Page 7: Een nutteloze roast van W73

Reactiescore
1.454
@Dream Team. , ik vind het wel ironisch dat zit te zeuren op het nutteloze gebash, maar vervolgens twee accounts aanhaald die volledig gebashed zijn en ze nog even gaat bashen. Vind je jezelf niet een beetje hypocriet hier? :p
 
Reactiescore
1.853
Aiii Jona laat je nou niet hiertoe verleiden :(
Na 12 uur studeren laat je je wel eens gaan hè :s

Misschien gebied beter verdiepen voor praat, de front off liep al 5/6 uur ondanks dat bleef leven xD
Dat heb ik al gedaan, heb zelf namelijk nog VV gedraaid die ochtend. Jullie waren niet de enigen die aanvielen, hè. :wink:

@Dream Team. , ik vind het wel ironisch dat zit te zeuren op het nutteloze gebash, maar vervolgens twee accounts aanhaald die volledig gebashed zijn en ze nog even gaat bashen. Vind je jezelf niet een beetje hypocriet hier? :p
Waar heb jij het überhaupt over?
 
Reactiescore
1.647
Na 12 uur studeren laat je je wel eens gaan hè :s


Dat heb ik al gedaan, heb zelf namelijk nog VV gedraaid die ochtend. Jullie waren niet de enigen die aanvielen, hè. :wink:


Waar heb jij het überhaupt over?

Wij liepen bijna kortste nog met klein aantal dorpen waar ik over spreek?
 
Reactiescore
1.853
Dat jij suggereert dat er nog veel andere spelers waren die shortrange lopen en waar off zogezegd dood van ging? Terwijl dit gewoon simpelweg niet waar is.
Waar suggereer ik precies dat er nog veel andere spelers short range liepen dan?
 
Reactiescore
1.647
Dat heb ik al gedaan, heb zelf namelijk nog VV gedraaid die ochtend. Jullie waren niet de enigen die aanvielen, hè.

Als antwoord op mijn opmerking:

Misschien gebied beter verdiepen voor praat, de front off liep al 5/6 uur ondanks dat bleef leven xD
 
Reactiescore
1.853
Als antwoord op mijn opmerking:

Misschien gebied beter verdiepen voor praat, de front off liep al 5/6 uur ondanks dat bleef leven xD
Zucht. En dat was een reactie op hetgeen ik zei over dat de short range off dood was (bewust voor gekozen). En daarmee heb ik het niet enkel over jouw account. Nutteloze discussie dit ook verder, dus whatever. Er had meer uitgehaald kunnen worden door jullie, simple as that.
 
Reactiescore
1.647
Zucht. En dat was een reactie op hetgeen ik zei over dat de short range off dood was (bewust voor gekozen). En daarmee heb ik het niet enkel over jouw account. Nutteloze discussie dit ook verder, dus whatever. Er had meer uitgehaald kunnen worden door jullie, simple as that.

Nope was niet mogelijk door de echte OS die liep
 
Reactiescore
1.647
@Global Knowledge heeft die fake-os toch gewerkt. :biggrin:

Gozer je bent echt dom nu als ff luisterde naar eerder zei. 1 dorp werd gerecapt en daar liep echte OS op. Had andere verzendtijd dan de 1c op de dorpen die verloren waren gegaan. Later bleek uit de scout berichten ook dat die OS binnen druppelde, namelijk eerst 2k zc, daarna 4k zc daarna weer 6k speer erbij etc. Dus blijf lkkr uit je nek kletsen.
 
Reactiescore
1.853
Gozer je bent echt dom nu als ff luisterde naar eerder zei. 1 dorp werd gerecapt en daar liep echte OS op. Had andere verzendtijd dan de 1c op de dorpen die verloren waren gegaan. Later bleek uit de scout berichten ook dat die OS binnen druppelde, namelijk eerst 2k zc, daarna 4k zc daarna weer 6k speer erbij etc. Dus blijf lkkr uit je nek kletsen.
Er is nooit ontkend dat er helemaal geen def meer binnenkwam, enkel dat de stacks er voor die tijd al stonden. Zal het nog maar weer eens voor je citeren:
...
Zoveel def is er namelijk niet bijgekomen gedurende de dag.
...
Dus in plaats van mij aanspreken op uit m'n nek kletsen, zou je beter zelf wat beter gaan lezen. Daarnaast doelde ik ook niet specifiek op dat er meer te halen viel gedurende de dag, maar al in de ochend. Mits er slimmer was aangevallen.
 
Bovenaan