P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
24

DeletedUser79767

Guest
Tja ligt eraan hoe je het bekijkt. Voor casual 1 valt dat dus wel mee zoals oralce al aangaf xD
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou je moet het uitdrukken in aantal misdrijven/aantal accounts

Met nog maar 50 actieve spelers kan je moeilijk zeggen dan 5 bans goed meevalt
 

DeletedUser71298

Guest
Nou je moet het uitdrukken in aantal misdrijven/aantal accounts

Met nog maar 50 actieve spelers kan je moeilijk zeggen dan 5 bans goed meevalt
Ging over hacks en stabs, niet over bans toch?
Alhoewel die ook vaak voorkomen nog
 

DeletedUser71298

Guest
250a294d0f.png
 

DeletedUser65921

Guest
Oh ja ik vergat even dat account hacken geen grote straf kreeg, Zeehond heeft indertijd voor een koopje genoeg ravage kunnen aanrichten idd. Ze bannen liever op aanvalsbots die uiteindelijk minder invloed hadden op het spel. Natuurlijk ook goed dat ze die eruit hebben gedaan, accounts zijn tegenwoordig even groot als de noobs die erop spelen :)



Je mist me hé

Zeker <3
 

DeletedUser80232

Guest
* Er is keihard gefuckt op ToInfinityForSerenity en via het account Zibi en nee Peter gaat niet zijn eigen vv's fucken. Peter heeft het wachtwoord afgegeven aan grote vriend André, omdat onze grote vriend leider wilde spelen. Peter wilde stoppen, omdat hij niet meer zag zitten op deze wereld en volledig terecht.
* Andre wist het wachtwoord van nachtmerrieveroorzaker
* Andre wist het wachtwoord van Ultimate Angel wij hadden Lars gekickt van het account en daar wilde Andre op spelen omdat er veel edels aanwezig zijn op het account. Het wachtwoord wisten ALLEEN * Ria, Peter, ik, Andre, Youri en de officiële eigenaar. Ik moet vertellen dat Youri de eigenaar was van het account, maar die gaat zijn eigen account niet om zeep helpen. De officiële eigenaar speelt al jaren niet meer op deze wereld. Zag alleen dinsdag dat zijn account naar de vernieling werd geholpen.
- Hacker gaat pp sturen naar The Legacy Of Cocky Tim het grappige is dat Andre en Tim nogal wat in het vaarwater bij elkaar liggen. Als je geïnteresseerd ben in het hele verhaal kijk het speedforum maar eens.
- Hacker gaat pp sturen naar The King 123(Tom) hoe zielig ben je man. Of willen jullie Tom de schuld geven van alles, want die zou Rutger zn account toch naar de tyfus hebben geholpen? Tot zover het denkbeeld van P.
- Hacker gaat support sturen namens mijn naam, en daar ga je toch zo erg de fout in. Ik zal nooit een account van Ship rippen om ze het eens flink lastig te maken. Ik hoef maar 1 account van P. te krijgen en dan mag je mij gaan verdenken want die kans zou ik met beide handen aangrijpen.
- En toevallig alles ligt weer in de buurt bij Andre

Ga mij nou niet roepen om bewijzen want je gaat nooit bewijs vinden een laffe hond durft het alleen door middel van VPN te doen. Dus haal maar gerust die platen voor jullie kop weg en ga het allemaal even bij elkaar optellen. Dan kom je tot 1 conclusie, dat Andre gekickt moet worden.
Oh en nog wat Andre het is handig dat je niet op Snapchat je bots laat tonen, die jij gebruikt bij Interdictum.
Ik wist wel dat ik gelijk had, fucking stabbers:cool:
 
Bovenaan