|P| vs Rena.

DeletedUser

Guest
Of het een rotstreek is ? Ja eigenlijk wel maar volgens mij was de speler die hier poste ook gewoon een groot verliezer die zou ik er zelf ook niet bijnemen denk ik :p.

En ja ik blijf het hypocriet vinden andere mensen te aanvallen over hun recruits terwijl jullie ( in mijn ogen ) precies het zelfde doen

Dat is dus je probleem. Als je op het AF iets post, ben je zo subjectief als wat. In jouw ogen zal |P| altijd slecht zijn en zal alles wat |P| doet afgebroken worden door jou. Niet dat we hier van wakker liggen, maar het is gewoonweg lachwekkend hoe jij ons hier neerzet. Je weet niets af van |P| en de zogenoemde fieten waarmee je naar voren komt slaan werkelijk nergens op. Ik zou gewoon even van het AF weg gaan als ik van jou was en binnen een jaar of 2 nog eens terug komen. Misschien dat je tegen dan het onderscheid tussen objectiviteit en subjectiviteit wel kan maken :).
 

DeletedUser

Guest
Zo hier haak ik even op in.

Er was gemeld aan mat Dat alleen de top 7 ofzo(kan iets meer zijn)kans maakte erin te komen middel van sollicitatie.
Dus de rest hoefde het niet eens te proberen;)

En toch hebben we niet 7 sollicitaties gehad wel?;)
 

DeletedUser

Guest
En toch hebben we niet 7 sollicitaties gehad wel?;)

Jawel!;)

Ik zat er ook nog in hoor Yunmatje;)

Enrage Sneekie Thef1chesser fus1on Oceanos En nog 1.

Iedereen die kans zou maken Heeft gesolliciteerd;)

Lul niet dat het anders is ,Want dan lieg je;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is dus je probleem. Als je op het AF iets post, ben je zo subjectief als wat. In jouw ogen zal |P| altijd slecht zijn en zal alles wat |P| doet afgebroken worden door jou. Niet dat we hier van wakker liggen, maar het is gewoonweg lachwekkend hoe jij ons hier neerzet. Je weet niets af van |P| en de zogenoemde fieten waarmee je naar voren komt slaan werkelijk nergens op. Ik zou gewoon even van het AF weg gaan als ik van jou was en binnen een jaar of 2 nog eens terug komen. Misschien dat je tegen dan het onderscheid tussen objectiviteit en subjectiviteit wel kan maken :).

ik ben niet objectief ??

Volgens mij word mijn punt hier net gewoon verdedigt jeweettoch2 dus aub lees eens voor je gaat posten want je slaat de plank totaal mis !
 

DeletedUser

Guest
ik ben niet objectief ??

Volgens mij word mijn punt hier net gewoon verdedigt jeweettoch2 dus aub lees eens voor je gaat posten want je slaat de plank totaal mis !

Nee, je bent niet objectief. Er is nog altijd een verschil tussen 2/3 spelers aannemen dan een hele stam buiten 2...
 

DeletedUser

Guest
Jawel!;)

Ik zat er ook nog in hoor Yunmatje;)

Enrage Sneekie Thef1chesser fus1on Oceanos En nog 1.

Iedereen die kans zou maken Heeft gesolliciteerd;)

Lul niet dat het anders is ,Want dan lieg je;)

Dan nog is de situatie totaal anders, dat weet jij als insider maar al te goed;)
sta je al op delete?
 

DeletedUser

Guest
een hele stam buiten 2 ?

Ik geloof dat de hele stam al versprijd was.

en ja daar komt hij weer:

Nu snap ik waarom krepox zo'n hekel aan je heeft, altijd speculeren hier speculeren daar. Je weet er de zak van, dus waarom niet gewoon die grote klep van je dichthouden?

Je hebt geen enkele inzicht in zaken mischien stonden die solicitaties al wel Rena bestond eerst uit een lid of 20 a 25 ? en er zijn er 5 na lef gegaan. Ik weet niet hoor maar dat is nog steeds geen hele stam
 

DeletedUser

Guest
De volgende sollicitaties hebben we vanuit Mat ontvangen:

* Thef1chesser
* Legenden & Kaeries
* Sneekie
* Fus1on
* Not Again
* Enrage

Hiervan zijn not again en enrage afgewezen en ook fus1on en sneekie zijn er pas later bijgekomen. Dit had overigens niets met de top 7 te maken, want er waren meerdere spelers die meer punten hadden dan sommige van de spelers die gesolliciteerd hebben. We hadden op voorhand al gekeken wie er vooral qua ligging EN qua potentie een kans maakte. Dus niet gewoon ff gezegd, laat de grootste 7 spelers maar solliciteren. In dat geval hadden kaeries & legenden niet eens in aanmerking gekomen om te solliciteren. Een sollicitatie van Oceanos hebben we nooit gehad.

Als |P| zo geil was geweest op hoge rangen, hadden we enrage wel aangenomen en hadden we sneekie ook direct aangenomen. Dat waren toen al top 20 spelers. Er zijn al aardig wat grote spelers afgewezen binnen |P|, waar iedere andere stam ze met plezier binnen had willen halen. Degene die dus de illusie hebben dat |P| zich graag via recruitment aan de top houd, heeft geen idee waar die over spreekt.
 

DeletedUser18035

Guest
Zoals ik je net over beide stammen heb uitgelegd was dat nogal een andere situatie. Bij Rena hebben alle leden gesolliciteerd naar LEF die daarna gewoon de beste leden er uit hebben getild. Dat is niet de manier waarop |P| rekruteert. :)

Moet ik je toch ongelijk geven, want dat hebben niet alle rena leden gedaan. Dus beter controleer je even dingen voordat je ervan uitgaat dat het gelijk goed is.
 

DeletedUser

Guest
En nog een aantal:rolleyes: Het ging maar om 5 leden.

De rest van de leden wordt overgenomen. dat je die niet wilt lijkt me logisch omdat dat al een verloren zaak is.
Blijven er nog steeds een paar leden over, daar had ik het over.:)
 

DeletedUser

Guest
Wat loopt Kingblahblah weer te bazelen in het topic ; |P| vs Rena. Wat is je link met dit topic Koninkske? Ga elders spammen...

Je maakt je reputatie van 'meest domme speler' weer waar hier op het AF, wat jij allemaal uit je nek kletst is werkelijk te grappig voor woorden en slaat echt nergens op :eek:

Chapeau @ Yunma die zich hierin weet te beheersen en beleefd blijft antwoorden :D
 

DeletedUser53052

Guest
We kunnen dus stellen dat |P| gewonnen heeft ?
Dan hebben we weer een topic minder waarin we king7687687674674644110002586876746 zien :eek:
 

DeletedUser

Guest
Koos, er wordt helemaal niet gezegd dat |P| zich naar de top recruteert. King heeft hier gewoon helemaal gelijk. LEF heeft de top van Rena aangenomen, zoals |P| de top van Mat heeft aangenomen. Volkomen logisch! In beide situaties is er niks oneervols gedaan. Oneervol zou bijvoorbeeld je oud-stamgenoten aanvallen zijn. Dus heel |P| kan nu wel roepen dat King onzin uitkraamt, puur omdat dat nogal eens voorkomt, maar in deze heeft hij gewoon gelijk |P| en LEF hebben vergelijkbare dingen gedaan en ze deden alle twee helemaal niets fout.

En ik ben objectief dus ik zal wel gelijk hebben:p
 

DeletedUser

Guest
Koos, er wordt helemaal niet gezegd dat |P| zich naar de top recruteert. King heeft hier gewoon helemaal gelijk. LEF heeft de top van Rena aangenomen, zoals |P| de top van Mat heeft aangenomen. Volkomen logisch! In beide situaties is er niks oneervols gedaan. Oneervol zou bijvoorbeeld je oud-stamgenoten aanvallen zijn. Dus heel |P| kan nu wel roepen dat King onzin uitkraamt, puur omdat dat nogal eens voorkomt, maar in deze heeft hij gewoon gelijk |P| en LEF hebben vergelijkbare dingen gedaan en ze deden alle twee helemaal niets fout.

En ik ben objectief dus ik zal wel gelijk hebben:p

lol wij hebben helemaal de top van mat niet overgenomen mss eens beter nazien wie we wel en wie we niet aangenomen hebben. Elke speler die overgekomen is hebben we apart beoordeeld en hebben alles nagezien dat er na te zien valt. Zo bleek er dat er bij enkele spelers mankementen waren en dat hebben we hen ook gemeld. Sommige spelers waren dan zo slim om die punten aan te pakken waardoor zij later nog wel konden toetreden.
 

DeletedUser

Guest
Er zaten 21 leden in Rena.

5 zijn naar Lef gegaan:
*Hephaistion*
rebeltje1970
Gravidade da espada
Roberdin
en de leider van de stam: gragimor

7 zijn er naar Fruit gegaan:
steve-styleez
mellamoshan
edsan
fire berry
Plox the fox
kipfilet15
.Hertog Jan

1 naar K.V.C
protoss

4 Dan zijn er ook nog spelers die stopte of gewoon de vv bij iemand hadden gedumpt:
king niko
King Twisk
L0rd-Jelm0
Azmael (hij of zij is nog wel online)

Dan blijven er 4 over die eigenlijk min of meer niet meer in het plan bij horen:
IM2X3M4U
Xantha
tom 88
plensjejens
 

DeletedUser

Guest
lol wij hebben helemaal de top van mat niet overgenomen mss eens beter nazien wie we wel en wie we niet aangenomen hebben. Elke speler die overgekomen is hebben we apart beoordeeld en hebben alles nagezien dat er na te zien valt. Zo bleek er dat er bij enkele spelers mankementen waren en dat hebben we hen ook gemeld. Sommige spelers waren dan zo slim om die punten aan te pakken waardoor zij later nog wel konden toetreden.

Ja precies, oftewel jullie namen de beste spelers:rolleyes: Simpele ziel^^
 

DeletedUser

Guest
Ja precies, oftewel jullie namen de beste spelers:rolleyes: Simpele ziel^^

Dat lijkt me een logische conclusie :')

Je recruteert geen noob van rang 100 (king :D) als je bijvoorbeeld -Naamloos- kunt krijgen er tegenover.. (En dan komt er nog ligging etc etc bij kijken ofc..:eek:)
 
Bovenaan