Overwinning _TBR_

DeletedUser13738

Guest
Ik heb er ook mooie en minder mooie tijden mogen beleven. Maar het zijn de herinneringen aan de mooie tijden die zijn blijven hangen. :p

Vooral de oorlog met Order en de "Angelstammen" (Fallen Angels e.d.) staat mij het meest bij. Mooie tijden. Vooral de "diplomatieke overleggen" in een kroegje in Rotterdam. Jawel, het was niet alleen "virtueel". Een paar mooie vriendschappen heb ik aan W2 overgehouden.

En daarom proost aan allen die het einde van wereld 2 hebben afgewacht!

Groet
WolfGuard

oprichter van de Goliaths, vriend van Nuke
oprichter der Kamikaze Heroes
 

DeletedUser

Guest
sinds november 2008 trots lid geweest binnen TBR de laatste 2 jaar toch wel minder gespeeld over het algemeen maar er stond altijd wel iemand klaar om even een VV te doen als dit nodig was! Heerlijke stam! Een stam zoals elke nummer 1 stam behoort te zijn.

Ik wil iedereen bedanken die tbr groot gebracht heeft waaronder zeker de leiding! Ik ben nog op W19 te vinden tot deze klaar is en dan is klaar met TW :) (W19 Ctrl. een soort gelijke stam als tbr !)

TBR Gefeliciteerd met de verdiende overwinning:D

Doei! x

hee flock ,als je nog een accountje hebt laat gerust iets weten ,ik heb op het laatste vv gedaan op u account ,ik zelf speelde op cristianoronaldo (martine)
 

DeletedUser24338

Guest
Proficiat! :) Zelf vond ik _TBR_ niet zo super, met Ray -gebruikersnaam vergeten- aan het hoofd, naar persoontje. Wel altijd een sterke stam geweest uiteraard.
 

DeletedUser3877

Guest
Als ex-leider van Order wens ik ook TBR een verdiende proficiat.

Op W2 beleefde ik de beste oorlogen. De kwaliteit van toen ben ik nog maar weinig tegengekomen achteraf.
Ze speelden het spel perfect. Top stam in samenhorigheid en taktisch zeer sterk, zo win je een wereld.
 

DeletedUser

Guest
Mooi om te zien dat TBR gewonnen heeft :)
Het is een verdiende winnaar en ik ben blij dat ik er een tijd deel van heb kunnen uitmaken!

W2 is voor mij de beste wereld op TW.nl geweest! De mooie tijden in de oorlogen vs Guards, Ants, UN en dergelijke herinner ik me nog!

Grtz,
Venom
 
Reactiescore
660
joatz, van harte ^^

Het feit dat ze niet eens reageren op je post, zegt genoeg.

Winnaars van de wereld, met hier en daar nog spelers van toen. Daar kan ik ze wel voor feliciteren

Maar [.RB.], dat waren spelers.

Uiteindelijk zullen die oude klassieke werelden allemaal op dezelfde manier aflopen.

Niet de beter die winnen maar diegene met de langste adem.

Vaarwel Rawhide/nymfomaan
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat ze niet eens reageren op je post, zegt genoeg.

Winnaars van de wereld, met hier en daar nog spelers van toen. Daar kan ik ze wel voor feliciteren

Maar [.RB.], dat waren spelers.

Uiteindelijk zullen die oude klassieke werelden allemaal op dezelfde manier aflopen.

Niet de beter die winnen maar diegene met de langste adem.

Vaarwel Rawhide/nymfomaan

de '' spelers '' die jij bedoeld zijn dan eigenlijk ook geen toppers. Geen lange adem:eek:
 

DeletedUser

Guest
@Robbeke, waar moeten we op reageren?

fmcedric, Faznate, appel, Nymf, ... zijn allemaal grootheden op w2 geweest. Alleen komt er bijna niemand uit die tijd nog op het algemeen forum... ikzelf kijk hier ook nog maar zelden. Het enige wat belangrijk is - vind ik - dat als die oude grootheden nog eens inloggen ze de naam TBR er als winnaar van de wereld zien staat. Daarvoor heb ik het zolang volgehouden.

Wat buitenstaanders ook zeggen of denken, iedereen die w2 speelt zal beseffen dat de overwinning van TBR verdient is en was. Ikzelf ging vroeger met appel wel eens poolen... maar na zijn stoppen heb ik nog 3 jaar elke dag op tw moeten inloggen om dit te kunnen behalen, terwijl de oorlogen gewonnen waren... de laatste jaren heb ik niet meer gestreden zoals in de 'grote' oorlogen van w2, maar het blijven volhouden en één voor één die laatste vijanden zien verdwijnen is ook een deel van tw... een speler als Mas Mad is daar bv ongeëvenaard in! :)

Je hebt gelijk wat je zegt dat maar een heel klein % van de oude spelers het einde zal halen en overwinnen... maar als je denkt met 30 man te kunnen beginnen en dan na 6 jaar met diezelfde 30 te eindigen moet je geen tw beginnen spelen ;)
 

DeletedUser466

Guest
zucht.. wat zou ik toch graag een nieuwe wereld 2 willen.
Wat een haat had ik een TBR sinds bormsie me had opgelicht met een fusie haha. Ontwetende kneus was ik toen ook.
Later nog meer TBR haat gekregen toen in in het Ants-kamp kwam.
Uiteindelijk toch terechte winnaars inderdaad. Ik vraag me af hoe het tussen de bondgenootschap tussen -KH- En _TBR_ is gegaan?
 
Reactiescore
57
zucht.. wat zou ik toch graag een nieuwe wereld 2 willen.
Wat een haat had ik een TBR sinds bormsie me had opgelicht met een fusie haha. Ontwetende kneus was ik toen ook.
Later nog meer TBR haat gekregen toen in in het Ants-kamp kwam.
Uiteindelijk toch terechte winnaars inderdaad. Ik vraag me af hoe het tussen de bondgenootschap tussen -KH- En _TBR_ is gegaan?

Haha, ik denk dat je [.RB.] en _TBR_ door elkaar haalt :p BoRmSie was toch echt geen TBR'er
 

DeletedUser5312

Guest
haha toen ik begon met tw toen heb ik echt een week of 2 op w2 gespeeld ofzo en toen werd ik geëdeld. ben daarna verder gegaan op w3 waar het wel lekker ging en joinde daar voor even _TBR_, volgens mij was die toen door mensen van deze tbr opgezet, werd natuurlijk uiteindelijk niks maar daar gaat het neit om, als ik het goed herinner stond _TBR_ toen al 1e op wereld 2, klopt dat? zijn jullie echt 6 jaar lang 1e geweest?
 
Reactiescore
57
haha toen ik begon met tw toen heb ik echt een week of 2 op w2 gespeeld ofzo en toen werd ik geëdeld. ben daarna verder gegaan op w3 waar het wel lekker ging en joinde daar voor even _TBR_, volgens mij was die toen door mensen van deze tbr opgezet, werd natuurlijk uiteindelijk niks maar daar gaat het neit om, als ik het goed herinner stond _TBR_ toen al 1e op wereld 2, klopt dat? zijn jullie echt 6 jaar lang 1e geweest?

Mwah 6 jaar, dat zou sinds januari 2008 zijn, dat halen we niet. Sinds 2009, moet wel lukken, een jaartje of 5 dus :D
 
Reactiescore
278
Leuke wereld, al weer 6 jaar geleden dat ik er stopte..
Gefeliciteerd allen.
 

DeletedUser15644

Guest
Congratzz alvast.

Idd, nostalgie ten top!! Men beginperiode en wereld waar ik het spel leren kennen heb en lang heb mogen ervaren.
Met heel fijne kerels/spelers/meiden naast men zijde. Zoals deze wereld bestaat er geen meer, waar je het moest hebben van je skills. Geen gezeik over die hulptooltjes. Puur genieten en werken voor je puntjes/dorpen.
De Angel-tijd, zorro vs grasmaaiers, -KH-... spionnage, vijanden = later vrienden, respect die je gaf naar spelers maar ook kreeg van spelers.

Waar is den tijd...

Hopende dat zo een wereld wel eens terugkeert,

grtzz,

V.
 

DeletedUser

Guest
Héhé eindelijk is W2 gesloten.. werd ook wel eens tijd zeg. Gefeliciteerd _TBR_ met jullie overwinning. Het was mij een genoegen om meerdere malen oorlog met jullie te voeren.
 
Bovenaan