- Reactiescore
- 1.278
Goede middag allemaal,
In page 4 hebben we allemaal kennis gemaakt met het spectrum der uitdaging en slagingskans. Hieronder een quote om dit nog even kort toe te lichten.
Logisch dat er met veel uitdaging een lage slagingskans samen gaat en met weinig uitdaging een hoge slagingskans. Nu is er op het AF al genoeg naar voren gekomen over de twee recruuts van de premade, maar zoals door de premade gezegd waren deze nodig om het verlies van het account UM op te vangen en zo te verminderde slagingskans te verhogen. Alleen nu is de vraag of je met het verhogen van je slagingskans ook te ver kan doordraven? Hierover later meer. Gisteren werd op het AF het volgende gezegd, door de leider van de premade, over het recruteren door de premade.

Nu net krijg ik een andere screen te zien.
Zwart = premade en geel zijn de nieuwe recruuts.



Weten we allemaal de volgende screens nog?
Mocht de screen waar zijn, waarin naar voren komt dat de premade een extra vier accounts aantrekt, dan betekent dit wederom dat de woorden en beloften niks waard zijn. 6 Accounts aantrekken met een terughoudend recruut beleid in een week tijd? + de premade groep met al een 40 bespelers. De uitdaging die zo gezocht werd nog voordat de wereld gestart was is verdwenen. En elke daling in het spectrum der uitdagingen compenseren met een recruut is natuurlijk niet een manier om uitdaging op te zoeken zeker op het moment dat je met zo'n grote groep de wereld begonnen bent.
In page 4 hebben we allemaal kennis gemaakt met het spectrum der uitdaging en slagingskans. Hieronder een quote om dit nog even kort toe te lichten.
Het ''Spectrum der Uitdaging en Slagingskans''
Naar mijn inziens bestaat er zoiets als een spectrum der uitdaging en slagingskans. Ik heb het maar even gevisualiseerd om het wat duidelijker te maken. Hierbij zou je moeten snappen dat naar mate de uitdaging toe neemt, de slagingskans afneemt en andersom. Elke stam zit, onbewust, ergens in dit spectrum. Bijna alle stamleiders proberen de slagingskans zo groot mogelijk te maken zodat ze de wereld winnen, it is to win it right? Nou; niet iedereen hoeft per se voor die hoogste slagingskans te gaan.
![]()
Logisch dat er met veel uitdaging een lage slagingskans samen gaat en met weinig uitdaging een hoge slagingskans. Nu is er op het AF al genoeg naar voren gekomen over de twee recruuts van de premade, maar zoals door de premade gezegd waren deze nodig om het verlies van het account UM op te vangen en zo te verminderde slagingskans te verhogen. Alleen nu is de vraag of je met het verhogen van je slagingskans ook te ver kan doordraven? Hierover later meer. Gisteren werd op het AF het volgende gezegd, door de leider van de premade, over het recruteren door de premade.

Nu net krijg ik een andere screen te zien.
Zwart = premade en geel zijn de nieuwe recruuts.



Weten we allemaal de volgende screens nog?
Mocht de screen waar zijn, waarin naar voren komt dat de premade een extra vier accounts aantrekt, dan betekent dit wederom dat de woorden en beloften niks waard zijn. 6 Accounts aantrekken met een terughoudend recruut beleid in een week tijd? + de premade groep met al een 40 bespelers. De uitdaging die zo gezocht werd nog voordat de wereld gestart was is verdwenen. En elke daling in het spectrum der uitdagingen compenseren met een recruut is natuurlijk niet een manier om uitdaging op te zoeken zeker op het moment dat je met zo'n grote groep de wereld begonnen bent.