P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser78236

Guest
Ik denk dat ik met alle informatie die ik op het moment bezit vrij gemakkelijk met de vinger naar P. durf te wijzen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Oh shit ik heb dubbelgelogd laat ik nu maar eerlijk zijn.
Oké je hebt het lef om accounts naar t*****g te helpen kom dan nu even je vieze gore hol uit en verklaar je nader?
Mij hoeft je het niet meer uit te leggen, maar leg het de mensen uit die jij naait.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71298

Guest
Gelukkig ben ik hier gestopt, maar ik ga toch ergens op reageren. Wat ik vooral zie hier dat er gezaagd wordt op het verleden en nee jullie gunnen elkaar het daglicht in de ogen niet hoe kansloos zijn we eigenlijk? Wereld is niet geliefd in deze community en daar heeft iedereen een steentje aan bij gedragen die ook maar een negatieve rol heeft vervuld op deze wereld. Ik wil mij zo weinig bemoeien met stabs en vuil spel, maar het is al een halfjaar raak dan krijgt P. even wat leuke hacks en dan wordt Ship dubbel en dwars hard aangepakt. Nu vraag ik mij 1 ding af waarom jullie je zo blijven vasthouden aan het verleden? Al deze spelers die een negatieve rol hebben gespeeld binnen Ship zijn verdwenen. Hoor je het goed OracleOne die zijn verdwenen, want volgens jou theorieën zou zo'n beetje elke vieze stabber weer teruggekomen zijn. Het is en blijft maar een spelletje hoor heren en dames. Hoop dat jullie eens realiteitsbesef gaan tonen dat er meer is dan deze vete tussen elkaar. Maak goede afspraken met elkaar zowel Ship als P. maar behandel elkaar eens met respect.

Alleen het kwalijke is dat de goeden onder de kwaden lijden. Want ik vraag me af waarom zou een Nachtmerrieveroorzaker en Elossa gepakt worden? En nee dit is niet gericht aan P. Is de eigenaar van Nachtmerrieveroorzaker zo'n speler die je niet mag? Of te wel Peter die altijd nog netjes gespeeld heeft, maar nu in korte tijd 2 keer vol in zijn rug gestoken wordt? Sorry hacker ik vind dit zeer kansloos, maar liefst biecht je vuile leugentjes op. Alleen pak de volgende keer een wat betere VPN dan verraad jij jezelf in ieder geval niet, nu was het niet erg moeilijk te achterhalen waar je verbleef. Hoop voor support dat ze het eens concreet onderzoeken en deze ....... keihard terugpakken.

Dit zal mijn laatste bericht zijn op dit topic, maar ik hoop gewoon dat er iets mee gedaan wordt.
Mooi bericht maar we weten allebei dat de meeste van "oud ship" nog gewoon spelen, hoef je niet om te liegen aangezien die nog gewoon met eigen naam pm's afsluiten.
Waarom Peter het doelwit is, Idk.
Zijn, zover ik weet, geen mensen bij ons die iets tegen Peter hebben.
Als wij al zoiets zouden doen zouden we eerder hypocriete Ria als slachtoffer nemen, just saying.

Voor de rest wacht ik nog altijd op bewijs ipv loze beschuldigingen.

Oh shit ik heb dubbelgelogd laat ik nu maar eerlijk zijn.
Oké je hebt het lef om accounts naar t*****g te helpen kom dan nu even je vieze gore hol uit en verklaar je nader?
Mij hoeft je het niet meer uit te leggen, maar leg het de mensen uit die jij naait
Dader gevonden lijkt me?
 

DeletedUser71298

Guest
Als ik mijn bewijs hier post wordt het gelijk verwijderd sooo
We weten allebei dat jij geen bewijs hebt en zoals altijd hier weer vanalles verklaard zonder verstand.
Heb ik ongelijk? Je weet me te bereiken.

Zoals verwacht een hoop blabla en geen bewijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
179
Hier het IP-adres waar de dader mee inlogt ik weet niet of het is toegestaan i.v.m met al de wetten, maar ik vind dat een dader opgepakt moet worden. Heb de andere IP-adressen wel buiten beschouwing gelaten. Heb mijn mond gehouden over heel deze situatie, omdat iedereen het wel weer beter te vertellen weet. Of we bewijzen hebben nee wij hebben geen bewijzen. We hebben enkel vermoedens, maar die spreek ik niet uit, omdat ik het jammerlijk genoeg niet bewijzen kan. Natuurlijk zijn er opmerkelijke zaken aan deze 3 hacks op het account.

Wil ik nog 1 woord richten aan de dader. Ten eerste zo ga jij mij niet klein krijgen ben nu al 3x belazerd op deze manier het zij met een stab of ingebroken op het account. Alleen het boeit mij niet meer wat je tegen mij aanricht of tegen de stam SHIP. Waarom zou je chaos willen brengen op het account heb je er nu oprecht genoegen van? Dan heb ik zeer met je te doen dat je het spelletje voor mensen verknald die het voor hun plezier spelen.

Verder ga ik op deze zaak niet in op het Algemeen Forum mij krijg je niet klein met deze acties nu niet, nooit niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78236

Guest
Remco jou neemt niemand meer serieus op het forum met je schijnheilihe gedoe
 

DeletedUser

Guest
Ach iedereen weet dat het André is, die is niet vies van zulke spelletjes.
 

DeletedUser71298

Guest
Ach iedereen weet dat het André is, die is niet vies van zulke spelletjes.
Nee jij was het, staat toch in de support?
Zie niemand anders met Bas afsluiten.

Jullie kunnen wel vanalles blijven roepen maar steek die moeite eens in bewijzen vinden aub.
Heb al vaker gezegd dat jullie dichter bij huis moeten zoeken ipv bij ons ;)
 

DeletedUser

Guest
* Er is keihard gefuckt op ToInfinityForSerenity en via het account Zibi en nee Peter gaat niet zijn eigen vv's fucken. Peter heeft het wachtwoord afgegeven aan grote vriend André, omdat onze grote vriend leider wilde spelen. Peter wilde stoppen, omdat hij niet meer zag zitten op deze wereld en volledig terecht.
* Andre wist het wachtwoord van nachtmerrieveroorzaker
* Andre wist het wachtwoord van Ultimate Angel wij hadden Lars gekickt van het account en daar wilde Andre op spelen omdat er veel edels aanwezig zijn op het account. Het wachtwoord wisten ALLEEN * Ria, Peter, ik, Andre, Youri en de officiële eigenaar. Ik moet vertellen dat Youri de eigenaar was van het account, maar die gaat zijn eigen account niet om zeep helpen. De officiële eigenaar speelt al jaren niet meer op deze wereld. Zag alleen dinsdag dat zijn account naar de vernieling werd geholpen.
- Hacker gaat pp sturen naar The Legacy Of Cocky Tim het grappige is dat Andre en Tim nogal wat in het vaarwater bij elkaar liggen. Als je geïnteresseerd ben in het hele verhaal kijk het speedforum maar eens.
- Hacker gaat pp sturen naar The King 123(Tom) hoe zielig ben je man. Of willen jullie Tom de schuld geven van alles, want die zou Rutger zn account toch naar de tyfus hebben geholpen? Tot zover het denkbeeld van P.
- Hacker gaat support sturen namens mijn naam, en daar ga je toch zo erg de fout in. Ik zal nooit een account van Ship rippen om ze het eens flink lastig te maken. Ik hoef maar 1 account van P. te krijgen en dan mag je mij gaan verdenken want die kans zou ik met beide handen aangrijpen.
- En toevallig alles ligt weer in de buurt bij Andre

Ga mij nou niet roepen om bewijzen want je gaat nooit bewijs vinden een laffe hond durft het alleen door middel van VPN te doen. Dus haal maar gerust die platen voor jullie kop weg en ga het allemaal even bij elkaar optellen. Dan kom je tot 1 conclusie, dat Andre gekickt moet worden.
Oh en nog wat Andre het is handig dat je niet op Snapchat je bots laat tonen, die jij gebruikt bij Interdictum.
 

DeletedUser

Guest
Nee jij was het, staat toch in de support?
Zie niemand anders met Bas afsluiten.

Jullie kunnen wel vanalles blijven roepen maar steek die moeite eens in bewijzen vinden aub.
Heb al vaker gezegd dat jullie dichter bij huis moeten zoeken ipv bij ons ;)
Het zal vast Tom hebben gedaan toch?
Remco haal toch die plaat vandaan bij je kop en denk even 3 seconden na.
 

DeletedUser73031

Guest
Tuurlijk zullen ze ontkennen, maar mij wel laf en zielig noemen WHAHA



Destroy D*ck December is begonnen, P zal een maand inactief zijn als al hun handjes ergens anders moeten zijn.
 
Bovenaan