P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
Ja dat is waar maar om dan bij een rivaal aan te kloppen waarmee ik een negatief verleden had wel ;) hij zag me liever gaan dan komen :p
Nog steeds hoor :p.

Jammer dat Fierce bb is gegaan.
Leek me een waardige tegenstander die tot het bittere eind zou doorgaan maar helaas
 

DeletedUser76198

Guest
Je zou bijna denken dat Fierce geen behoefte heeft aan deze zinloze wereld.
 
Reactiescore
205
Als de helft van je bg del gaat en de helft van je eigen stam (nota bene medeleiding) de vijand joined. Dan geef ik Fierce groot gelijk om delete te gaan. Als jullie graag waardige tegenstanders hadden gehad na de bans binnen SHIP, hadden jullie misschien niet al die spelers en accounts moeten rekruteren.
 

DeletedUser79767

Guest
Ben het eigenlijk nooit met je eens. Maar ik geef je hier zeker gelijk, ik was het er dan ook eigenlijk niet mee eens. Maarja, wat betekent mijn mening nou he :p
 

DeletedUser71298

Guest
Als de helft van je bg del gaat en de helft van je eigen stam (nota bene medeleiding) de vijand joined. Dan geef ik Fierce groot gelijk om delete te gaan. Als jullie graag waardige tegenstanders hadden gehad na de bans binnen SHIP, hadden jullie misschien niet al die spelers en accounts moeten rekruteren.

Ag, als jullie geen bots hadden gebruikt waren er geen bans gevallen, waren er geen spelers die van hun eigen stam kotste en dus wouden overstappen, waren er geen spelers bb gegaan en hoefden wij niet steeds te roepen dat dit jullie eigen schuld is.

Zo gaat het nou eenmaal in het leven he

Ben het eigenlijk nooit met je eens. Maar ik geef je hier zeker gelijk, ik was het er dan ook eigenlijk niet mee eens. Maarja, wat betekent mijn mening nou he :p
Jij wou geen bg en er is geen bg.
Niet zeuren dus Rudolf :p
 

DeletedUser79767

Guest
ik ben toen geleaved omdat er inderdaad gesproken werd over een BG. Feit is dat ik uberhaupt niks met zero wilde. Een stam die zijn keuze al een keer gemaakt heeft.
nu zijn er spelers overgekomen en hollen we onze vijand uit. Ook nog is een speler die ons eerder keihard gestabbed heeft.
Tis dat ik respect voor jou heb als dictator zijnde, en ik zonder P. ook nergens ben :p
Ik werk altijd in stambelang, dusja als de stam iets nodig vind wa ik niet leuk vind zul je me wel ff horen, maar uiteindelijk slik ik het wel ;)
 
Reactiescore
205
Ag, als jullie geen bots hadden gebruikt waren er geen bans gevallen, waren er geen spelers die van hun eigen stam kotste en dus wouden overstappen, waren er geen spelers bb gegaan en hoefden wij niet steeds te roepen dat dit jullie eigen schuld is.

Zo gaat het nou eenmaal in het leven he


Jij wou geen bg en er is geen bg.
Niet zeuren dus Rudolf :p

De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu kunnen jullie naast bb's, inactieve accounts gaan edelen. Wel mooi dat jullie vooral spelers en accounts aannemen, die in SHIP en Zero-b weinig tot niks deden (WILLEM, bosbassie, andre). Goede spelers, zoals Fierce, Elossa houden er tenminste op een waardige manier mee op.
 

DeletedUser

Guest
Heb enkel voor Fierce respect iemand in ieder geval met een eigen mening.
Heel typisch dat hier gesproken dat je een waardige eindstrijd aan wil gaan, maar wel even 3 spelers contracteert van Zero-B echt diep sneu moet je dan zijn als leider.
 

DeletedUser

Guest
De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu kunnen jullie naast bb's, inactieve accounts gaan edelen. Wel mooi dat jullie vooral spelers en accounts aannemen, die in SHIP en Zero-b weinig tot niks deden (WILLEM, bosbassie, andre). Goede spelers, zoals Fierce, Elossa houden er tenminste op een waardige manier mee op.
Oh je mag Darkironkiller en Killerned ook opnoemen lieten alle shit door een ander oplossen.
 

DeletedUser79767

Guest
en ik dacht ooit dat jullie niet triest waren.
Zo vergist iedereen zich wel is
 
Bovenaan