Zelf vind ik gemiddeld 1,5 mb per account niet echt veel, maar daar kunnen meningen natuurlijk in verschillen. Heb de vorige recente werelden niet gespeeld, maar volgens mij hadden HiHo en Ima. stukken meer mb's/du's. Voor een uitdaging gaan betekent niet gelijk dat niemand van ons een mb mag hebben. Roald had volgens mij al een keer aangegeven wat er nog meer onder zijn definitie van ''challenge'' viel, zoals het samen leiding geven met Warre. Persoonlijk is de uitdaging niet de voornaamste reden dat ik deze wereld speel. Toen Roald mij vroeg voor de premade leek het me leuk, aangezien ik w68 ook met hem speelde en goede contacten met een groot gedeelte van de premade had. Dat had Roald natuurlijk met meer mensen en dus logisch dat veel mensen bij de premade erbij wilden. Er zijn genoeg accounts afgewezen, zodat het geen overkill premade wordt. Verder door de premade open en bloot op tafel te gooien, creeër je al meer uitdaging. Er zijn zat kwalitatieve accounts gestart toen Roald het topic ''Challenge guarenteed, or not'' opende.
Zoals ik al zei de voornaamste reden om deze wereld te starten is niet het uitdagen van andere spelers/stammen, maar dit neemt niet weg dat ik niet open sta voor een uitdaging. Als je kijkt naar de laatste 2 weken, dan hebben enkele leden van de premade het zwaar te verduren gehad. Colla; 2 keer gebacktimed, sjondeer gebacktimed, UM weggeedeld en vele treintjes gesniped. Is het dan echt een overkill premade? Accounts als TAD en Savior doen zeker niet onder het niveau. Dan over het punt van rekrutering. Er is nooit gezegd dat we niet zouden rekruteren, we proberen het gewoon zolang mogelijk te vermijden. Er wordt nu gewoon vooruit gelopen op de zaak dat smashing en gregory al lid zijn. Mocht dat gebeuren dan zou er vast wel een goede reden voor zijn.
Overdrijven is ook een vak. Kan je de stammen noemen die als mb/du fungeren of de 48 accounts? Waarschijnlijk ga jij er vanuit dat als een account van de premade in een random stam zit, dat gelijk heel die stam du/mb is. Om even een voorbeeld te pakken met jouw redenatie. TAD en savior zitten beide in de stam love. Zijn de overige 8 spelers dan gelijk hun du/mb?