Overwinning .Team.

DeletedUser28083

Guest
Het mag benoemd worden, Wereld 32 is officieel gewonnen door de stam .Team. Ten eerste wil ik alle Team leden feliciteren, we hebben het geflikt!

In deze overwinning speech wil ik terugblikken op verschillende gebeurtenissen.
Wat is er allemaal gebeurd in deze wereld? Waar ging het mis of beter gezegd hoe is .Team. ontstaan zoals het nu was en hoe kan het ó zo gezellige .Team. in een week of twee in elkaar donderen zonder dat iemand er grip op had.
Op 30 maart 2013 om precies te zijn werd Wereld 32 aangekondigd. De instellingen zagen er in het eerste oogopslag niet geheel denderend uit. Toch was er opmerkelijk genoeg de beste Pre-registratie wereld van de afgelopen drie.

De instellingen die op aanvraag was van de gewonnen stam Sick – W20 Kende een prima snelheid voor bouwen en rekruteren. Farmers hadden het goed, verbeterde bonusdorpen, BB dorpen tot 3k meegroeiend en maar met 1 scout per aanval farmen was al voldoende. De minpunten waar toch velen mensen van baalde was het vervelende kerken systeem, de vlaggen en geen kans op edel halvering in de toekomst.

Tijdens de beginfase van deze wereld werd er al vroeg tijdig op los gevochten, velen “top” accounts waar men hoge verwachtingen van had gingen op de alles of niets instellingen spelen. Velen van hem zijn daardoor ook gefaald, vroeg tijdig gestopt of later gefuseerd. Een typisch geval daarvan was “HotseatMF” deze naam zullen velen van jullie niets meer zeggen doordat velen later gestart zijn. Toch brengt dit mij op het volgende punt waar ik jullie meer over wil vertellen.

.Team. bestond al veel langer dan de meesten van jullie wisten, de stam genaamd Kronos Descendants was de voorganger van onze stam. .Milkaway account als groot risico werd beschouwd in Kronos? Deze is vergelijkbaar met de TWD situatie in de tijd dat LBaway nog aanwezig was op W32. Ik bedoel maar zo zie je maar weer hoe alles kan veranderen na loop van tijd. Wisten jullie dat er een hoop “noobs” omgetoverd waren tot “Grote” spelers? Deze mentaliteit van helpen en voor elkaar dingen overhebben zit dus allang in het bloed van .Team.

Amath en Stokje waren dé twee stammen waar iedereen het over had. Maar ondanks alles werd toch Kronos velen malen als goede underdog beschreven. Het had een unieke ligging; Dé rim.

We hebben met zijn alle lopen knokken tot het bittere einde. Ook hier viel dit zo uit de lucht wat niemand had durven dromen. Op de één naar de andere dag viel het kwartje om bij velen spelers. De leiding was dit keer de boosdoener. In die tijd had de leiding geen tijd en motivatie meer, had dus indirect geen grip meer op de situatie en kwam met een idee nood vv systeem te introduceren.

Dit viel bij sommigen totaal in het verkeerde keelgat wegens slechte ervaringen ermee. De stam brak op uit het niets. Velen woorden werden gewisseld. Maar er kwam niks zinnigs uit. Kronos was gebroken. Het clubje noord bleef bij noord en zuid bleef bij zuid. Even werd er getwijfeld over de hele situatie. Hoe nu verder? Amath lag op de loer en mensen stapte over naar andere stammen. Uit angst of was dit juist tactisch? Om terug te komen uit het verleden is dit dezelfde situatie die hier ontstaat binnen in team. Met namen; hoe nu verder? Laten we weer terug gaan. Clubje zuid werd vernoemd naar .Team. met als leider .Milkaway. Clubje noord bleef Kronos met als Leider Shooters.

Clubje noord had een trouwe aanhang, alleen deze aanhang was niet meer actief. Kronos ploeterde voort met inactieve leden die respect hadden voor de leiding. Clubje zuid daarin tegen was vers, gezond en zoekende naar een nieuwe uitdaging. Het was ook niet gek dat ook Kronos-Noord uiteen viel. In deze periode was er een onrust gaande van heb ik jou daar. Amath zou deze wereld te makkelijk winnen vonden de meeste stammen na het wegvallen van Kronos en het opbreken van Void.

De leiding van Ballz, SAP, Stokje en Kronos-Noord vormde een Alliantie genaamd Krapz. Door velen ook wel “crapz” genoemd na afloop. Een fusering van 4 verschillende stammen waar de “beste” mensen mee naartoe gehaald konden worden om alleen de stam Amath te kunnen verslaan was het idee. Niet kijkend naar de ligging en een gezonde onafhankelijke leiding te introduceren. Het was een chaos, velen leden waaronder de meesten niet eens actief. Het was een lachertje.. De leden gingen op zoek naar een andere stam, zodat ze hun kansen op succes konden gaan vergroten. Deze spelers trokken aan de bel bij .Milkaway account van . “Is het mogelijk te joinen met een stel binnenin team?” dat was de vraag die van shooters kwam. Maar Shooters kreeg een antwoord terug, en dat was als volgt.

.Milkaway kwam terug op zijn woord en vond het tijd dat team een vernieuwing nodig had. Een nieuwe kans werd gegeven aan de oud noord genoten. En een mooi nieuw team werd onstaan.
.Team. voelde hetzelfde als kronos maar dan in een nieuw jasje. Nieuwe spelers die een kans hadden gekregen binnen .Team. die ze anders nooit hadden gehad als we niet uit elkaar vielen. Misschien is die breuk wel ergens goed voor geweest? Misschien is deze overweging om te stoppen juist ook wel ergens goed voor waar we pas later profijt of plezier van hebben. Hoe dan ook het was te vroeg om een stempel op de wereld te drukken. We hebben velen dingen beleefd. En de motivatie in dit spel is niet altijd even makkelijk te vinden. Zo ook hebben de grote spelers waar iedereen bang voor was de handdoek in de ring gegooid. Kijk bijvoorbeeld naar De Penno, King of the game, Poesjestoei? En ik weet zeker dat ik nog meer mensen vergeet de benoemen! De geschiedenis van Team bestaat dus velen malen langer dan de meesten van jullie konden bedenken. De accounts zijn gekomen en weer gegaan. Ook die viel weg na een tijd en is helaas vergeten, nog altijd respect voor hem wat hij deed.

Shooters (Hidde) bedankt voor dit prachtige stuk

Dit was eigenlijk pas het begin van de stam .Team., binnen de stammen hebben wij altijd het concept gevolgd dat iedereen gelijk is binnen de stam. Daardoor was het niet altijd gemakkelijk om beslissingen te nemen, er waren altijd verschillende meningen binnen de stam. Maar eigenlijk heb ik dit altijd zeer mooi gevonden, we kwamen door deze verschillende meningen altijd op verschillende prachtige nieuwe ideeën. Iedereen voelde zich een deel van .Team., de openheid heeft een zeer belangrijke rol gehad.

Nu beschrijf ik prachtige dingen, maar er zijn ook zeker momenten geweest dat het niet heel soepel verliep binnen de stam. Zeker in tijden van oorlogen, veel spelers zullen dit herkennen, het gebeurd namelijk overal op tribalwars. Zodra accounts onder aanval komen te liggen, vertrekken spelers van hun account. Er werd destijds een beroep gedaan op de stamleden om VV’s te draaien, de druk werd steeds groter en groter op sommige spelers. We hadden binnen de stam een zeer sterke kern qua spelers. Er waren spelers die heel veel tijd in de stam hebben gestopt, en ja ik zal een paar namen in het bijzonder noemen. Want deze spelers hebben dit zeker verdient:

Ik wil de volgende spelers bedanken: Kip, Ricardo, Sam (dg), Tim, Armand, Hidde, Pieter-Jan, Gijs, Sam (Misery)

Deze kern zorgde er voor dat de stam top bleef draaien in tijden van nood. Maar uiteraard we hebben het met zijn alle gedaan, elke speler heeft zijn eigen gedeelte bijgedragen. En zonder die spelers was er nooit de stam ontstaan, zoals .Team. was geworden.

Alle stamleden hadden een hele hoop contact met elkaar, op Skype was het altijd zeer druk met chats maar ook zeker met calls. We hebben een hoop gelachen, maar ook toch wel de minder leuke momenten gekend van einde loze discussies. Maar we zijn er altijd uitgekomen, dat was het geluk binnen .Team.

In bepaalde stammen verliep dat wel anders helaas, en ja dat is eigenlijk heel zonde geweest. Want daardoor is de strijd zeer raar verlopen op Wereld 32.

Tussen .Team. & de vijanden is er altijd een hoop haat en nijd over en weer gegooid, maar toch was er iets grappigs aan. Het was een soort haat liefde verhouding, de ene keer werden er zeer leuke gesprekken gevoerd op skype, maar soms ook gesprekken waarin we elkaar totaal niet uit konden staan.

Ik wil de spelers uit de stam Hand (en alle voorgaande en nagaande stammen) toch harstikke bedanken voor het mogelijk maken van een leuke tijd op wereld 32. Wellicht komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen op een andere wereld, en dan hoop ik dat jullie in een stabielere stam zitten waar jullie minder frustraties zullen hebben.


Er is toch nog een onderwerp dat ik wel even wil aansnijden, mijn naam is heel vaak genoemd in pm’s, forum berichten, Af berichten etc. We hebben het met heel .Team. gedaan, dat kan niet 1 speler doen, of een kleine selectie. De ene speler stak er meer tijd in dan de andere speler, de ene speler gaat voor de stam, de andere speler gaat voor zijn account. Ik was zo een speler die voor de volle 100% voor de stam ging. Daardoor wil ik ook iedereen bedanken die het vertrouwen in mij heeft gehad, want zonder dat vertrouwen had ik ook niet deze koers kunnen varen. Veel spelers hebben mij altijd geholpen met knopen door hakken, ik stond er gelukkig nooit alleen voor. Er zijn spelers geweest die niet op de voorgrond hebben gedraaid, maar achter de schermen waren ze zeer belangrijk voor de stam .Team.

.Team. Heeft een hoop spelers gekend, het leek misschien niet zo, maar er zijn zeer veel wisselingen geweest op accounts. Spelers zoeken voor accounts blijft een lastig iets, maar keer op keer lukte het. Dit waren telkens positieve puntjes voor de stam. Ik wil de spelers bedanken die geholpen hebben met de zoektochten naar nieuwe spelers, maar vooral wil ik de spelers bedanken die van andere werelden zijn gekomen om Team te komen versterken. Ook al was het maar tijdelijk.
 

DeletedUser28083

Guest
Door de goede activiteit hebben we altijd goede resultaten kunnen neerzetten in oorlogen, ik denk zelf dat Team deze wereld heeft gewonnen door de volgende kwaliteiten: Aanvallend waren we zeer sterk, we bleven door gaan, we hadden de motivatie en doorzettingsvermogen. De stam was minder goed in deffen, maar oefenen en oefenen heeft wonderen gebracht. Er waren meerdere spelers die wouden leren, en Team wou niet de top spelers binnen halen in de stam, de spelers moesten doorzettingsvermogen en motivatie bezitten. Zodra een speler wil leren dan is alles mogelijk, en dat is gebleken. Het perfect voorbeeld is Ricardo van The White Dog, hij was een speler uit een zeer kleine stam. Maar hij had een motivatie waar je eng van werd, hij is uit gegroeid toch 1 van de beste spelers van Team.

En het laatste sterkste punt van Team was, de strategische beslissingen die genomen zijn. Dit was telkens mogelijk door het vertrouwen van de stam, en de wind waaide in sommige momenten zeker met ons mee. Door deze strategische beslissingen hebben we verschillende keren mooie successen kunnen boeken, zoals bepaalde planningen van massa’s.

Ik kan nog een hele hoop typen, maar ik denk dat jullie nu wel genoeg hebben van het lezen (Team leden waren mijn lappen tekst wel gewend, haha).

Iedereen bedankt voor de leuke tijd op Wereld 32, het had lang genoeg geduurd. We kunnen weer aan nieuwe uitdagingen beginnen, en ik hoop dat ik spelers weer tegen zal komen op andere werelden.

Met vriendelijke groet,
Kenneth (.Milkaway)
 
Reactiescore
298
Ik zal deze week eens dit stuk bekijken en misschien nog wat nuttigs erbij zetten/commentaar geven. Van wat ik nu lees, een leuk stukje (misschien een beetje gekleurd, maar ach). :)

Nogmaals gefeliciteerd van mij uit team.
 

DeletedUser74396

Guest
proficiat namens team SmokingWeedLikeItsOxygen. :)
De doorzetters hebben deze wereld mooi gewonnen.
 

DeletedUser69565

Guest
Gefeliciteerd met jullie overwinning,

Heeft nog wel lang geduurd sinds dat ik gestopt ben/ sinds toen ik inactief werd.
Ik vind het jammer dat Dolledick op rang 3 is geëindigd, die paar weken dat ik op Virtu4l speelde, konden hun toch minder dan ik had verwacht/ gehoopt.

Al bij al vond ik het minder leuker wereld, (niet enkel door de aanwezigheid van Team), ook door de houding binnen Hand! en alle voorgaande stammen.

Nogmaals gefeliciteerd Team, jullie hebben de overwinning verdiend na al die tijd.
 
Reactiescore
746
Heeft nog wel lang geduurd sinds dat ik gestopt ben/ sinds toen ik inactief werd.
Ik vind het jammer dat Dolledick op rang 3 is geëindigd, die paar weken dat ik op Virtu4l speelde, konden hun toch minder dan ik had verwacht/ gehoopt.

Ik weet niet of jij erbij was toen het gebeurde, maar Dolledick had sinds ik erbij was het grootste aandeel in het rammen van Virtu4l. En toen was Virtu4l ook niet veel zaaks. Wat er voordat ik erbij was gebeurde ga ik me niet mee moeien want ik heb ook wel minder leuke verhalen gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Hoi konijnen,

er is inderdaad een periode geweest waarin het minder ging op dit account, dit komt omdat de co's die erbij kwamen na een tijdje weer inactief waren en de hoofdspeler niet veel online kon zijn. Maar dat hebben we goedgemaakt in de periodes dat het account wel goed bemand was, zoals je kan zien aan de rang!
 

DeletedUser

Guest
Het werd tijd! Gefeliciteerd met jullie overwinning. Sorry voor de late reactie.
 
Bovenaan