P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Oh en nog wat Andre het is handig dat je niet op Snapchat je bots laat tonen, die jij gebruikt bij Interdictum.

Ironisch dat ik dan een perma ban heb (clap) (clap).

nee die heb ik niet want ik bot niet.

Voor de duidelijkheid, ik heb niks met deze zielige acties te maken.

Ik hoef ook geen bewijs te leveren of wat dan ook want ik sta er alweer compleet los van en ga niet mee met je complottheorieën.
 
Reactiescore
2.177
Oke ik wilde me in begin er niet al te veel mee bemoeien maar schijnbaar denken mensen te kunnen beschuldigen zonder bewijs. In Ship was het toch onschuldig tot tegendeel bewezen is?

Punt 1: André heeft op nachtmerrie gelogd en alles in puin gegooid.

Stel dat André het gedaan heeft, waarom zou hij zo dom zijn om risico te lopen voor een acc zoals nachtmerrie waarbij meerdere keren bewezen is dat de speler daar niks kan. Is alles behalve logisch.

Punt 2: André heeft hetzelfde gedaan bij TIFS.

Ik ga niet ontkennen dat Rutger niet lang stand kan houden maar met die ligging die hij kreeg was dat ook snel gedaan. Zelfde principe als met nachtmerrie alleen Is de speler op tifs geen noob alleen is de ligging gewoon feneste.

Punt 3: André heeft via vv Die bij merrie stond ook elosa verneukt.

Laat ik eerst zeggen dat de massa al gepland was en sommige clears liepen al. In jullie ogen is dit dan gepland right? Hoe zou André moeten weten dat merrie de vv heeft. Hoezo heeft een acc wat heeft laten zien niet te kunnen spelen en zelf incs krijgt een vv van een andere massa. Is niet logisch maar oké.

Mijn punten:

Punt 1: André wist volgens jullie t ww van nachtmerrie en UA.

Na het t gebeuren op tifs, hoezo gaan jullie niet uitsluiten dat het nog een keer gebeurt door ww te veranderen van alle acc's waar onzekerheid over is. Ik ga t fucken niet goed praten want die bullshit moet afgelopen zijn maar elk verantwoordelijke stam zal wws veranderen.

Punt 2: de pp naar tim010 en Tom

Dit zegt helemaal niks, een acc wordt namelijk niet geband voor krijgen van oneerlijke pp. Daarnaast wist Tom ook het ww van tim010 (waarom denk je dat die bb is)

Punt 3: Timing

Rutger wordt gehackt, en Tom is er als de kippen bij om André de schuld te geven.
Nu gebeurt er iets met merrie, Peter maakt de post maar verwijdert hem daarna. Minuten later komt Jorrit meteen met wijzen. Timing was te kort om eerst navraag te doen en te lang om meteen te hebben gereageerd.

Dan een vraag aan jullie, dit is niet fishy maar dat alles naar André zou wijzen wel?

Als André dit gedaan heeft moet hij idd gekicked worden maar kom niet aan met bullshit argumenten en dan verwachten dat P daarnaar handelt. Bewijs of stop met beschuldigen.
 
Reactiescore
2.177
Owja, ik heb heel de tijd de vv dus om het zichzelf makkelijk te maken is ook van de baan. Ik zou merrie niet aanvallen normaal gesproken.

Nu heeft merrie inter aangevallen dus is die belofte ook van de baan.
 

DeletedUser79767

Guest
* Er is keihard gefuckt op ToInfinityForSerenity en via het account Zibi en nee Peter gaat niet zijn eigen vv's fucken. Peter heeft het wachtwoord afgegeven aan grote vriend André, omdat onze grote vriend leider wilde spelen. Peter wilde stoppen, omdat hij niet meer zag zitten op deze wereld en volledig terecht.
* Andre wist het wachtwoord van nachtmerrieveroorzaker
* Andre wist het wachtwoord van Ultimate Angel wij hadden Lars gekickt van het account en daar wilde Andre op spelen omdat er veel edels aanwezig zijn op het account. Het wachtwoord wisten ALLEEN * Ria, Peter, ik, Andre, Youri en de officiële eigenaar. Ik moet vertellen dat Youri de eigenaar was van het account, maar die gaat zijn eigen account niet om zeep helpen. De officiële eigenaar speelt al jaren niet meer op deze wereld. Zag alleen dinsdag dat zijn account naar de vernieling werd geholpen.
- Hacker gaat pp sturen naar The Legacy Of Cocky Tim het grappige is dat Andre en Tim nogal wat in het vaarwater bij elkaar liggen. Als je geïnteresseerd ben in het hele verhaal kijk het speedforum maar eens.
- Hacker gaat pp sturen naar The King 123(Tom) hoe zielig ben je man. Of willen jullie Tom de schuld geven van alles, want die zou Rutger zn account toch naar de tyfus hebben geholpen? Tot zover het denkbeeld van P.
- Hacker gaat support sturen namens mijn naam, en daar ga je toch zo erg de fout in. Ik zal nooit een account van Ship rippen om ze het eens flink lastig te maken. Ik hoef maar 1 account van P. te krijgen en dan mag je mij gaan verdenken want die kans zou ik met beide handen aangrijpen.
- En toevallig alles ligt weer in de buurt bij Andre

Ga mij nou niet roepen om bewijzen want je gaat nooit bewijs vinden een laffe hond durft het alleen door middel van VPN te doen. Dus haal maar gerust die platen voor jullie kop weg en ga het allemaal even bij elkaar optellen. Dan kom je tot 1 conclusie, dat Andre gekickt moet worden.
Oh en nog wat Andre het is handig dat je niet op Snapchat je bots laat tonen, die jij gebruikt bij Interdictum.

Sorry ,maar wat jij hier post is toch ff bullshit xD Je schuift alles af op die andre, puur gebasseert op jouw mening dat die andere mensen nooit zoiets zouden doen. Excuses hoor, maar welke idioot is er nou zo dom om 5 mensen zn Wachtwoord te geven. zelfs ik ben niet zo achterlijk.

Kom eerst maar is met degelijke argumenten, dan wil ik nog wel luisteren, maar dit gaat echt nergens over.
 

DeletedUser71298

Guest
Ag, die 2200 zijn zo weer aan onze kant xD
Wel grappig om eerst weken gejank te horen om daarna te zien dat ze precies hetzelfde doen :rolleyes:
 

DeletedUser73031

Guest
Ironisch dat ik dan een perma ban heb (clap) (clap).

nee die heb ik niet want ik bot niet.

Voor de duidelijkheid, ik heb niks met deze zielige acties te maken.

Ik hoef ook geen bewijs te leveren of wat dan ook want ik sta er alweer compleet los van en ga niet mee met je complottheorieën.


Daarom dat ik elke week snaps van je krijg waar je duidelijk bot?

Dikke grap dit
 
Reactiescore
2.177
Idd we zouden echt grebo of joke2 moeten recruiten en dan vooral Jeremy achterlaten terwijl die plek in Ship heeft verdiend.
 

DeletedUser79767

Guest
Dat ze na zolang nog niet door hebben dat jeremy 1 van de beste spelers is die ze hebben is wel lachwekkend ja :p
 
Bovenaan