Page 1: kata's

Deleted User - 487957763

Guest
Eerste beschuldiging van botten is deze classic ook weer een feit :sad:
33F34606-0ADA-4C62-B6CD-44B50CF4CAB8.png
 
Reactiescore
89
Ben ook wel benieuwd naar wat earlygame topics, welke accounts verwachten we heel veel van, welke minder, welke stammen verwachten we veel van en welke minder, welke starters zijn er opgevallen, welke eerste leuke 'grote' fight gaan we zien etc.

Begin met een opzet?:D
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
34
Begin met een opzet?:D

Sure, we kunnen gezamenlijk een lijstje maken met wat mensen interessante topics waar we met zijn allen meningen van willen horen, dan zal ik er een topic over maken.

- Welke (10?) accounts zien we het meeste potentie in voor deze wereld
- Welke (5?) account denken we dat er snel gaan vallen
- Om welke 3 stammen zal de wereld gaan draaien, of moeten deze nog opstaan?
- Welke 1-3 topstammen zul spoedig uit elkaar vallen / snel weggespeeld worden
- Welke 5 starters hebben zich positief laten gelden, waar dit al dan niet verwacht werd?
- Welke 2 stammen (Of worden het er meer) gaan de eerste relevante oorlog voeren
- Welk continent lijkt het moeilijkst

Als jullie nog extra dingen interessant vinden, citeer ze ff dan zal ik vanavond of morgen een topic aanmaken?
 
Reactiescore
265
Vroeger werd er voor elke scheet een topic geopend nu is dat door gebrek aan forumgangers gewoon niet zo.
Je discussie is gewoon niet zo boeiend en of niet de plek voor hier. Je bent simpelweg teruggekata'd wow wat erg.
is gewoon niet zo boeiend. vervolgens wel 5 pagina's aan reacties haha
 
Reactiescore
1.015
Haha beetje hersenloze reactie dit. Ik zeg nergens dat wat Pedik zegt klopt of goed is (in tegendeel zelfs), ik constateer alleen het feit dat er nu wat meer leven in de brouwerij is. Daarbij dit vergelijken met een stab is ook nogal wat overdreven.

Denk dat jouw reactie de hersenloze is. Je trekt wat Time zegt uit de context.
 
Reactiescore
534
N
Denk dat jouw reactie de hersenloze is. Je trekt wat Time zegt uit de context.

Hij stelt een suggestieve vraag alsof ik stabben goedkeur omdat ik zeg dat Pedik het forum actief maakt. Wie trekt wat uit de context?
 
Reactiescore
151
Oneens. Kortzichtige mening. Door strategisch katapulten te gebruiken kun je wel degelijk voordeeltjes halen. Er is een reden dat ze in de game zitten

Gefeliciteerd, je bent nummer 10.000 die denkt 'wow dit is vet effectief en dus tactisch'.

Kata's zijn dan ook wel heel effectief, de verdediger wordt immers hard gestraft elke keer als ze een aanval dodgen. Dan ligt er weer een gebouw omlaag en functioneert dat dorp veel minder goed. Dus wat wil je als verdediger doen? Ze blocken, das de enige manier. Zeker bij groostchalige aanvallen is het andere alternatief dat al je dorpjes geen productie meer hebben.

Dus als je alleen kan blocken gaat het enkel om wie het meeste deff heeft om in alle dorpen te pleuren om alle kata's tegen te houden, in plaats van dat het gaat om wie slim kan spelen om z'n edels erdoorheen te krijgen/goed met z'n troepen om te gaan enzo. En daarom maakt het het spel minder tactisch.

Verder is de positie van ik ben tegen kata's en gebruik ze daarom enkel als iemand ze eerst op mij gebruikt geen hypocriete positie. Tenzij je van tevoren zegt het nooit en te nimmer te doen, zelfs niet als iemand het op jou doet. Net als dat het niet hypocriet is om niet uit het niets iemand te gaan slaan maar dat je wel jezelf verdedigt als iemand jou aanvalt of whatever.
 
Reactiescore
534
Jij aangezien je het punt niet eens snapt.

Ik snap je punt wel degelijk. Je denkt dat ik met het ene het andere rechtvaardig (Ik zeg dat hij het actief maakt, dus is zijn post/kata gebruik rechtvaardig), maar dat is helemaal niet zo. Zijn 2 los staande dingen.

Als dit niet het punt is, wat dan wel?
 
Reactiescore
1.089
Maak me af over het onderwerp, tackle m’n argumenten maar houd die overige opmerkingen lekker op zak.

Het is een beetje lastig je onderwerp en of argumenten te tacklen als je niet echt een (sterk) punt maakt.
Maar je blijft vervolgens wel door zeuren over zgn. hypocrisie, die mocht daar uberhaupt al sprake van zijn, zugzwang daarin volledig in hun recht staan.
Verder het zeuren over het AF niveau is een beetje opendeur intrappen.

Tja jij dacht waarschijnlijk even wat sympathie op te wekken, maar kata's worden niet zo gewaardeerd op de CL daarentegen zijn door de korte looptijden op de cl nacht attacks zeer gebruikelijk. Kom je dus nog van een koude kermis thuis.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het is een beetje lastig je onderwerp en of argumenten te tacklen als je niet echt een (sterk) punt maakt.
Maar je blijft vervolgens wel door zeuren over zgn. hypocrisie, die mocht daar uberhaupt al sprake van zijn, zugzwang daarin volledig in hun recht staan.
Verder het zeuren over het AF niveau is een beetje opendeur intrappen.

Tja jij dacht waarschijnlijk even wat sympathie op te wekken, maar kata's worden niet zo gewaardeerd op de CL daarentegen zijn door de korte looptijden op de cl nacht attacks zeer gebruikelijk. Kom je dus nog van een koude kermis thuis.

Ik hoef geen sympathie en ik zoek geen sympathie, as I stated before. Er zijn meerdere manieren om een discussie op touw te zetten en dit was de manier die ik koos. Je hoeft geen mensen te verdedigen die persoonlijke opmerkingen maken rather dan opmerkingen over het onderwerp. Dat valt niet goed te praten en is gewoon triest. Die mensen hebben blijkbaar niets zinnigs meer te melden, dus gaan ze maar wat scheldwoordjes droppen. Dus als dat goedpraten is wat je probeert, verspilde moeite.

Wel grappig dat de haat die je blijkbaar 5/6 jaar geleden rii mij/ons als stam in W16 hebt opgebouwd, nog steeds voelbaar is. Hebben we toen toch wat goed gedaan :) Ik heb jaren niet gespeeld man, give me a break.
 
Reactiescore
1.089
Ik hoef geen sympathie en ik zoek geen sympathie, as I stated before. Er zijn meerdere manieren om een discussie op touw te zetten en dit was de manier die ik koos. Je hoeft geen mensen te verdedigen die persoonlijke opmerkingen maken rather dan opmerkingen over het onderwerp. Dat valt niet goed te praten en is gewoon triest. Die mensen hebben blijkbaar niets zinnigs meer te melden, dus gaan ze maar wat scheldwoordjes droppen. Dus als dat goedpraten is wat je probeert, verspilde moeite.

Ik heb nooit gezegd dat het schelden en persoonlijke opmerkingen ergens op sloegen ofzo. Maar denk dat als je de ingame situatie en op het AF iets meer serieus had aangepakt dat die reacties er nooit kwamen.

Ik bedoel, jij begint over Zugzwang kata gebruik te klagen op het AF omdat jou stam en jijzelf begon. En noemt hem dan de hypocriet.. Ja dan kan ik best begrijpen dat sommige mensen -zeker wat betreft kata's op de classic- denken dat je een tik van een pan hebt gehad.

Wel grappig dat de haat die je blijkbaar 5/6 jaar geleden rii mij/ons als stam in W16 hebt opgebouwd, nog steeds voelbaar is. Hebben we toen toch wat goed gedaan :) Ik heb jaren niet gespeeld man, give me a break.

Ik heb uitsluitend mijn mening gegeven over de huidige ingame situatie. Daar zaten 1 of 2 verwijzingen naar w16 bij waarbij ik je slechts sugereerde uit een logisch (vergelijkbare situaties toendertijd) standpunt te denken. Wil je even argumenteren waarom dit zo zou zijn, want je slaat de plank behoorlijk mis namelijk.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik heb nooit gezegd dat het schelden en persoonlijke opmerkingen ergens op sloegen ofzo. Maar denk dat als je de ingame situatie en op het AF iets meer serieus had aangepakt dat die reacties er nooit kwamen.

Ik bedoel, jij begint over Zugzwang kata gebruik te klagen op het AF omdat jou stam en jijzelf begon. En noemt hem dan de hypocriet.. Ja dan kan ik best begrijpen dat sommige mensen -zeker wat betreft kata's op de classic- denken dat je een tik van een pan hebt gehad.

De essentie van mijn post is schijnbaar nog steeds niet bij je doorgedrongen. Prima, denk ervan wat je ervan wilt denken, ik vind t allemaal wel best. Ik schoot met kata's, Zugzwang schoot terug. Zo is het verlopen en het is achteraf voor mij wat negatiever uitgevallen en dat is logisch en daarmee ook prima. Er is niks geen probleem tussen mij en de spelers van Zug. Het was de heat of the moment en niets meer. Jij probeert het allemaal veel groter te maken dan het in eerste instantie was, daarom refereer ik ook naar de essentie die je blijkbaar is ontgaan.

Ik heb uitsluitend mijn mening gegeven over de huidige ingame situatie. Daar zaten 1 of 2 verwijzingen naar w16 bij waarbij ik je slechts sugereerde uit een logisch (vergelijkbare situaties toendertijd) standpunt te denken. Wil je even argumenteren waarom dit zo zou zijn, want je slaat de plank behoorlijk mis namelijk.

Jij suggereert met je reacties op mijn berichten dat je het wel logisch vindt dat mensen mij persoonlijk aanvallen, aangezien het "een beetje lastig is m'n onderwerp en of argumenten te tacklen als ik niet echt een (sterk) punt maak". Dat is hoe ik het lees en op basis daarvan reageer ik. Terugdenkend aan W16 heb ik idd genoeg katapulten over me heen gehad en dat je de link legt tussen de Classic en die wereld kan ik daarom wel begrijpen.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.089
De essentie van mijn post is schijnbaar nog steeds niet bij je doorgedrongen. Prima, denk ervan wat je ervan wilt denken, ik vind t allemaal wel best. Ik schoot met kata's, Zugzwang schoot terug. Zo is het verlopen en het is achteraf voor mij wat negatiever uitgevallen en dat is logisch en daarmee ook prima. Er is niks geen probleem tussen mij en de spelers van Zug. Het was de heat of the moment en niets meer. Jij probeert het allemaal veel groter te maken dan het in eerste instantie was, daarom refereer ik ook naar de essentie die je blijkbaar is ontgaan.

Het enige wat ik je geprobeerd heb duidelijk te maken is dat andere mensen zwart maken omdat jij begon met katapulteren, op een classic, geen goed idee is. Maar ik heb het zogenaamd veel groter gemaakt dan dat het is, een heel eigen topic, 2 a4tjes aan vrij inhoudsloze text. Tja, sorry wie heeft het ook alweer groter gemaakt dan dat het is?

Jij suggereert met je reacties op mijn berichten dat je het wel logisch vindt dat mensen mij persoonlijk aanvallen, aangezien het "een beetje lastig is m'n onderwerp en of argumenten te tacklen als ik niet echt een (sterk) punt maak". Dat is hoe ik het lees en op basis daarvan reageer ik. Terugdenkend aan W16 heb ik idd genoeg katapulten over me heen gehad en dat je de link legt tussen de Classic en die wereld kan ik daarom wel begrijpen.

Maar wat is de link nu tussen dan een zogenaamde wrok van mij (jou woorden) van 5 a 6 jaar geleden over jou/de stam waarin jij zat? Die link mis ik nog steeds.
 
Bovenaan