OVI vs ~SOS~

Deleted User - 44652

Guest
d'r gaan geruchten rond op het gedeelde Talk. forum, 't is alleen jammer dat jullie dat forum opgeheven hebben als ~SOS~. Dan hadden jullie geweten waar het over ging.
 

Deleted User - 44652

Guest
Dat ~SOS~ waarschijnlijk heeft verloren, net zoals SWAT gezien, de delete van Galaxica,, en het BB worden van hem gister.
 

Deleted User - 44652

Guest
opnieuw een speler BB gegaan bij ~SOS~.
Gaat hard volgens mij nu :)
 

DeletedUser29151

Guest
Jammer!, toen ik hier nog speelde was dat echt een top stam!

Hmmm... no comment.

Anyway we hebben SOS een 2 en een halve dag nap gegeven die vanaf vandaag 12.00 afgesloten werd, kijken of ze nog een beetje hersteld zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... no comment.

Anyway we hebben SOS een 2 en een halve dag nap gegeven die vanaf vandaag 12.00 afgesloten werd, kijken of ze nog een beetje hersteld zijn.

Wat zijn we toch ook sportief heh?

Denk dat we ze over een paar dagen nog wel een NAP kunnen geven, deze iets korter dan.
 

DeletedUser

Guest
Ach dat het wat korter is maakt niet uit hoor, we kunnen een aardig gebaar best waarderen :D
 

DeletedUser

Guest
Wereld 1 valt alweer de eerste dag van het nieuwe jaar stil... Daar breng ik nu verandering in:p

Wie van ~SOS~( of OVI) gaat als eerst op delete... ik zet mijn geld in op xena^^
 

Deleted User - 44652

Guest
Wereld 1 valt alweer de eerste dag van het nieuwe jaar stil... Daar breng ik nu verandering in:p

Wie van ~SOS~( of OVI) gaat als eerst op delete... ik zet mijn geld in op xena^^

SWAT (BG van ~SOS~) was allemaal eerder.
 

DeletedUser

Guest
Maar daar gaat dit topic niet over, spammer;):eek: ( Enkel, ~SOS~, geen bg's van:p)
 

Deleted User - 44652

Guest
~SOS~ is niet meer, hoewel dat al een week zo is volgens mij :p.
Dr kan gewoon een slotje op dit topic xD. Niet dat het gebeurd wss :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben echt baas in deze oorlog, ja nog steeds, oorlog stopt nooit. Grom
 
Bovenaan