P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser77892

Guest
Man man man, wat een zielig gezeik hier, gaat anders lekker nog een paar werelden verzieken met bots.
Echt de gene die zich het meest zouden moeten schamen trekken de grootste bek open. Nogmaals, doe niet zo zielig. Jullie hadden gewoon geen bots moeten gebruiken.

En dan lees ik berichten over iemands prive relaties en kinderen, echt hoe diep wil je zinken. Kan het niet op de inhoud dan maar op de man he, diep triest deze mensen.
 

DeletedUser71298

Guest
Nu over op versie 2 naam ik aan @underground tacticz. ? :p:D;)

Het is jammer dat er zoiets als dit moet gebeuren om dat AF weer levendig te krijgen. Hoewel het al een Casual is waar meerdere "rare" dingen gebeurt zijn blijft dit toch jammer. Zowel voor de spelers die gebanned zijn maar ik denk ook voor de spelers die straks bb-s kunnen aan edelen. Ik denk dat die ook liever een ander einde van de wereld voor ogen hadden..
Dit is zeker niet het "einde" (ja die jongens van ship denken echt dat zijn zoveel macht hebben) dat wij voor ogen hadden maar aan de andere kant hebben wij dan ook nooit gekozen om tegen een zooitje botters/bewuste banners te spelen
 

DeletedUser71298

Guest
Oh ik haal al die noobs al door elkaar sanderverdomme toch :eek:

Remco werd geownd door de Sander :rolleyes:
Je doelt op het feit dat ik stopte op w37 en o.a. Sander mij heb laten edelen zodat ik met mijn w37 acc naar casual 1 kon?
Waardoor ik nog steeds wordt afgestempeld als stabber, puur omdat ik stopte op die wereld?
Ja, dat is inderdaad gebeurd :)
 
Reactiescore
1.049
@GaMeBr3AKeR om terug te komen:
Ik ben geen meeloper. Maar ik vind dat als je als volwassene een kind gaat uitschelden met ziektes en doodbedreigingen etc je toch echt wel wat konkels in je achterhoofd hebt hoor. Tis potverdorie een online game....
Dus we kunnen Remco sowieso niet de mentale winnaar noemen......
 

DeletedUser71298

Guest
@GaMeBr3AKeR om terug te komen:
Ik ben geen meeloper. Maar ik vind dat als je als volwassene een kind gaat uitschelden met ziektes en doodbedreigingen etc je toch echt wel wat konkels in je achterhoofd hebt hoor. Tis potverdorie een online game....
Dus we kunnen Remco sowieso niet de mentale winnaar noemen......
Right, dus als ik het goed begrijp is het oke als ik constant wordt uitgescholden en gepusht, doodbedreigingen krijg naar zowel mij als mijn gezin, snaps mogen naar mij gestuurd worden met pistolen en de tekst "pas maar op Remco", maar zodra ik pissig wordt daarover zit ik fout?
Ik mag toch hopen dat je een grap maakt...
 

DeletedUser79335

Guest
Alles gebeurt met een reden, oorzaak gevolg, kent ieder wel volgens mij. Aangezien sommigen hun niveau zou ik bijna beginnen twijfelen.

Als iedereen nu eens kapt met alle verwijten en eens gewoon naar zijn eigen kamp kijkt en daar blijft en gewoon bezig is met je eigen account en helpt waar nodig bij je stamleden dan gebeuren deze dingen niet.

Als iedereen nu eens elkaar gerust laat en gewoon geniet van de winsten dat elk kamp maakt dan is er een wereld met een gevecht.

Nu is het gewoon grote monden opzetten en wat met modder gooien. Uiteindelijk zal het team met de langste arm winnen, maar daar wint geen enkel team bij. Zorg eens dat het strijdvaardig gebeurt en wordt je geownt, jah pech, own je anderen, good stuff, maar stop met beide kanten zwart te maken en speel gewoon het spel.

Met vriendelijke groeten
Meat and beer verslaaft
 
Bovenaan