P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
603
Blijkbaar speel jij op nemar. Heb je duckje over kunnen halen om mij te bannen, zodat je wel een keer dorpen kon veroveren of wat precies.
Daarom dat ik dus altijd anoniem speel als mod, om deze standaard reacties te vermijden richting mods...
& van dat dorpen veroveren, heb jij wat van mij kunnen edelen? dacht het niet ;):mad:
 

DeletedUser49571

Guest
Hallo allemaal,
Het is behoorlijk balen dat SHIP die bijna de winst in handen had, het nu weer spannend maakt.
Desondanks dat er BOT gebruik is geweest en dubbellog leugens etc.
Wil ik toch de SHIPers die stoppen bedanken voor hun tijd op cas1. (Behalve tommekee)

Groeten

Karlo - KarskY

Was me een waar genoegen Karl, ik weet dat ik veel voor je betekent heb, dat ik de stam in goede banen heb geleid wanneer het even zwaar werd. Daar hoef je me ook zeker niet voor te bedanken, dat deed ik voor mijn plezier. Jij wel bedankt voor de gezellige tijd, en het samenspel
 

DeletedUser78236

Guest
Tis wel toevallig dat alle spelers van P. nu ineens hier vrolijk komen doen. Terwijl ondanks dat we een groot aantal accounts kwijt zijn. We alsnog met ruim 600 miljoen punten voor staan..
 

DeletedUser77954

Guest
Was me een waar genoegen Karl, ik weet dat ik veel voor je betekent heb, dat ik de stam in goede banen heb geleid wanneer het even zwaar werd. Daar hoef je me ook zeker niet voor te bedanken, dat deed ik voor mijn plezier. Jij wel bedankt voor de gezellige tijd, en het samenspel

Kruip er niet te diep in, straks kom je er niet meer uit o_O
 
Reactiescore
179
Ja, wellicht heb je daar wel gelijk in en is er geen of weinig verschil meer. De glorietijden van Tribalwars qua niveau liggen immers sowieso al achter ons. De manier waarop propaganda gemaakt werd op bijvoorbeeld werelden zoals Wereld 18 is totaal niet meer te vergelijken met de hedendaagse hoeveelheid onzin dat op een Algemeen Forum staat. Vaak is dat al een indicatie dat er in-game ook veel is veranderd. Geen idee wat een uitkijktoren is overigens. Alleen daarom al wil ik al niet meer zo'n nieuwe wereld starten. Het ging al mis toen TW om PP begon te draaien.

Wij dragen hier allemaal een steentje aan mee. Als ik nu dit forum al eens teruglees dan erger ik mij vooral op een aantal posters hier. Weinig inhoud en/of komt het op hetzelfde neer.
Dus inderdaad het niveau zal niet hoger worden.
————————————
Wat ook leuk is dat Ship door een aantal de grond wordt ingeboord of het noobs zijn. Verwachten jullie echt dat we pro’s op een Casual hebben? Helaas in beide stammen zitten er noobs en pro’s.

Ik kan alleen zeggen jammer dat deze wereld vergald is. Mij interesseert het ook niet wie er nu met de winst vandoor gaat. Wees er trots op dat je deze vuile wereld gewonnen hebt.
 

DeletedUser49571

Guest
Kruip er niet te diep in, straks kom je er niet meer uit o_O

Waar slaat deze post op? Zeker pas tienmaal gelezen, beetje copy paste van de ander? Lijkt duckje wel en zijn top mods, misschien moet je eens solliciteren ervoor!

Ik meende het wel, en heb desondanks dat ik niet bedankt wordt door karl, zeker een leuke speeltijd met hem gehad. Dus die opmerking is niet echt relevant van je
 
Reactiescore
91
Nonsens dit. SHIP herpakt zich wel zodat de wereld nog eens 6 jaar verder kan.
 

DeletedUser74966

Guest
Tis wel toevallig dat alle spelers van P. nu ineens hier vrolijk komen doen. Terwijl ondanks dat we een groot aantal accounts kwijt zijn. We alsnog met ruim 600 miljoen punten voor staan..
Oh, met 15 acc's meer nog altijd :eek:
 
Bovenaan