Pagina genereer tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser28259

Guest
Hallo,

Ik vroeg me af wat jullie genereer tijd is als je een pagina laad op tw. Ik zelf zit namelijk op de laptop draadloos met minimaal 100 ms wat heel soms zelfs tot 6000 oploopt. Ik vroeg me af wat jullie hadden aangezien ik dit best traag vind.

Misschien dat dit topic bij het vragen forum thuis hoort, maar ik dacht misschien ligt het wel aan deze wereld of zo..

Vind die vertraging best wel hinderlijk want heb nu nog niet veel punten, maar als ik binnenkort moet gaan timen en ik loop altijd minimaal 100 ms mis wordt het niet veel goeds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
6000 ms is echt extreem veel. Ik heb vandaag en gisteren ook last van trage servers. Soms log ik even uit en dan lijkt het weer beter te zijn, al is dit waarschijnlijk een illusie. Die 100 ms is goed te doen. De eerste times zullen even wennen zijn, maar over het algemeen raak je aan je ping gewend.

Op dit forum is het gisteren al gemeld trouwens:
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?159433-W31-opent-niet

Succes

Haze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28259

Guest
Gister was het inderdaad drama, maar dat kan gebeuren.

Ik heb een tijd geen tw gespeeld, maar in het verleden op w20 had ik edeltreinen die een tussentijd hadden van 50 ms. Zelfs als ik nu een trein stuur, dan zit ik op 100 ms tussentijd.

Lukt het bij jou wel om de 50 ms te behalen?
 

DeletedUser

Guest
Gister was het inderdaad drama, maar dat kan gebeuren.

Ik heb een tijd geen tw gespeeld, maar in het verleden op w20 had ik edeltreinen die een tussentijd hadden van 50 ms. Zelfs als ik nu een trein stuur, dan zit ik op 100 ms tussentijd.

Lukt het bij jou wel om de 50 ms te behalen?

100 ms is het minimale wat tussen je aanvallen mag zitten :)
 

DeletedUser

Guest
De afgelopen dagen zijn de servers bij mij wel echt extreem traag. Ping van 150-200ms waar ik eerst rond de 70 zat.
 

DeletedUser

Guest
Innogames zet er gewoon goedkopere servers op. Begrijpelijk, er zijn steeds minder spelers. En op zich valt de lag nog wel mee vergeleken met de speedwereld. Daar schommel je tussen de 200 ms en de 1000 ms.
 

DeletedUser

Guest
Innogames zet er gewoon goedkopere servers op. Begrijpelijk, er zijn steeds minder spelers. En op zich valt de lag nog wel mee vergeleken met de speedwereld. Daar schommel je tussen de 200 ms en de 1000 ms.

Ze zouden er beter aan doen juist de nieuwe werelden goed te laten draaien en de hele oude werelden te sluiten en de spelers die er nog spelen een mooie gift te doen in de vorm van PP ofzo. Of draaien w1-w10 al op oude trage servers? Geen idee. Maar om nu te gaan bezuinigen is zonde, hierdoor krijgen natuurlijk steeds minder 'ervaren' spelers zin om weer eens pp te kopen..
 

DeletedUser63335

Guest
Lag aan de server, waren gister wat problemen.
Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan