OVI vs ~SOS~

DeletedUser

Guest
Weer even het topic nieuw leven inblazen:

Hoe loopt het met de stats?
 

DeletedUser

Guest
Weer even het topic nieuw leven inblazen:

Hoe loopt het met de stats?

Ha die godlight.

Tijd niet gezien.

Sinds de oorlogsverklaring staat het volgens de oorlogsstatistieken op het stammenforum 2122-37 voor OVI.
 

DeletedUser

Guest
Tjsa ik ben weer op proefverlof gesteld ( met TW), dus je zal me wel weer vaker gaan zien:)

Mooie statistieken, word het niet eens tijd voor ~SOS~ om barbaar te gaan:eek:
 

Deleted User - 44652

Guest
Ha die godlight.

Tijd niet gezien.

Sinds de oorlogsverklaring staat het volgens de oorlogsstatistieken op het stammenforum 2122-37 voor OVI.

hmm, ik ben trots op ~SOS~ :D Al 37 dorpen veroverd! En heoveel van die dorpen waren van inactievelingen?

Btw, serieus, ik vind dat king-dany nog het beste doet, hij is een best wel kleine speler, en weet nog dorpen te veroveren ;)

Tjsa ik ben weer op proefverlof gesteld ( met TW), dus je zal me wel weer vaker gaan zien:)

Mooie statistieken, word het niet eens tijd voor ~SOS~ om barbaar te gaan:eek:

Wordt het voor jou dan soms tijd om je er niet mee te bemoeien, of is wat verdiepen ^^ aangezien je niet eens weet wat er intern kan spelen?
Ik bemoei me er namelijk mee omdat ik weet wat er intern aan de hand is ^^
 

Deleted User - 44652

Guest
Die heeft t nu druk genoeg met Talk volgens mij^^

Ja klopt, maar als er een ~SOS~ speler is voor wie ik nog enig respect heb dan is het king-dany,
Heeft inderdaad al tijden zeer veel last van Talk., maar overleeft nog steeds :)

Gaat het misschien niet redden, maar tot nu toe gaat hij tot het uiterste met deffen, en nog probeert ie anderen nog zoveel mogelijk OS te geven ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
hahaha ~SOS~ mag een opgestapt ex-lid niet zo, behalve om OS te vragen of om op te dodgen, maar ik wist / hoor van helemaal niets :p Zal 'ns kijken en wat navragen :)
 

DeletedUser

Guest
hmm, ik ben trots op ~SOS~ :D Al 37 dorpen veroverd! En heoveel van die dorpen waren van inactievelingen?

Wordt het voor jou dan soms tijd om je er niet mee te bemoeien, of is wat verdiepen ^^ aangezien je niet eens weet wat er intern kan spelen?
Ik bemoei me er namelijk mee omdat ik weet wat er intern aan de hand is ^^

Heel erg hoef ik me niet te verdiepen in deze statistieken. En ik weet wel, dat als ik in zo'n stam zat, die zo verliest. Gewoon barbaar was gegaan, of op zijn minst geleaved was:D
 

Deleted User - 44652

Guest
Heel erg hoef ik me niet te verdiepen in deze statistieken. En ik weet wel, dat als ik in zo'n stam zat, die zo verliest. Gewoon barbaar was gegaan, of op zijn minst geleaved was:D

Dat heb ik dus ook gedaan ;)

Zoals ik al wel vaker heb gezegd; er IS een tijdperk geweest dat je trots was ~SOS~'er te zijn, helaas nu niet meer, en heb dus de stam ook niet met opgeheven hoofd kunnen verlaten...

Hoewel het ook niet met de staart tussen de benen was :D
 

DeletedUser

Guest
Noem het zoals je wil, ik noem het gewoon een zinkend schip verlaten, met de kapitein als eerste;)
 

Deleted User - 44652

Guest
Noem het zoals je wil, ik noem het gewoon een zinkend schip verlaten, met de kapitein als eerste;)

halve kapitein xD
Ben niet de orignele eigenaar van dit account (de originele heeft ~SOS~ opgericht ;))
 

DeletedUser

Guest
toch heb je een naam hoog te houden;), maarja nog wat woorden van ~SOS~ om deze afslachting goed te praten?:p
 

Deleted User - 44652

Guest
toch heb je een naam hoog te houden;), maarja nog wat woorden van ~SOS~ om deze afslachting goed te praten?:p

Ik heb al sinds dag 1 geprobeerd alles goed te praten, dus het lukt niet meer, en ik heb er geen zin meer in ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
Als de laatste rondgaande geruchten momenteel over ~SOS~ echt waar zijn, dan gok ik dat ~SOS~ zo'n beetje verslagen is?
 
Bovenaan