P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser49571

Guest
Right, dus als ik het goed begrijp is het oke als ik constant wordt uitgescholden en gepusht, doodbedreigingen krijg naar zowel mij als mijn gezin, snaps mogen naar mij gestuurd worden met pistolen en de tekst "pas maar op Remco", maar zodra ik pissig wordt daarover zit ik fout?
Ik mag toch hopen dat je een grap maakt...

Windt je niet zo op joh mafketel dikke pannekoek ;) gr duckje
 

DeletedUser74966

Guest
@GaMeBr3AKeR om terug te komen:
Ik ben geen meeloper. Maar ik vind dat als je als volwassene een kind gaat uitschelden met ziektes en doodbedreigingen etc je toch echt wel wat konkels in je achterhoofd hebt hoor. Tis potverdorie een online game....
Dus we kunnen Remco sowieso niet de mentale winnaar noemen......
Zie post van Emco. Als je zijn reacties niet vind kunnen moet je eens contact leggen met je eigen stam. Sorry hoor, maar de reacties die ik daar privé van hoor komen vind ik echt niet door de beugel kunnen. En ja, het is een spelletje dus ik ben het met je eens dat het nergens op slaat. Remco heeft ook zo z'n momenten, maar na al die tijd vind ik het niet onlogisch meer dat Emco niet anders kan reageren naar bepaalde figuren.
 
Reactiescore
1.049
Right, dus als ik het goed begrijp is het oke als ik constant wordt uitgescholden en gepusht, doodbedreigingen krijg naar zowel mij als mijn gezin, snaps mogen naar mij gestuurd worden met pistolen en de tekst "pas maar op Remco", maar zodra ik pissig wordt daarover zit ik fout?
Ik mag toch hopen dat je een grap maakt...
Ik mag hopen dat je snapt dat ik die snaps ook krijg en t een lolletje is? En jij doodserieus bent als volwassene
Dam moet jij de versrandige wezen en niet altijd de confrontatie aangaan. Niet Jorrit
 
Reactiescore
2.178
Ik mag hopen dat je snapt dat ik die snaps ook krijg en t een lolletje is? En jij doodserieus bent als volwassene
Dam moet jij de versrandige wezen en niet altijd de confrontatie aangaan. Niet Jorrit

Ja want Jorrit mag wel dreigen? Als hij oud genoeg is om te dreigen is hij ook oud genoeg om het antwoord erop te krijgen. Het antwoord is dan wel fout maar de bedreiging fouter.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Zie post van Emco. Als je zijn reacties niet vind kunnen moet je eens contact leggen met je eigen stam. Sorry hoor, maar de reacties die ik daar privé van hoor komen vind ik echt niet door de beugel kunnen. En ja, het is een spelletje dus ik ben het met je eens dat het nergens op slaat. Remco heeft ook zo z'n momenten, maar na al die tijd vind ik het niet onlogisch meer dat Emco niet anders kan reageren naar bepaalde figuren.

Wie is Emco? :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Zo te zien is de rust weergekeerd. Of een hoop kunnen nu uitslapen omdat ze toch niet hoeven/kunnen loggen:rolleyes:
 

DeletedUser77892

Guest
Je valt in de herhaling. Misschien solliciteren bij het tw team.
En ook ik ga in herhaling vallen, je kan wel zeggen nu kunnen ze me wel aan.
Ja lekker makkelijk praten, jij gebruikte bots, en dan kom je nog stoer doen met je prestaties ook xD
Eecht man, ik wist altijd al dat jij van heeeel laag niveau bent, maar je blijft me toch elke keer verbazen met je vermogen nog lager te kunnen.
Nogmaals, had je maar geen bots moeten gebruiken, noob
 

DeletedUser

Guest
En ook ik ga in herhaling vallen, je kan wel zeggen nu kunnen ze me wel aan.
Ja lekker makkelijk praten, jij gebruikte bots, en dan kom je nog stoer doen met je prestaties ook xD
Eecht man, ik wist altijd al dat jij van heeeel laag niveau bent, maar je blijft me toch elke keer verbazen met je vermogen nog lager te kunnen.
Nogmaals, had je maar geen bots moeten gebruiken, noob
Houd je bek noob als er iemand van laag niveau is be jij het wel. Je runt zelfs al op een Casual dat zijn er echt weinig die dat presteren.
 

DeletedUser77892

Guest
Houd je bek noob als er iemand van laag niveau is be jij het wel. Je runt zelfs al op een Casual dat zijn er echt weinig die dat presteren.
Ben er nog steeds, dus niet gerund. Niet deffen en runnen is een verschil.
Maar wat maakt het uit? Runner, stamnoob.
Alles beter dan een laffe botter. Ik houd me tenminste aan de regels, en neem me verlies zoals het is...
 

DeletedUser74966

Guest
2e37rzb.jpg


Botters hebben het zo zwaar deze dagen. Worden alle dorpen ineens gepakt :(
 
Bovenaan