Page 6: Het spectrum der interns en grenzen opzoeken - Internguide voor dummies

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Er is een nieuwe discussie bezig en voor het overzicht wou ik hier even een nieuw topic voor starten.

Om even te beginnen met een kaartje:

9adac4eda1874016846849b77513918d.png

Ter informatie: naad789, ItsNelis95 en Man0war zijn allemaal ook stamleden van de stam Boom!!

De eerste conclusies die ik trok:
- Naad789, ItsNelis95 en Man0war boden hun diensten en dorpen aan bij Amen, naar zeggen van Amen omdat ze zich genaaid voelden door Wow Who.
- Amen heeft dit aanbod met beide handen aangepakt.
- Het betreft geen directe CF's als je naad789/ItsNelis95/Man0war tot Amen rekent. Nu is dit al vrij discutabel omdat ik al heb zien langskomen dat ItsNelis95 al een 180 graden turn heeft gedaan (?). Maar dit terzijde.

Wat ik daarentegen wél erg schadelijk vind:
- Amen heeft andermaal "ja" gezegd tegen een pakket intern afkomstig van een vijandige stam, dat nérgens voor nodig was.
- Het is achter de rug om van de rest van Boom!! gebeurd. Wow Who wist niks van de relatie van deze drie stamleden ten opzichte van Amen. De drie stamleden hebben een samenwerking met Amen, die ook actief uitgevoerd wordt, terwijl ze met vijanden van Amen in de stam zitten. Persoonlijk walg ik van geheime samenwerkingen en ben ik een groot voorstander van 24/7 transparantie hierin.
- Het zijn geen directe CF's, maar er worden wel dorpen gepakt in de rug van de rest van Boom!! dat nog officieel als vijand geregistreerd staat van Amen. Dus het behoort niet tot de definitie van een CF, maar dit komt aardig in de buurt van in de rim edelen van een vijandige stam. Absoluut geen propere dorpen om te pakken.


Wat in mijn ogen had kunnen gebeuren om het te voorkomen:

- Het intern aanbod afwijzen, wat was de reden dat dit aangenomen werd? Er is in het verleden wat gezeik geweest over recruits van Amen, maar ik kon ze altijd nog wel ergens begrijpen om tegen een coalitie op te kunnen boksen. Was eerder bezorgd over de impact van de recruits nádat het verzet gebroken zou zijn. Maar op dit moment heeft Amen de touwtjes erg stevig vast, vertel mij in godsnaam waarom je deze interns, die zo mega diep liggen, aanneemt. Ik vind dit erg kwalijk, en waar ik in het verleden zo goed als niet de recruits heb bekritiseerd, wil ik dat hier wel doen. Dit is namelijk een typisch voorbeeld van "voor de makkelijke weg kiezen", wat hier veel meer naar voren komt dan de andere acties in het verleden.
- En zelfs als je deze interns zou aanpakken, doe het dan op de juiste manier; maak de samenwerking bekend voor iedereen en ga DAN pas acties ondernemen die berusten op een samenwerking. Het spreekt namelijk wel boekdelen dat de interns gebeurden precies rond de tijd dat NB invalt, en van horen zeggen met deffdorpen geëdeld. Dan is voor mij duidelijk dat de intentie hiervan ook was om het zo geheim mogelijk te doen zodat de dorpen ook veiliggesteld konden worden;

b4c5dfb154b373500f8131e8531a92f2.png


Ik walg oprecht van deze actie, als dat maar duidelijk is.

Zelf zal ik mijn uiterste best doen om de wereld op een prettige manier te laten verlopen, strijden voor globale regelgeving en staat fair play hoog in het vaandel.
Hm jammer dat je dit zo ervaart. De voornaamste insteek van de premade is eigenlijk juist om het bescheiden en klein te houden. De premade zal echt niet uit de volle twaalf accounts gaan bestaan, eerder de helft daarvan. Daarbij zullen er geen praktijken voorkomen zoals op wereld 71 waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van vele tientallen boost/hulp accounts, in tegendeel. Tevens zullen we terughoudend zijn met rekruteren en diplomatie - echter is het niet uitgesloten. Ik zou dus zeggen; laat je vooral niet ontmoedigen door de aanwezigheid van 'mijn' premade.

Ons beleid maakt namelijk veel moois mogelijk:
- De vorming van meer dan twee interessante partijen, omdat wij niet naar 12 maar op 8 leden zullen komen.
- Een wereld zonder clusterfucks en katapulteren, aangezien onze partij daar nooit mee zal starten en leden straft die de regels breken.
- We laten niemand binnen om ons in een (nog) betere positie te krijgen.

Ik denk overigens ook niet dat ik ooit eerder iemand zoveel mooie uitspraken heb zien doen maar al die beloftes binnen paar maanden al heeft kunnen verwaarlozen. Dat vind ik oprecht opzienbarend.

Er was al zoveel ophef over Amen, waar ik in de vorm van prentjes ook gerust aan meedeed. Maar dat vond ik relatief nog wel meevallen, de hele stam lag onder een vergrootglas en alles werd vrij hard uitvergroot. Maar dit is voor mij echt iets wat ik niet langer kon negeren. Alle beloftes en principes worden ditmaal simpelweg overboord gegooid. Alle uitspraken over fairplay en terughoudendheid in interns tevergeefs. Het klonk oprecht mooi, maar hoe verder de wereld vordert, hoe meer dat voor mij overkomt als één grote leugen. Ik hoop dat Roald orde op zaken kan stellen en de CF's / discutabele dorpen / hoe je ze ook wilt noemen, teruggeeft en de samenwerking per direct beëindigt. Nu zal dit wss niet zomaar gebeuren, omdat dit voor Amen zal voelen als een grote breuk op het imago. Maar Amen/Roald zou wijs zijn om een keer diep door het stof te gaan, want je kunt niet rechtpraten wat krom is. :wink:

Tot slot nog wel een klein bedankje voor deze sensatie, jullie hebben zojuist het spotprentencontest gesaved!
To be continued.
 
Reactiescore
2.506
Schandalig, onacceptabel, stelletje barbaren!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Wel eens AF gelezen vandaag of gewoon zin drama te maken en likes te scoren?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Ja
 

DeletedUser69389

Guest
Pfoe, wat een gedoe allemaal weer zeg.

In plaats van enkele posters allemaal apart te quoten, ga ik hier gewoon een opsomming neerzetten van hoe ik/wij de dingen zien en de daarbij behorende be-argumentatie/bewijs.

- Allereerst: De dorpen die Collationem van Naad gepakt hebben zijn absoluut geen clusterfucks. Er wordt hier beweerd van wel.. vreemd. Ik vraag me dan oprecht af voor wie/welk account het CF's zijn? Naad geeft z'n dorpen aan Amen af, Nelis heeft aangegeven in PM's naar Roald voor Amen te willen spelen als mb o.i.d. om een eindstrijd mee te maken (Zie screen @Roald97) en verder liggen er daar geen (ex-)Boom!! leden, op Wow Who na. Maar die dorpen liggen niet in Wow Who's cluster, sterker nog, nog redelijk ver van hem af. Dus oprecht: hoe zijn het CF's en voor welk account?

In before mensen af komen met: Het zijn CF's tegen Wow Who gezien die toch dichter liggen en een voordeel geven. Aha, dan zou Wow Who dit als eerste gedaan hebben, aangezien zijn jump clustertje tegen Noire wel degelijk dichterbij ligt dan de dorpen die Colla van Naad gepakt heeft. Hebben wij daar ooit een punt van gemaakt? Nein.



- Ten tweede: Vind de gedachten en redenatie van Naad, Man0War en Nelis om Amen de dorpen te gunnen i.p.v. hun eigen (ex-)stam eigenlijk totaal niet raar. Wow Who heeft tegen andere buren in de buurt meerdere malen zijn mond voorbij gepraat, en o.a. gezegd graag af te willen van bovenstaande accounts. Niet zo vreemd als ook bovenstaande accounts deze mededelingen te lezen krijgen dat er onenigheid ontstaat.

Screens als bewijs:

Screens spreken verder voor zich neem ik aan.


- Ten derde: Ja, wij als account Noire zijn inderdaad gestabt door Chemistry en in mindere mate de andere ex-Ape leden. Verschil daarin nu is wel dat de andere ex-ape leden hier spijt van hebben en het op deze manier willen oplossen door schoon schip te maken. Wat toch wel getuigd van enige respect alsnog. Zie hier nog wat screens die hierop duiden: Zoals te zien is in de screens, toont Naad duidelijk aan spijt te hebben van de acties die in het verleden gebeurd zijn en mede door deze actie schoon schip te willen maken. Wat ik juist als een positief iets ervaar. Zelfde geldt overigens voor Man0War, ook dit is hier te zien: Als wij als stam deze dorpen in de schoot geworpen krijgen van spelers die willen stoppen en geheel klaar zijn met hun oude stam & leider, waarom zullen we die dan vervolgens niet pakken?

- Als laatste nog een kleine toevoeging: wel frappant dat ook het account Wow Who hier zoveel commentaar heeft maar in deze bovenstaande screens wel duidelijk blijkt dat bepaalde streken uit het verleden nog altijd niet verleerd zijn. Ook apart dat er via skype/AF altijd medeleven getoond is betreffende stab, maar achteraf wij moeten horen dat ook jullie in dat complot zaten. (Zie screens PM met Naad, staat dit allemaal in vermeld.)

Bekijk bijlage 20503

Wat een verschrikkelijke shitpost. Ik hoop toch niet dat dit het statement is namens/van Collationem/Noire/Amen? Want dit maakt de wond eerder viezer dan schoner.. Zeker wanneer je naar de kaart kijkt.

1589378222298.png

Je vergeet essentiële dingen te vermelden zoals dat jullie het gingen externen terwijl de bewuste accounts nog in Boom zaten. Je kunt het verwoorden hoe je het wilt maar voor nu zijn het gewoon dorpen die zich in het stamcluster van Boom bevinden en daarmee clusterfucks. Middels een extern clusterfucken is altijd een clusterfuck. Wat voor een mooi verhaal je erbij wilt verzinnen maakt niet uit. Het is en blijft een CF. Ook omdat ze nog in de stam zaten. Ook gaven jullie de mensen uit Boom geen kans door het te cappen in NB en met deff. Zodat ze bij Boom niets meer konden doen om het weg te werken. Jullie hebben hiermee de mensen uit Boom verrast door save in 1x front te maken. Ze mogen vanzelfsprekend ervan uitgaan dat hun stamgenoten 100% loyale stamgenoten zijn, zeker nadat ze door het stof zijn gegaan. Je zet er dan ook geen edels neer, omdat je die dreiging niet voelt. Wat ook al voor vertraging zorgt. Of wat dachten we van roven? Het is gewoon vulgair spel van de bovenste plank.

Dat je het dan ook nog gelijk probeert te stellen aan het jumpclustertje wat is gebouwd door Wow Who..... Ik weet niet of ik daar om gaan huilen of lachen? Elk weldenkend mens kan het verschil in niveau van ethiek van zulke manieren van edelen zien. Wat jullie deden was via een extern cf's leggen en dat is altijd cf'en. Dan kun je nog zo'n mooi verhaal typen, maar dat verandert er niets aan. Vooral omdat, zoals ik net al aangaf je andere accounts hiermee ook dupeert. Meer dan alleen Wow Who.

Dus als een dorpenuitbouwer van pak hem beet Act of Divinity zegt ons de dorpen te gunnen, omdat ze AoD niet meer lief vinden dan mag ik die dorpen gaan edelen? Want ik vind die redenatie niet raar, want ze mogen AoD niet meer en vinden mij liever. Dat is wat er in feite door jullie gezegd wordt om dit te legitimeren. Ik zou het moeten opzoeken via het algemeen forum, maar ik kan mij nog uitspraken voor de geest halen waarbij mensen uit Amen op eerdere werelden andere stammen voor dit soort veroveringen aan de schandpaal nagelden.....

Een stam met klasse had deze smerige acties voorkomen door dit soort aanbiedingen naast zich neer te leggen of op zijn minst het schoner aan te pakken door die accounts te laten leaven. De samenwerking bekend maken en daarna pas acties ondernemen. Zoals Joachim al zegt en ikzelf ook al eerder aangaf spreekt het boekdelen dat jullie precies rond NB aanvallen en dit ook met deffdorpen deden? Dan is het inderdaad zo dat jullie deze smerige actie zolang mogelijk geheim probeerden te houden, omdat jullie wisten dat dit zaakje stond.

Ook de screens die je erbij haalt. Heel toevallig zijn een aantal van die screens vandaag gefabriceerd. In hoeverre kunnen we het dan nog over oprechte en waarheidsgetrouwe reacties hebben wanneer deze reacties komen nadat de beerput is opengetrokken? Je stelt dat de ex-ape leden hier spijt van hebben. Dat berichtje van Naad is bijvoorbeeld afkomstig van vandaag? Of is die screen eerder gemaakt? Die speler komt zelf met boude uitspraken over vies spel en zo. Maar wat hij deed was toch evengoed vies spel?

Ook dat verhaal over Man0War. Tsja je gebruikt delen die je positief uitkomen. Iemand die transparant is zou de gehele conversatie tonen. Nu lijkt het erop dat je de boel zo wilt verdraaien dat het jou, man0 en Colla goed uitkomt.

Als wij als stam deze dorpen in de schoot geworpen krijgen van spelers die willen stoppen en geheel klaar zijn met hun oude stam & leider, waarom zullen we die dan vervolgens niet pakken?

Dat jullie die dorpen pakken daar is geen commentaar op. Het gaat om de intentie en manier waarop dit gedaan wordt. Hadden de bewuste accounts de stam verlaten en waren ze een paar dagen later gepakt dan was het geen enkel probleem. Maar de manier waarop dit door Amen willens en wetens is aangepakt, dat is waar ikzelf over val en kijkend naar de reacties op het AF de andere spelers ook.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Waarover gaat dit zelf? Stabbers die spijt betuigen en een dorp afgeven? Super argument "in de rug van de rest van Boom", alsof Noire daar niet al een tijdje ligt, met een join te danken aan de acties en handelen van Wow who die zen eigen leden niet in bedwang kan houden. Dat er 2 dorpen in de handen van Colla zijn gevallen, tja. Of Noire ze nu pakt wie de dupe was van een eerdere stab en van die personen die een compensatie krijgt en intern geeft aan Colla, of Colla neemt ze, who cares.

Wie ligt er tussen de verkregen dorpen en het cluster van Noire om een nadeel te ondervinden? Een verloren gewaaid dorpje? Please waar is dit AF mee bezig. Zelf al was het voorstel niet aangenomen, wil Noire aansluiting met de rest van de stam moet hij 1 vd 2 richtingen kiezen om naar toe te edelen, denk je dat die speler ging deffen als hij toch zo graag van zen dorpjes af wilt en ze naar Amen wil zien gaan?
 
Reactiescore
1.226
Wat een eigendunk om een topic te openen, puur om je eigen mening te laten horen en daarbij volledig langs iedere post in het W73: Challenge Guaranteed heen gaat. Je mag vinden wat je vindt, maar een nieuw topic, wat overdreven zeg :redface:

Ik vind het eigenlijk wel overzichtelijk om voor deze kwestie een apart topic te hebben, alleen halverwege een discussie maakt het dan misschien weer minder overzichtelijk :tongue: . Daarbij staat het openen van een topic toch los van iemand zijn eigen mening laten horen. Als @Calamity. in een bestaand topic had gepost, had hij dan niet zijn mening laten horen? Deze snap ik even niet.
 
Reactiescore
180
Waarover gaat dit zelf? Stabbers die spijt betuigen en een dorp afgeven? Super argument "in de rug van de rest van Boom", alsof Noire daar niet al een tijdje ligt, met een join te danken aan de acties en handelen van Wow who die zen eigen leden niet in bedwang kan houden. Dat er 2 dorpen in de handen van Colla zijn gevallen, tja. Of Noire ze nu pakt wie de dupe was van een eerdere stab en van die personen die een compensatie krijgt en intern geeft aan Colla, of Colla neemt ze, who cares.


Join van Noire is te danken aan het niet onder controle houden van leden door wow who? explain ?
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom loosde Who wow hen dan niet eerder als hij het er toch over had?
Klopt wij hebben van de situatie geprofiteerd. Zou iedereen doen.

TAD internde ook dorpen van de vijandelijke stam. Zijn we nu weer kief kief?
Nogmaals dit is geen CF, snap niet dat jullie dit niet inzien.

Waarom kickte who wow hen dan niet voor hun acties maar liet hij hen in de stam?
Waarom had hij zich niet aan zijn woord gehouden toen hij chemistry kickte?
Het verschil tussen Pigzor en die dwazen waarmee jullie het deden is dat Pigzor hierover transparant is geweest t.o.v. zijn stam in tegenstelling tot die droeftoeters waar jullie mee samenwerken.

Waarom zijn die spelers dan niet zelf vertrokken? Als ze zo'n hekel hadden aan Wow?

Jordi zegt daar dat zo een speler geen tweede kans in de stam verdient; en dat krijgen ze ook helemaal niet. Ze geven de dorpen af en gaan de volgende wereld verder met een schone lei, althans dat hopen ze. Nemen we ze in de stam? Neen. Dus waarom je CbC hier citeert is mij een raadsel.



Spreek dan eerst Justin maar eens aan op het random de wereld in slingeren van talloze skypelogjes zonder datum en gedeeltelijk incompleet.Wat is er precies mis met de post van Vitalise, de screens spreken boekdelen. Het is zo klaar als een klontje (en dat was het al) dat Naad/Nelis/Man0 prima redenen hebben om een wrok jegens Wow Who te koesteren. Wow who koesterde zelf ook een wrok jegens hen, sprak zelfs van ''we moeten ze nog even de stam uit zien te lozen''. Komaan, wat voor leider ben je dan als je dat over je eigen leden zegt. Welk recht heb je dan nog precies om de leden te veroordelen dat ze hun dorpen liever naar de vijand zien gaan dan naar hun stamleider 'die oh zo veel nachtinspanningen heeft verricht voor ze'.

Daarbij in het algemeen; Waarom praat men ineens weer over een stab? Daar is totaal geen sprake van nu. Ik snap echt niet waarom mensen die stempel overal maar zitten op te stampen.
Je opperde wel om 1 van hen eventueel als du aan te nemen. Omdat je in gesprek was met hem en hem aangenaam vond? Ik citeer even een andere post van je:

Waarom denk je dat Itsnelis niet inging op jouw verzoek om te gaan recappen? Nelis heeft aangegeven dat hij graag een endgame wilt meemaken en heeft zich als moraalbreker aangeboden. Het lijkt een vriendelijke jongen, zijn lekker aan het babbelen - we zien wel waar het toe gaat leiden. Daar ga ik voor nu nog geen enkele uitspraak over doen.

Doe rustig aan, ik sluit de boel nu af.

Wat er is mis met de post van Vitalise heb ik hierboven al beschreven. De screens spreken bij verre van boekdelen, want het maakt het verhaal van jullie er alleen maar triester op. Het is zo klaar als een klontje dat Amen, Naad, Nelis en Man0 voor smerig spel staan ten koste van anderen.

Jullie als stam hebben, jouw redenatie volgend, ook geen recht om anderen te veroordelen over eerlijk spelen. Ik snap niet waarom je je zo zorgvuldig opgebouwde reputatie zo te grabbel wilt gooien? Is dat echt omdat je een 6 uit 6 winstreak wilt behalen als leider? Al reken ik persoonlijk wereld 56 wel gewoon als een verlies.
 
Reactiescore
2.303
Het verschil tussen Pigzor en die dwazen waarmee jullie het deden is dat Pigzor hierover transparant is geweest t.o.v. zijn stam in tegenstelling tot die droeftoeters waar jullie mee samenwerken.

Waarom zijn die spelers dan niet zelf vertrokken? Als ze zo'n hekel hadden aan Wow?

Idk, ik vraag dit aan who wow he? Ik spreek in naam van Colla niet in naam van Who wow/naad.
Als ik geen antwoord hierop krijg moet je de vraag niet aan mij stellen he, ik weet het ook niet Martijn!

Ah ok, transparancy is key!
(mooie acc naam eigenlijk he? bedankt Martijn.)
 
Reactiescore
1.647
Chronologie situatie Naad/Its/Man/Chemistry

20 t/m 22 april

Chemistry pleegt de welbekende stab (zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/chemistry-stabkoning.204141/)
Hierin word gehandeld door stamleiding en Chemistry gekickt.

Hierop volgt een gesprek met Naad:
Wow Who 20.04.20 13:56
Wat was er precies geventileerd richting oud Ape over het eventueel overstappen van leden?

Wow Who 20.04.20 14:18
Wist jij af van het feit dat Chemistry vanaf begin Noire wou joinen?

Wow Who 20.04.20 14:18
edelen

Wow Who 20.04.20 15:14
Jullie werken mee aan een stab, bij verdere aanvallen op Noire zullen jullie als medeplichtige worden beschouwd en volgt er ook een kick voor jullie.

naad789 20.04.20 15:35
Goede middag Wow who,

Exacte afspraken tussen tbs en ape zijn gemaakt volgens mij tussen jullie en Chemistry, inhoudelijk weet ik hier niks van. Op dat zelfde moment had ik een gesprek lopen met Tring wat nergens op uit liep. Nadat bekend werd dat tbs en ape gingen fuseren verscheen daarover een topic op het interne forum. ( daar kan ik nu niet bij )

Daarin stond helder en duidelijk dat een ieder een sollicitatie moest schrijven om tbs in te komen. Daarin stond ook aangegeven dat acc Naad en Chem de overstap konden maken en dan niet iedereen in aanmerking kwam.

Bevelen worden niet gedeeld en claims worden genegeerd, ook als hier intern in de groeps app over gesproken word. Helaas is deze groeps app ontbonden en kan ik niet bij deze data. Wij hebben gezien dat het account vitalise en Noire banden hadden met swift en amen. Dit uit het feit dat vitalise co is geweest op act of divinity in w36 of w39 als ik me niet vergis. Daarnaast verschijnen er onbesproken co's waar nooit overgesproken is en werd het zaakje als verdacht gezien. Gezien deze tot heden in de stam ape ook nog geen bijdrage geleverd hadden heeft dit tot argwaan geleid mijn inziens.

Nu heb ik nog vernomen ook dat swift en amen ook op de hoogte zijn wat onze vermoedens bevestigen. Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik beschouw het ook niet direct als stab.. Ik snap dat het uit een ander oog punt dit misschien het geval is. Echter is het meer een op een stapeling van.

Met vriendelijke groet,
Naad789

Wow Who 20.04.20 15:42
Heb screens gezien die het echt stab maken

Hij geeft zelf aan vanaf begin Noire te willen edelen, als dat zo is laat je hem niet solliciteren, maak je zo'n post en blijf je in een oude stamchat zo lang.

Wow Who 20.04.20 15:42
Noire zet bewust fusie snel door dat chemistry hem pusht waarna Chemistry gelijk wil profiteren als gebeurt is

naad789 20.04.20 16:48
Author zei:
Wow Who

vandaag om 15:42 uur
Heb screens gezien die het echt stab maken

Hij geeft zelf aan vanaf begin Noire te willen edelen, als dat zo is laat je hem niet solliciteren, maak je zo'n post en blijf je in een oude stamchat zo lang.


Goede middag Wow who,

Als een wereld vers begint is iedereen ( behalve je eigen vrienden kring potentieel vijand ) en deze wil je edelen. Gaande weg moet je soms spelers die je op het oog hebt laten varen. Dit omdat het beter is die speler aan te nemen voor stam belang, of je raakt in fusie waardoor vijanden ineens bg zijn geworden. Ik had bijv. [player]donnielink[/player] op het oog voordat we bij tbs kwamen. Deze is nu mb of zusterstam en is geen edel target meer. Echter wanneer deze bel20 verlaat kan ik niet garanderen dat deze weer target word. Ben ik dan ook direct een stabber?

Ik heb geen idee welke berichten jij op doelt?, maar zowel Noire als Vitalise waren eerst target. Ze kregen een kans om het tegendeel te bewijzen, dit deden ze niet zoals eerder beschreven. Daarbij de nodige frustratie die er tussentijds ontstaan is en besproken word. Als spelers dan nog hun kop in de spreekwoordelijke grond steken en hun eigen plan trekken dan word dat niet gewaardeerd. Op basis daarvan ben ik gaan lopen.

Ik ben het er mee eens dat de uitvoering nu wel toevallig is.

Author zei:
Wow Who

vandaag om 15:42 uur
Noire zet bewust fusie snel door dat chemistry hem pusht waarna Chemistry gelijk wil profiteren als gebeurt is

Of Noire gepusht is vraag ik me af.. Ik vind dit meer als een sprookje klinken eerlijk gezegd.. Noire wilde maar iets te graag ( bijna wanhopig ) in tbs. Bijna dagelijks kwam de vraag wel een keer voorbij. Evenals de manier hoe ze ape in kwamen, marcel heeft aangegeven dat spelers met 1 dorp nog in ape dienen te blijven. Wonderlijk zijn ze in een goede 3 dgn beide naar 4 dorpen gegroeid en direct fusie aan gegaan?.

Met vriendelijke groet,
Naad789

Wow Who 20.04.20 17:02
Beste Naad,

ik snap het voor jouw vanaf de zijlijn goed, maar met alle screens die ik gezien heb (20/30tal) en dan onderlinge gesprek tussen mij en Chemistry hebben we die conclusie kunnen trekken. Kan helaas niet leuker maken dan is, heb er echt zwaar de pee in mag je weten want ben al sinds vanmorgen hiermee in de weer.

naad789 20.04.20 17:28
Wow who,

Hmm spijtig te horen, ik ken deze berichten dan helaas niet nog de communicatie die jullie hebben gehad. Echter marcel 'ken' ik wel vanuit 68, daar heb ik tot het einde mee samen gespeelt. Daar heb ik ervaren dat hij soms wat direct kan zijn, maar zet zich ten alle tijden in voor de stam.

Spelers die niet mee helpen/ tegenwerken of potentieel spion lijken worden dan ook direct kort gemaakt. In die opzicht moet ik het nageven, dat ik het zelf toevallig vind dat swift en amen ook op de hoogte zijn maar dat ben ik.

Ik snap dat je als leiding ook soms politie moet spelen, gezien er nu direct een vergrootglas opgezet word doordat het dus ook buiten de bg's en stam loopt maakt het ook direct een diplomatiek verhaal.

Met vriendelijke groet,
Naad

Wow Who 20.04.20 17:29
Laatste klopt idd, voor ons was bewijs afdoende maar gewoon spijtig allemaal

Genoeg de pee over in

naad789 20.04.20 18:58
Ik snap jullie keuze daarom ook al te goed. Ik wil nog wel even gezegd hebben dat het ook toevallig is dat noire nu in swift zit..

Dat nu het aard van het beestje zichtbaar is.

met vriendelijke groet,
naad

Wow Who 20.04.20 19:07
Zit door mij in Swift

Mijn verzoek

Wow Who 20.04.20 22:25
Misschien AF topic hierover eens lezen.

Wow Who 21.04.20 13:57
Hoe gaat het met je?

naad789 21.04.20 18:44
Goede middag Wow Who,

Met mij persoonlijk gaat het goed.
Ik weet dat ik uit eer en geweten gehandeld heb en daar in een zekere vorm misbruik van gemaakt is. Je leest dan op het AF ook dat de verhouding die ik en Jordi op het begin hadden gewoon goed is geweest. Daarin ben ik altijd solidair met ze geweest. Dat een ander mijn naam in zijn verhaal misbruikte is jammer te noemen. ( dat door samenloop van omstandigheden ik ook aangevallen heb niet netjes is, staat als een huis. )

Echter de reden waarom heb ik je eerder aangegeven: van wege het niet mee werken met acties ed. en enkel in eigenbelang spelen. Daar kan ik absoluut niet tegen want zoals op het AF geschreven is, ik ben een team speler en een ieder die daar niet aan bijdraagt hoort daar niet thuis. Dit geef ik de leden ook mee vanaf het begin dat ze joinen.

Los dat jullie nu een bijdrage geleverd hebben om hun in swift te krijgen, was het in mijn ogen enkel kwestie van tijd dat het zou gebeuren.
Gezien de hoeveelheid aan banden die ze al met hun hadden was voor mij al genoeg om die conclusie te maken.

In geen enkele foto vanuit de groeps app geleverd is als zogenaamd bewijs is dan ook onderbouwing te vinden dat ik ze aan het lijntje heb gehouden.. Je ziet dat chem elke vorm van contact daarin gevoerd heeft. Ik werd een dag van te voren ingelicht dat hij ging aanvallen en/of ik mee deed gezien ape als doelwit gezien ging worden. Dit heb ik dan ook gedaan met mijn eigen beweeg redenen, nadat ik zag dat om 07:43 de banden met ape op geheven waren.
Ik dacht dat het klopte..

Wat ik dan betreur dat ik jullie mijn zijde van het verhaal verteld heb.
En vervolgens in een honderd punten lijst op het forum moet aantreffen dat je me eveneens ervan beschuldigd hier vanaf het begin mee bezig was terwijl dat in mijn geval niet aan de orde is.

Wat ik dan nog raarder vind is dat hij jullie ook een dag van te voren heeft ingelicht zoals ik het gelezen heb op het Af.. Daarbij in een bepaalde vorm ook misbruikt zijn.

Ik heb dan ook geen enkele vorm van zin om mijzelf nader uit te leggen aan een stel dwazen op het AF die alleen in elkaars kont kruipen en meten wie spreekwoordelijk de langste heeft.

No hard feelings.. het is een spelletje, maar los daarvan heb ik nu ook onterecht een vervelende naam. De vraag of ik in deze kruiperige slangen hol door wil spelen is dan iets wat ik me vandaag af vraag.

Met vriendelijke groeten,
Naad789

Wow Who 21.04.20 18:49
Ik heb nergens jouw beschuldigd van vals spel volgens mij? Heb altijd gezegd dat Chem erachter zat en misleid. Nergens noem ik toch jouw naam? Ook in gesprekken met Noire altijd opgenomen, kan best op Skype je de screens tonen, zo ook hoe Noire in Swift kwam.

Vind erg vervelend dat je zo'n wrange smaak in de mond heb hiervan en rot voel. Wil me vol inzetten dat dit gevoel weg gaat als je me de kans geeft. Ik neem jouw namelijk 0 kwalijk.

Wow Who 22.04.20 12:08
Is je gevoel weg gezakt of niet? Wil best als dat voor jouw de lucht klaart nog op AF een post maken.

naad789 22.04.20 21:54
Goede avond Wow who,

Ik zeg wat er op me hart ligt en kan het dan ook achter me laten.
Een post op het AF gaat hierin niet veel veranderen mijn inziens.
Dank je voor het aanbod. Soms moet men de eigen fout onder ogen zien en het een plaats geven.

Daarbij heb ik toegezegd bij te dragen aan de massa waar de begin post over begon. Dit wil ik dan ook nakomen. Ik zal me ballen bij elkaar rapen en terug in me scrotum stoppen.

René

Wow Who 22.04.20 22:10
Gaan mooie toekomst samen tegemoet, Rekem jezelf ajb niet te zwaar aan

Even richten op de conclusie die Naad hier trekt:
Goede avond Wow who,

Ik zeg wat er op me hart ligt en kan het dan ook achter me laten.
Een post op het AF gaat hierin niet veel veranderen mijn inziens.
Dank je voor het aanbod. Soms moet men de eigen fout onder ogen zien en het een plaats geven.

Daarbij heb ik toegezegd bij te dragen aan de massa waar de begin post over begon. Dit wil ik dan ook nakomen. Ik zal me ballen bij elkaar rapen en terug in me scrotum stoppen.

René


Geeft duidelijk toe dat hij fout heeft gemaakt toen met de stab en het plaats moet geven en zich zal hergroeperen om samen goed verder te gaan. Op dit moment denken we daarom dat de lucht geklaard is en hij dus niet bewust met de stab te maken had.
 
Reactiescore
1.647
25 april
De massa van Amen aankomst op de 26e is aan het lopen. Er word aan alle spelers gevraagd of ze Ltdarky kunnen helpen. Naad is die dag meermaals groen bolletje en stuurt geen OS niks terwijl zijn stamgenoten heftig onder vuur liggen en op breken staan. Tot dat moment dachten we door conclusie eerdere gesprekken dat hij gewoon weer volle focus voor stam had.

Wow Who 25.04.20 23:47
Aub Lt pm doen om Def te sturen zsm

Wow Who 26.04.20 12:53
Kan je aankomst vannacht 1 dorp stacken?

Wow Who 26.04.20 20:34
Ja?

Wow Who 26.04.20 22:33
Waarom krijg ik in bijna 10 uur tijd 0 respons?

Wow Who 26.04.20 22:55
481|544

naad789 26.04.20 22:59
Goede avond,

Ik heb ook een leven naast tribalwars.

Wow Who 26.04.20 23:00
Dat begrijp ik volkomen maar ff pm kan toch wel als online ben?

Moet ff weten dan sinds gisteren ochtend vroeg op ben en hele nacht bezig ben geweest tot nu. Dus dan raak je iets opgefokt

Wow Who 27.04.20 06:56
Maar kan ik os krijgen

Zijn ODS stijgt ook 0 dus is ook niet dat ons niet mag en negeert maar wel zich voor stam inzet later zegt hij hierover:
naad789 zei:
natuurlijk hebben wij het niet netjes gespeelt omdat we jou aanvraag van os hebben negeert.

Naad geeft zelf toe dat hij dit toen niet netjes gespeeld had. Maar toentertijd kon ik nog soortement meekomen met zijn argument dat hij druk was, dat kan natuurlijk ook gewoon en ga je van beste uit van iemand. Maar de eerste twijfels beginnen te ontstaan, meerdere stamleden breken en vallen puur omdat er te weinig def is, dit terwijl Its en Naad bergen def thuis hebben staam (kon worden gezien via staminstellingen). Its reageert als volgt hierop:

Wow Who 25.04.20 23:47
Aub Lt pm doen om hem OS te zenden

ItsNelis95 26.04.20 00:03
wablief?

Wow Who 26.04.20 00:16
Zend ltdarky pm, met vraag waar je os kan zenden

ItsNelis95 26.04.20 01:08
ik loop op alles 15 uur volgens mij

Wow Who 26.04.20 01:08
zc ook?

ItsNelis95 26.04.20 01:09
staat niet thuis atm

Wow Who 26.04.20 01:09
dem

ItsNelis95 26.04.20 01:11
ja heb 20 staan maar dat helpt geen hol denk ik

Wow Who 26.04.20 01:11
Nee klopt xD

Wow Who 26.04.20 12:53
Kan je aankomst vannacht 1 dorp stacken?

Wow Who 26.04.20 20:34
Ja?

Wow Who 26.04.20 22:33
Waarom krijg ik in bijna 10 uur tijd 0 respons?

ItsNelis95 26.04.20 22:51
omdat ik een familie heb

Wow Who 26.04.20 22:51
Je kan toch kort ff iets zeggen als leest?

Kan je dorp Def sturen aub

Wow Who 26.04.20 22:52
RL prio 1 namelijk gewoon en ook geen probleem als ff wat zegt

Wow Who 26.04.20 22:52
481|546

ItsNelis95 26.04.20 22:52
nou nee vandaag even niet, we hadden een gezellige gezinsdag gepland en dan ga ik daar niet met me tel zitten

Wow Who 26.04.20 22:53
Zie me berichten gelezen worden en ben al sinds gister morgen op vanwege massa. Dus kan frustratie dan wel beetje begrijpen?

Wow Who 26.04.20 22:53
Gewoon klote dag

ItsNelis95 26.04.20 22:56
hoeveel stack je zelf dan? die 14x deff komen

Wow Who 26.04.20 22:57
Kleine restjes

Is maar 5k

Al mijn Def staat bij lt tot morgenochtend praktisch

Wow Who 26.04.20 22:57
3582 845 0 0 0 0 0 0 4427

Wow Who 26.04.20 22:57
Heb ook OVDD

ItsNelis95 26.04.20 22:58
wat is die 4400?

Wow Who 26.04.20 22:58
Totale bevolking die er aan komt

ItsNelis95 26.04.20 22:58
oh haha lol

Wow Who 26.04.20 22:58
:p

ItsNelis95 26.04.20 22:59
heb je veel inc op dat dorp?

Wow Who 26.04.20 22:59
Nog 0

En recap edels klaar staan

Wow Who 26.04.20 22:59
Maar zal wel komen

Wow Who 27.04.20 00:21
Nog wakker?

Wow Who 27.04.20 06:56
Maar kan ik os krijgen

ItsNelis95 27.04.20 10:32
sorry ik was in slaap gevallen, heel raar gebeurd me normaal nooit. ook nog al me kleren aan toen ik wakker werd echt weird

Wow Who 27.04.20 10:35
Lkkr dan xD

Ken zulke dagen wel :p

ItsNelis95 27.04.20 10:36
ook gwn bijna 12 uur aan 1 stuk door

Wow Who 27.04.20 10:36
Had je het nodig

ItsNelis95 27.04.20 10:37
nou voel me nog steeds moe, alsof ik gwn weer verder kan gaan tukken als ik me ogen dicht doe

Wow Who 27.04.20 10:38
Dat is minder goed xD

ItsNelis95 27.04.20 10:40
gauw me kop onder de kraan gooien

Wow Who 27.04.20 10:40
Lijkt me wijs :)

Wow Who 27.04.20 12:24
Al wakkerder? :p

ItsNelis95 27.04.20 12:51
pff ja zeg dat wel.

goed ontbijtje erin gepropt en douchje gepakt heurlijk

Wow Who 27.04.20 12:53
Dat geloof ik gelijk ;)

Wow Who 28.04.20 09:46
480|545


kan je dit dorp stacken? :)

Wow Who 28.04.20 11:55
? :)

Wow Who 29.04.20 02:20
Weer 14+ uur niet gereageerd...... Wel aantal keer groen bolletje maar dit gaat nergens over.


Weet niet of merkt, maar stam ligt zwaar onder vuur. Meermaals word er os gevraagd maar komt 0 respons.

Als je niet in stam wilt zitten moet je leaven met NAP bij afscheid of ga je als een stamgenoot gedragen en strijd mee en help degene die de klappen opvangen voor o.a. jouw.

ItsNelis95 29.04.20 09:22
fuck wilde nog sturen in de avond, had een nogal hectische dag op werk en ben het volledig vergeten. spijt me echt enorm.

Wow Who 29.04.20 09:30
Geen probleem!

blij om van je te horen! hopelijk gemotiveerd om nog steeds te knallen? :D


Mathieu

ItsNelis95 29.04.20 09:35
ja dat zeker

Nog steeds gaan we van beste uit en proberen er niet teveel achter te zoeken, ondanks dat een CO zag dat ze nog aardig wat def thuis hadden staan maar omdat niet gescreend was wilden we geen poeah schoppen.

Ondertussen dus al volgende gebeurt:
- Naad helpt met Stab op Noire
- Hij zegt dat niet bewust was en schone lei wilt
- Ondanks schone lei helpt hij zijn stamgenoten niet die daardoor vallen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Genoeg redenen om Naad en Its niet te vertrouwen. Hierop besefte wij dat onze hele linkerflank waarschijnlijk niet te vertrouwen was, oftewel Its en Naad vanwege het verleden en we dus een groot probleem hadden. We moesten een samenwerking in westen zien te vinden. Hierop wat eerdere contacten aangesproken in Tring en Emrata.

Hierop hebben we inderdaad de uitspraak gedaan:
IMakeYouHappy 27.04.20 21:09
Wat zijn jullie diplomatische betrekkingen dan?
Buiten de vijanden, die ken ik lol

Wow Who 27.04.20 21:13
Eigenlijk op moment niemand meer. Onze BG' ons in steek gelaten en banden mee afgesneden. Enkel nog met Expo ivm oudleden die daar zitten

IMakeYouHappy 27.04.20 21:17
Nja, ook wel ambetant met wat er met Noire is gebeurd. Daar heb ik dan weer een goede band mee.

Wow Who 27.04.20 21:19
Daar kan k niks aan doen hé

Heb ook gelijk opgetreden

Ook in gesprek met hem in misschien samen wat op te zetten

IMakeYouHappy 27.04.20 21:34
Ja, dat weet ik. Respect daarvoor!
Hij is nu ook gewoon weg, gelukkig.

Wow Who 27.04.20 22:09
Zo goed als ja

Denk beste alliantie hier smeden

IMakeYouHappy 27.04.20 22:13
Gohja, hangt ervan af he. Wij zouden wel enorm geblokkeerd raken dan.

Wow Who 27.04.20 22:19
Hangt vanaf wil als doen schone start en betwijfel wie hier nog doorgaan. Dus ruimte kan zkr komen altijd

IMakeYouHappy 27.04.20 22:26
Nja, denk wel dat de leden in het zuiden zullen doorgaan...

Wow Who 27.04.20 22:27
Betwijfel of je dat moet willen

Hebt over Its en Naad?

Wow Who 27.04.20 22:34
Heb je niks aan...

IMakeYouHappy 27.04.20 22:34
Niet ervaren?

Wow Who 27.04.20 22:35
Check hun ODS afgelopen dagen...

IMakeYouHappy 27.04.20 22:35
Ja, weet ik... Had ze al grondig gescreend :)

Wow Who 27.04.20 22:36
Ben ze liever kwijt enkel oppassen hoe zoiets zou doen

IMakeYouHappy 27.04.20 22:37
Ja, inderdaad mee opletten ...

Wow Who 27.04.20 22:38
Liggen al onder vuur, anders had ik ze eergisteren gekickt

Ben serieus bereid te praten als goed plan opzetten

Wow Who 27.04.20 22:38
Eigenlijk hier 4 Accounts namelijk

IMakeYouHappy 27.04.20 22:38
Ja, ik heb al heel wat moeten knocken voor de dorpen die ik bezit. Al vind ik dat niet erg. Zo train ik mijn skills terug na lange tijd afwezigheid.

Ik bespreek het eens met de stam.

Wow Who 27.04.20 22:43
Okay

IMakeYouHappy 28.04.20 08:14
Wij zijn wel te vinden voor een samenwerking mits goede afspraken.
Met wie van TBS zou dat dan zijn?

Wow Who 28.04.20 10:36
Mij, Mattie, Albin en Lt

Wij hebben dus gekeken wat opties waren omdat we van alle kanten merkten dat we genaaid gingen worden en het voorgevoel hadden dit niet klopte. Enkel niet verwacht dit zo snel zou zijn.

28 april
Noire stuurt mij bewijs en screens dat Chemistry geporbeerd had een dorp te pakken dit mislukte en nu opeens Naad dit dorp aanvalt. Ik spreek Naad hierover aan.
Wow Who 28.04.20 11:55
Goeiemiddag Stamgenoot,

Hopelijk alles goed daar?

Ik vraag mij af of er bepaalde dingen veranderd zijn de voorbije dagen?
We krijgen te horen dat je helpt met chemistry om bepaalde spelers aan te vallen? maar als wij als stam zwaar onder vuur liggen kan je niet helpen?

Hoe komt dit? Ik had echt vertrouwen in onze samenwerking!

Mathieu

Wow Who 29.04.20 02:19
Weer 14+ uur niet gereageerd...... Wel aantal keer groen bolletje maar dit gaat nergens over.


Weet niet of merkt, maar stam ligt zwaar onder vuur. Meermaals word er os gevraagd maar komt 0 respons.

Als je niet in stam wilt zitten moet je leaven met NAP bij afscheid of ga je als een stamgenoot gedragen en strijd mee en help degene die de klappen opvangen voor o.a. jouw.

naad789 29.04.20 06:34
Goede morgen.

Dat hij aangevallen werd door swift snapte ik nog maar dat jij dan zijn dorpen edelt zonder enige overleg naast mij vind ik niet zo sjiek.

Bovendien liep ik op smash zoals afgesproken was dat de gehele stam mee zou doen aan massa.. hiervan heb ik op mijn eigen rapportje na can niemand wat gezien. Dus kom nu niet over stam gevoel spreken als het al een in jullie straatje past..

met vriendelijke groet,
René

Wow Who 29.04.20 08:17
Hoe bedoel jij?
We hebben toch een mooi statement gemaakt, wij gaan niet voor stabbers in tribalwars, hopelijk heeft hij er iets uit geleerd en zien we elkaar op een andere wereld met manieren!

Had je gesproken met iedereen had je gezien dat we als stam heel zwaar hebben moeten vechten ...

Hopelijk nog klaar om samen te knallen?

naad789 29.04.20 09:58
Dat terwijl er uit gesproken was dat Chem en ik vroeger zouden fuseren voordat de bom barste. Vind ik dat hier overleg plaats had moeten vinden. ondanks dat lage die dorpen mij beter.

Dus omdat er zondag inc kwamen vallen we ineens niet meer aan?? zonder berichtgeving oid? Echt top overleg! Maar dan wel gepikeerd zijn als ik niet reageer op een pm..

Beetje eenrichtings verkeer als je het mij vraagt.

Wow Who 29.04.20 10:22
Nergens was bekende dat jullie fuseerde, ook liepen wij met clears op Amen net als Cara en Lions. En als kijk naar verliezen van ons en jouw die liep waar klets je dan over?

Als kijkt naar edelkaart logisch dat ik hem treinde. Want lag gewoon in ons gebied. Als je niet zinde had je gewoon je mond moeten open doen. En als statement word gemaakt over Chem dat helpen een kick is en we zien dat je dit gewoon doet wat denk je dan zelf?

Eenrichtingsverkeer is communicatie, namelijk dat je geen woord zegt en van je hart een moordkuil maakt.

Wow Who 29.04.20 11:54
Wij willen gewoon de neuzen dezelfde kant op

Wow Who 29.04.20 18:29
Senatorgert stopt trouwens.
Als je hem vraagt vermoed ik dat hij zijn dorpen wilt geven.

Wow Who 29.04.20 20:44
Wil je samen schone lei creëren?

naad789 29.04.20 22:05
Ik vraag me af waar je die beschuldiging op baseert dat ik chem help?.
Nu word het nog mooi ook.. daarna wil je neuzen dezelfde kant op hebben.

Die tijds pad die je nu schetst klopt niet ;).
cytqehea72kh.jpg


Dit kaartje ontving ik toen we overkwamen, jullie zijn hier nergens in het zuiden te vinden. Als jullie dan na de aanval van swift lekker gaan internen prima, maar overleg dan op zijn minst. Daarna kwam pas het nieuwe kaartje op het forum met liggingen..

Author zei:
ook liepen wij met clears op Amen net als Cara en Lions. En als kijk naar verliezen van ons en jouw die liep waar klets je dan over?

Ik weet niet waarom je de verliezen er nu ineens bij haalt? Dat is het punt niet. Vreemd dat het forum niet ge-update word dan.. Over communicatie gesproken. Zowel door leiding als bg stam is geen enkele vermelding te vinden. Het werd door jullie op gelegd, ik stemde er mee in om te helpen.
Dit heb ik ook naar eer en geweten gedaan. Dan is het niet aan mij on info te halen, het is aan de leiding de info te verschaffen.

Wow Who 29.04.20 23:02
Wij zagen bevelen op target lopen van Chem. Speler benaderde ons met screens. Zo weten we dat voor Chem is gegooid.

Juist omdat we dit zagen en wisten begint frustratie te ontstaan. Nieuwe kaart werd gemaakt na kick Chemistry en joinen Albin en Its. Zoals je op forum kan zien.

Veel communicatie via discord, spijtig maar vaak stukken makkelijker. Forum is door onze BG's verlaten, die laten ons zitten tot zekere hoogte.


Info is relatief iets, iedereen heeft behoefte aan info, enkel de één meer dan ander. Als je daarom gevoel heb dat niet genoeg info krijg kan je dat gewoon zeggen. Nu geeft het waarschijnlijk vertekend beeld van elkaar onnodig.

Daarom voorstel tot schone lei, beide hebben we gedaan wat konden enkel kan zijn dat situaties hierdoor botsen zonder die intentie. Dan is een reset soms het beste
Wij krijgen hier 0 respons op en word om de zaken heen gepraat. Ondertussen dus weer het volgende gebeurt:
- Hij helpt nog steeds een stabber en praat erom heen
- Heeft nog steeds geen enkele stamgenoot geholpen

Excuus geen tijd slaat nergens op want wel tijd clears te zenden voor Chemistry. Onze vermoedens worden bevestigd en Naad speelt het vies enkel zijn we in een benarde situatie, zowel Naad als Its kunnen we niet ook nog eens missen. Zijn maar met 4 echte leden over dan en dan helemaal kansloos. Dus na intern overleg proberen de boel te lijmen en schone lei te gaan zoals al 2x eerder, want Tring wilt niet samenwerken en Emrata is te close met Amen, nu een goede en anders moet het maar over zijn.


30 april
We besluiten een stampost te maken

Wow Who zei:
Beste,

het is een zware tijd geweest en hebben flink moeten incasseren.

Ben blij dat we de aanvallen nu een halt hebben toegeroepen en daarom willen we ons nu focussen op de nabije toekomst.

Samenstelling
Het is denk ik nu belangrijk bij elkaar te blijven en hecht te blijven. Dus elkaar helpen en ruimte gunnen. Edellijnen zijn een taboe op het moment, overleven is nu stap 1. Dit doen we zo dichtgeclusterd mogelijk. Om die redenen edelen Ltdarky/Silver nu zoveel mogelijk bb's op en maken die full def. Ook ben ik indien iedereen goed vind geneigd mijn mb in de stam te laten. [player]Heer Yoshi[/player]Die hebben troepen en we kunnen denk ik alle troepen op het moment gebruiken.

Diplomatie
Dilpomatiek gaan we weinig kunnen uitrichten met nabije stammen. Ze wachten af en willen niet met ons samenwerken omdat ze bang zijn dan focus te liggen van Amen/Swift. Daarom zijn we op onszelf aangewezen maar kunnen we ook targets pakken naar keuze. Noire joint Amen/Swift definitief en wilt een persoonlijke NAP met Wow Who en ook onze vraag aan jullie of wij dit moeten aannemen of jullie op hem willen gaan.

Aanvallen

We gaan gezamenlijk als stam enkel nog aanvallen, dus geen solo acties meer maar acties voor elkaar. De prioriteit moet liggen nu op targets voor Naad en Its. Zij kunnen hun fronten zeker versterken wat later uitmond in meer hulp voor het noorden en oosten. Graag vraag ik aan hen op wie ze zouden willen gaan zodat we ze kunnen helpen. Mattie en Albin zullen hun fusies langzaam doorvoeren en zullen indien nodig hierna aan de beurt zijn voor hulp bij aanval. Zo zullen we rouleren met elkaar en zo elke keer 2/3 spelers helpen.

Verdedigen
Dit moeten ook we samen doen, we hebben minder def als alle off van de omliggende stamme bij elkaar (joh!) maar als we allemaal onszelf durven leeg te zetten en we gaan vol deffen gezamenlijk gaat het goed komen. Meeste hebben moraal en we hebben van de week in praktijk gemerkt dat als we dit doen we goed weerstand kunnen bieden, zeker met alle extra def door bb straks en bergen edels voor vooredels en recaps.

Sfeer
De sfeer is logischerwijs stuk uit de fles, mensen zijn gefrustreerd door hoe zaken gaan en of de bagger communicatie. Daarom gaan we meer via forum werken ipv via discord etc. Of er moet een kanaal zijn waar alle leden op mee doen want anders worden leden achtergesteld en dit zorgt voor pijnlijke situaties hebben we gemerkt. Ook willen we een schone lei op dit gebied met elkaar en een frisse start, hierom willen we ook een nieuwe stamnaam gaan gebruiken waarbij iedereen een suggestie mag doen waarna gestemd word.



Graag wil ik iedereen vragen een antwoord te geven op de vetgedrukte stukken zodat we hier samen een afstemming in kunnen maken en verder met elkaar kunnen. Ik geloof dat als we nu stand blijven houden we daarna toekomstperspectief gaan krijgen doordat mensen dan wel met ons willen samenwerken. Wij gaan deffen tot we ons wegen en we hopen zo samen onze doelen te gaan halen.


Justin

We snappen de argumentatie van de edellijnen nog wel ergens dus willen zo elke mogelijk wrijving op dat gebied weghalen voor Naad en Its. De stemming is unaniem voor dit plan. De reacties van Naad en Its zijn als volgt:
ItsNelis95 zei:
Stamnaam etc is prima.

Alleen de nap met noire weet ik nog niet, nu er keyspelers van swift naar amen zijn vertrokken betekend het dat hij niet zo snel os kan ontvangen. Dus nu is het naar mijn mening de tijd om hem te proberen weg te spelen zodat de deur naar de rim vol open staat.
Zodat we daar ons kunnen hergroeperen om weer sterker te staan richting amen en de rest.

Moeten we even kijken hoe we dat willen aanpakken.

Ook graag meningen over bovenstaand stuk.

Groetjes Its
[player]itsnelis95[/player]
Niels

naad789 zei:
Beste,

Aller eerst bedankt dat je tijd neemt dit openbaar te maken.

Author zei:
Ook ben ik indien iedereen goed vind geneigd mijn mb in de stam te laten. Heer Yoshi

Zolang het niet de 'standaard' gaat worden om mb's binnen te harken is dit akkoord. Gezien het mijn inziens beter is op de lange termijn stroken te maken op het front.

Hierin zou ik de voorstel willen doen [player]Man0war[/player] toe te laten zodat er minder verwarring is op het speel veld. Dit is de mb van Nelis en mij.

Author zei:
Noire joint Amen/Swift definitief en wilt een persoonlijke NAP met Wow Who en ook onze vraag aan jullie of wij dit moeten aannemen of jullie op hem willen gaan.

Precies volgens mijn voorspelling helaas.. Los staand van mijn mening over dit account is het beter deze NAP niet aan te gaan.

Onderbouwing

Stam belang:Rim moet in onze handen komen en blijven, hieruit kun je pre-stacks naar het front zetten. Dit in combi met stroken op front moet meer rust geven in het spel en voor sommige accounts aan het front.

Eigen belang: Nelis,Naad,Wow dienen door te trekken naar de rim.
Mocht de Nap er komen zijn er diverse clears minder te besteden wat de doorlooptijd om dit te realiseren niet ten goede komt.

Author zei:
Graag vraag ik aan hen op wie ze zouden willen gaan zodat we ze kunnen helpen.

Iedereen met een hartslag en die niet stam/bg/mb gerelateerd is.

Author zei:
De sfeer is logischerwijs stuk uit de fles, mensen zijn gefrustreerd door hoe zaken gaan en of de bagger communicatie. Daarom gaan we meer via forum werken ipv via discord etc. Of er moet een kanaal zijn waar alle leden op mee doen want anders worden leden achtergesteld en dit zorgt voor pijnlijke situaties hebben we gemerkt. Ook willen we een schone lei op dit gebied met elkaar en een frisse start, hierom willen we ook een nieuwe stamnaam gaan gebruiken waarbij iedereen een suggestie mag doen waarna gestemd word.

Pro voorstander van heldere informatie stroom!.
Op de vraag of de stam naam moet wijzigen: Als de meerderheid hier behoefte aan heeft waarom niet.

Met vriendelijke groet,
René

De periode erna tot eergisteren
We denken eindelijk goed dat 0 punt te hebben bereikt. Verleden laten rusten en focussen op de toekomst zonder opnieuw vies spel.
 
Bovenaan