P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser79831

Guest
Zo zo zo

P kon het weer niet laten om 2 accounts te verneuken..

Zo triestig dat jullie dit nog altijd moeten Doen, en dan nog pp verkloten enz..

Maar goed hoor, zal me wel bemoeien zo :)

*Grijze zeeën incoming*
 

DeletedUser71298

Guest
Zo zo zo

P kon het weer niet laten om 2 accounts te verneuken..

Zo triestig dat jullie dit nog altijd moeten Doen, en dan nog pp verkloten enz..

Maar goed hoor, zal me wel bemoeien zo :)

*Grijze zeeën incoming*
Blablabla ik heb aandacht nodig blablabla ik verzin weer vanalles blablabla ik ben een noob die vijanden infiltreert en accounts op ban gooit blablabla ik ben gestopt maar speel gewoon nog blablabla

Sorry kerel, zei je wat?
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor maar is er fucking bewijs dat dit van P. komt?
Kortom ik vind het vrij zielige actie van deze mongool die hier rond loopt. Weer Peter zn account en dan vraag ik 1 ding af hoe zielig moet je zijn om hem steeds te fucken?
 

DeletedUser71298

Guest
Hop hop, ga ook maar weg dan ;)
Zou graag hetzelfde tegen jou zeggen maar je hebt jezelf al weggespeeld.

Ik heb tot op heden nog geen enkel bewijs gezien dat dit vanuit P is opgezet.
Wel heb ik ondertussen gezien dat maarliefst 5 man het ww wisten en toch pikken jullie ons eruit.
Merkwaardig....
 

DeletedUser79767

Guest
Tja tis ondertussen toch wel duidelijk dat elke stab, hack of bann voor bots door P. is uitgevoerd. Wij hebben namelijk overal binnen tw connecties en toegang en zo verkloten we alles voor onze vijand zodat wij kunnen winnen, daarom is deze wereld al 6 jaar bezig
 
Reactiescore
24
Toeval bestaat niet, maar dat betwijfel ik op dit moment:rolleyes:
 
Reactiescore
2.181
Willen de gestopte spelers stoppen met als een idioot te reageren? Thanks. Jullie maken Ship het alleen maar moeilijker aangezien sommige dingen dan word gezien als Ship standpunt. Stelletje mietjes.
 
Reactiescore
60
Ship die weer vanalles loopt te verzinnen en probeert af te schuiven op P.
Standaard dinsdag dus
Verzinnen niet, afschuiven op P. zou kunnen.

Ik weet alleen wat er gebeurd is, uiteraard niet door wie dus om P. daarop aan te wijzen is de meest makkelijke / logisch actie, maar op dit moment niet terecht.
Het kan ook een oud speler van Ship zijn geweest, die zonder banden met P. ons nog even terugpakt om iets, geen idee.
 
Reactiescore
24
Gelukkig ben ik hier gestopt, maar ik ga toch ergens op reageren. Wat ik vooral zie hier dat er gezaagd wordt op het verleden en nee jullie gunnen elkaar het daglicht in de ogen niet hoe kansloos zijn we eigenlijk? Wereld is niet geliefd in deze community en daar heeft iedereen een steentje aan bij gedragen die ook maar een negatieve rol heeft vervuld op deze wereld. Ik wil mij zo weinig bemoeien met stabs en vuil spel, maar het is al een halfjaar raak dan krijgt P. even wat leuke hacks en dan wordt Ship dubbel en dwars hard aangepakt. Nu vraag ik mij 1 ding af waarom jullie je zo blijven vasthouden aan het verleden? Al deze spelers die een negatieve rol hebben gespeeld binnen Ship zijn verdwenen. Hoor je het goed OracleOne die zijn verdwenen, want volgens jou theorieën zou zo'n beetje elke vieze stabber weer teruggekomen zijn. Het is en blijft maar een spelletje hoor heren en dames. Hoop dat jullie eens realiteitsbesef gaan tonen dat er meer is dan deze vete tussen elkaar. Maak goede afspraken met elkaar zowel Ship als P. maar behandel elkaar eens met respect.

Alleen het kwalijke is dat de goeden onder de kwaden lijden. Want ik vraag me af waarom zou een Nachtmerrieveroorzaker en Elossa gepakt worden? En nee dit is niet gericht aan P. Is de eigenaar van Nachtmerrieveroorzaker zo'n speler die je niet mag? Of te wel Peter die altijd nog netjes gespeeld heeft, maar nu in korte tijd 2 keer vol in zijn rug gestoken wordt? Sorry hacker ik vind dit zeer kansloos, maar liefst biecht je vuile leugentjes op. Alleen pak de volgende keer een wat betere VPN dan verraad jij jezelf in ieder geval niet, nu was het niet erg moeilijk te achterhalen waar je verbleef. Hoop voor support dat ze het eens concreet onderzoeken en deze ....... keihard terugpakken.

Dit zal mijn laatste bericht zijn op dit topic, maar ik hoop gewoon dat er iets mee gedaan wordt.
 
Bovenaan