart

Zijde 1:
Zijde 2:
Stammen: Credo

Kant 1: 1,456
Kant 2: 173
Verschil: 1,283

chart

DeletedUser

Guest
misschien moet ie op de feiten worden gedrukt:)

Zijde 1:
Zijde 2:
Spelers: BadBoy-BadBoy

Kant 1: 47
Kant 2: 7
Verschil: 40

chart

Zijde 1:
Zijde 2:
Stammen: Credo

Kant 1: 1,456
Kant 2: 173
Verschil: 1,283

chart

Lol misschien moet je je beter informeren/lezen? Ik ben een nieuwe speler op dat account. Dus die stats interesseren me 0,00.

Deleted User - 658143

Guest

Voor het geval je het nog niet door hebt.

Dit is "endgame", het enige dat nog overblijft op wereld 10 is Sangu enerzijds en edelvoer anderzijds. Gewoon wachten tot jullie allemaal barbaar worden is ongeveer het enige dat Sangu nog moet doen om deze wereld te winnen. Omdat jullie echter barbaren zullen blijven edelen hebben we jullie gewoon allemaal de oorlog verklaard kwestie het proces te versnellen. Daarmee hoopten we ook min of meer de boodschap over te brengen dat:
- Je komt niet meer in Sangu. We kunnen hierbij eventueel enkele uitzonderingen maken, maar we willen zeker vermijden dat we later moeten te horen krijgen dat we via recruiting gewonnen hebben.
- Je hebt geen enkele kans om tegen Sangu op te boksen. Je kan misschien een paar 100 dorpen edelen van minder actieve Sangu's. Uiteindelijk kom je tegen een aantal van onze core spelers te liggen en dan is het Game Over.

BadBoy-BadBoy was een van de leiders van Credo. Die stam die meer dan 1000 dorpen achter staat op Sangu, die stam waarvan we sommige spelers nog kennen zoals tomtom assendelft en JAN-JANSEN. Maar BadBoy? Ik kan me niet herinneren dat die ooit iets bereikt heeft. (of zal bereiken)

Jij kan je daar nu heel stoer voelen in de rim, neem echter eens een minuut of twee de tijd om na te denken waarom precies BadBoy-BadBoy een nieuwe eigenaar nodig had. Ik veronderstel dat hij op het einde eindelijk ook besefte dat Sangu wel heel veel weg heeft van de Borg "Resistance is futile".
Op een bepaald moment gaan wij ook aan jouw deur staan. Als je op dat moment nog steeds speelt zal het niet voor lang meer zijn. Op 150 edeluur zijn ze namelijk altijd heel stoer op het AF. Zodra die afstand maar 2 uur meer is dan hoor je ze niet (lang) meer op het forum.

En ja wij hebben een serieuze air. Deze is dan ook gerechtvaardigheid. Wij hebben alle grote stammen doen vallen en wij zullen dit blijven doen. Het enige waar jullie blijkbaar toe in staat zijn is af en toe eens een dorp edelen en jullie ergeren aan onze (gerechtvaardigde) arrogantie.

Lol misschien moet je je beter informeren/lezen? Ik ben een nieuwe speler op dat account. Dus die stats interesseren me 0,00.

Dat is heel mooi. Aangezien de rest van je stam nog altijd een onsamenhangende groep van inactieve spelers en noobs is, zal je dus op je eentje het verschil van 1000 dorpen op ons moeten inhalen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

De stats zeggen genoeg hoe sangu hier de touwtjes in handen hebben. Voot verdere info lees de mooie post van ons fee'tje:)

DeletedUser

Guest

misschien moet jij je ook eens beter informeren. Wij zijn niet geinteresseerd in blabla-spelers.
Respect moet je hier verdienen. Laat je kwaliteit eerst zien voordat je hier de stoere jongen komt uithangen

DeletedUser

Guest
Goh, wat een mooi verhaal Feetje. Interessant om te lezen dat ik ooit toch nog een uitdaging zal krijgen :)

Je hebt veel vooroordelen zie ik, wel jammer dat je zo'n grote air hebt zoals vele van in Sangu. Blijkbaar is mijn mening van voor dat ik op badboy kwam nog steeds van kracht. :eek:

Ik voel me helemaal niet stoer. Wat ik eerder heb gepost is om meer spelplezier vragen. Meer edels zodat de wereld sneller verloopt. Natuurlijk moesten jullie natuurlijk per se met stats en posts aankomen over hoe goed jullie wel niet zijn en hoe iedereen zo slecht is. Dat zal ik dan wel merken op het spel. Maar dat geldt ook voor jullie. Je kan een boek niet aan zijn kaft beoordelen.

misschien moet jij je ook eens beter informeren. Wij zijn niet geinteresseerd in blabla-spelers.
Respect moet je hier verdienen. Laat je kwaliteit eerst zien voordat je hier de stoere jongen komt uithangen

Dan kan je al inzien dat ik geen interesse heb in een conversatie met jou. Eens kijken naar de posts wie hier enorm stoer uithangt? :)

DeletedUser

Guest

Goh, wat een mooi verhaal Feetje. Interessant om te lezen dat ik ooit toch nog een uitdaging zal krijgen :)

Je hebt veel vooroordelen zie ik, wel jammer dat je zo'n grote air hebt zoals vele van in Sangu. Blijkbaar is mijn mening van voor dat ik op badboy kwam nog steeds van kracht. :eek:

Ik voel me helemaal niet stoer. Wat ik eerder heb gepost is om meer spelplezier vragen. Meer edels zodat de wereld sneller verloopt. Natuurlijk moesten jullie natuurlijk per se met stats en posts aankomen over hoe goed jullie wel niet zijn en hoe iedereen zo slecht is. Dat zal ik dan wel merken op het spel. Maar dat geldt ook voor jullie. Je kan een boek niet aan zijn kaft beoordelen.

Dan kan je al inzien dat ik geen interesse heb in een conversatie met jou. Eens kijken naar de posts wie hier enorm stoer uithangt? :)

Meneer blaaskaak die mensen uitroept voor blaaskaken. Hmm waar heb ik dat eerder gezien. Ohja, bij vele van onze vorige targets die nu op hun eeuwige jachtvelden lopen. Dus zeg het nu 1x wij hebben misschien grote praatjes volgens jou maar wij hebben ons allng bewezen hier in wereld 10 en doen dat nog steeds. We rocken hier de wereld. Vandaar die stats. Jij hebt hier 0 dingen gedaan/berijkt. Bewijs je eerst ouwe:)

DeletedUser

Guest
Meneer blaaskaak die mensen uitroept voor blaaskaken. Hmm waar heb ik dat eerder gezien. Ohja, bij vele van onze vorige targets die nu op hun eeuwige jachtvelden lopen. Dus zeg het nu 1x wij hebben misschien grote praatjes volgens jou maar wij hebben ons allng bewezen hier in wereld 10 en doen dat nog steeds. We rocken hier de wereld. Vandaar die stats. Jij hebt hier 0 dingen gedaan/berijkt. Bewijs je eerst ouwe:)

HOH, die kerel bespeelt alleen maar gekregen accounts en heeft voor zover ik zie op zijn gekregen accounts nog niet veel meer gedaan dan barbs geëdeld of geinterned... Zal dus niet veel voorstellen, waar verdoen wij onze tijd eigenlijk nog aan. :p

DeletedUser18135

Guest

ouwe? :mad::mad:

ik was toch de ouwe!!!

Bovenaan