Page 2: Een blik op de edelfase

Reactiescore
1.853
Is het niet mooier om Page 1 en Page 2 onder eenzelfde topic te krijgen, waarbij je posts reserveert zodat volgende pagina's later toegevoegd kunnen worden? Op deze manier heb je een mooier overzicht over het verloop van de wereld, met alles in één topic. Zeker als de wereld verder vordert, maakt dat het terugzoeken van posts en feitjes een stuk makkelijker.
Juh, nadeel ervan is echter dat er dan geen melding van komt en het de meeste mensen waarschijnlijk niet zal bereiken. Misschien wel een idee om aan het eind er een soort totaal boekwerk van te maken.

Makkelijker is dan om de voorgaande post te quoten
Dan is dit inderdaad gemakkelijker.

Leuk topic dat geeft het AF wel een ware boost.
Mooi, dat is de bedoeling. ;)
 
Reactiescore
972
Juh, nadeel ervan is echter dat er dan geen melding van komt en het de meeste mensen waarschijnlijk niet zal bereiken. Misschien wel een idee om aan het eind er een soort totaal boekwerk van te maken.


Dan doe je de updates toch in hetzelfde topic posten en ook in de beginsectie aanpassen?
 
Reactiescore
1.853
Dan doe je de updates toch in hetzelfde topic posten en ook in de beginsectie aanpassen?
Dat zou eventueel wel kunnen ja. Weet niet of er een maximaal aantal tekens is per post?
Of ik quote per update de voorgaande 'pages'/verwijs ernaar middels een link. Ff zien wat meest overzichtelijk is.
 
Reactiescore
972
Dat zou eventueel wel kunnen ja. Weet niet of er een maximaal aantal tekens is per post?
Of ik quote per update de voorgaande 'pages'/verwijs ernaar middels een link. Ff zien wat meest overzichtelijk is.

Als je met iemand anders een post maakt en daaronder steeds ombeurten een stuk of 10 posts reserveert, kan je uiteindelijk alles kwijt. Linkjes kunnen ook prima!
 
Reactiescore
1.018
Dat zou eventueel wel kunnen ja. Weet niet of er een maximaal aantal tekens is per post?
Of ik quote per update de voorgaande 'pages'/verwijs ernaar middels een link. Ff zien wat meest overzichtelijk is.
Volgens mij is het 10k karakters per post maar telt alles wat in een quote staat niet mee. Not sure though
 
Reactiescore
1.853
Reactiescore
1.853
Gezien de kwaliteit en de activteit van W73 zou ik eerder hier beginnen dan W74 idd, denk dat dat vies zal tegenvallen.
 
Bovenaan