Pakketten vermindering voor wereld 10

DeletedUser

Guest
Lieve mensen van wereld 10 en de rest die hier toevallig rond loopt,

Wereld 10 is alweer een tijdlang bezig om precies tezijn: 998 dagen. Ook is deze wereld al een paar maanden gesloten voor nieuwe accounts. In de tussentijd zijn er weer een x aantal spelers gestopt zo ook een aantal grote spelers. Hiermee bedoel ik de grote barbarenzeeën in het noorden van onze wereld. Ook licht er nog steeds 1 in het zuiden.

Ik heb hier een simpel kaartje van gemaakt om het gemakkelijker te maken:)

31_1312113753.jpg

Dit zijn er behoorlijk veel zoals je ziet. Om dit weg te kunnen edelen duurt het gewoon te lang, plus je hebt natuurlijk nog je gewone vijandelijke tegenstanders:)
Even wat stats!

Aantal spelers: 791
Totaal aantal dorpen: 208.796 (263.96 per speler)
Dorpen van de speler: 100.651
Barbarendorpen: 108.145
Aantal stammen: 113
Aantal spelers bij stammen: 683
Spelers online: 30

Pakketten beginnen behoorlijk duur te worden en de spelers worden groter. Je moet dus langer sparen voor je met iemand wilt beginnen aan tevallen. Ik ben dus zeker voor een pakketten vermindering en hopelijk jullie ook!
Hopelijk ziet een mod dit en kan die dit bespreken met duckje/kaneel of wie daar over gaat:)

gegroet horus

DeletedUser25999

Guest
helemaal mee eens ben langer aan het edels sparen dan dat ik kan edelen

DeletedUser

Guest
Denk dat dit idd een goede toevoeging is om het spelletje te stimuleren en versneld de bbs weg te werken.
Iedereen heeft hier voordeel aan in mijn ogen.
Ik hoop dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet kijken naar de topicschrijver (een Sanguspeler)
maar naar informatie die hij schrijft.

De intentie van het spel is met een stam de andere domineren door het weg proberen te edelen.
Mensen die dat snappen zullen voor zijn.
Mensen die liever afwachten totdat iemand barbaar word en als parasieten daarop duiken zullen helaas tegen zijn.

Natuurlijk moeten we de redelijk uniek wereldinstellingen van wereld 10 wel in het oog houden.
Het is een wereld voor gevorderene waarbij de edels uiterst kostbaar is. Om te domineren heb je dus kwaliteit in het spel nodig.
Als dat blijft juich ik dit initatief van hoh zeker toe!

DeletedUser15110

Guest
Ik zou zeggen: maak een enquete in game MODS.

Dan zien we daar wel hoeveel procent voorstander is.

(ik ben eigenlijk voorstander)

DeletedUser49173

Guest
aangezien ik zelf in giga edelnood zit, ben ik 100% voor:D

maar bij sangu mag het pakketen verdubbeling zijn :p
miss houd dat ze tegen voor rowall ^^

DeletedUser

Guest
Hmmm.. Meer pakketjes om meer te edelen.

Doe maar een ja :D

DeletedUser49173

Guest
ps, kan je de bb dorpen niet laten uitgroeien tot vb 5000ptn? is dan al aantrekkelijker om edels eraan te verspillen ipv die 120ptn dorpen.

DeletedUser

Guest
ps, kan je de bb dorpen niet laten uitgroeien tot vb 5000ptn? is dan al aantrekkelijker om edels eraan te verspillen ipv die 120ptn dorpen.

Begin al maar te edelen met de grote barbaren, daar zijn er al genoeg van.

DeletedUser

Guest
Hmmm... Als er nog minder pakketten zijn om op te slaan, dan duurt het sparen voor edels toch net langer? ;)

DeletedUser21943

Guest
Mocht het tot een stemming komen dan wel rekening houden met de vakanties aub.

DeletedUser

Guest
tegen wat het is iemand van sangu die het voorsteld :p nee hoor ben voor vind het wel iets hebben

DeletedUser

Guest
Voor, tzou doodzonde zijn ALS er nog meer spellers zouden moeten/willen stoppen omdat die paketten te blasted zijn, en als iedereen meer bb-dorpen kan overnemen wordt ook de oorlog interessanter

Deleted User - 658143

Guest
Voor, tzou doodzonde zijn ALS er nog meer spellers zouden moeten/willen stoppen omdat die paketten te blasted zijn, en als iedereen meer bb-dorpen kan overnemen wordt ook de oorlog interessanter

Haha juist ja...

Ik ben tegen, worden alle barbaren weer opgegeten en moeten we weer zoveel meer dorpen van jullie overnemen.

DeletedUser

Guest
Haha juist ja...

Ik ben tegen, worden alle barbaren weer opgegeten en moeten we weer zoveel meer dorpen van jullie overnemen.

ik ben het ook eens met smurf meer pakketten betekend meer bb edelende noobjes. willen mensen dat? ja je kan zelf sneller edelen, maar je tegenstander kan dit ook. dit is een drastischestap die onomkeerbaar is. willen we dit nu al? of willen we dit pas als de wereld zich opmaakt voor de eindstrijd. wanneer het er toe doet.

DeletedUser

Guest
Ik ben ook tegen de vermindering.
Vind het tempo net snel genoeg en het strookt met de hele dure edels die met de W10-instellingen samengaan.

DeletedUser18135

Guest
tegen...

BB edelen is een keus,andere spelers aanvallen ook.

Denk dat als een ieder sneller edels kan aanmaken,je niet wilt achter blijven met je groei en dat er weer minder oorlog wordt gevoerd...

Tuurlijk edel ik ook BB-dorpen,maar wel met een doel(bv een medespeler tzt kunnen steunen die nu wat afgezonderd ligt)

Bovenaan