Overwinning _TBR_

DeletedUser

Guest
Mooi zo. Zeker en vast verdiend :) bij TBR ook heel wat geleerd en daar ben ik ze ook dankbaar voor. Leuk te zien dat ze uiteindelijk de wereld gewonnen hebben.
 
Reactiescore
57
Misschien niet het goede topic, maar na W2 ben ik op W37 begonnen. Sta daar nu rang 3 en zit een fijne stam met een beetje TBR stijl. Een oude W2 pro die zin heeft om een account bij mij in de buurt te komen bemannen?

Zo ja, stuur mij even een berichtje op m'n forum account, dan kunnen het we het daarna via Skype bespreken.
 

DeletedUser

Guest
Dit is zeker niet het goed topic Casimodo :) Maar dat doe je dan goed... hoeveel PA moet je er tegenwoordig tegenaan knallen omdat te bereiken? Vroeger kon het nog makkelijk met 5 PA...
 
Reactiescore
57
Dit is zeker niet het goed topic Casimodo :) Maar dat doe je dan goed... hoeveel PA moet je er tegenwoordig tegenaan knallen omdat te bereiken? Vroeger kon het nog makkelijk met 5 PA...

Heeft me amper PA gekost hoor, gewoon normaal. Je moet alleen als een beest farmen :p Maar jij hebt geen interesse?
 

DeletedUser1789

Guest
Ik ben zelf ook verschoven naar w33. Enkel jammer dat de nieuwe werelden zo klein zijn. Een groot verschil met W2 die tot de nock was gevuld.:p
 

DeletedUser

Guest
Sjonge... dat ik dat nog mag meemaken, W2 is klaar! Gewonnen door _TBR_ eigenlijk al jaren, gelukkig maar ;-) Als oud lid van het appel-team zowel in de top van RB meegedraaid en als Crazyheads in de leiding van TBR gezeten, dus W2 van dichtbij mogen meemaken. Ik blijf erbij dat de 'oude' oorlogen het leukst waren, teamwork, (back)timen... we hadden spelers die daar mégagoed in waren (gelukkig aan onze zijde) Maar goed... einde van een tijdperk, einde aan een lange reeks dagen/weken/jaren inloggen en dorpjes verzorgen, nu weer verder met andere zaken. Ik zeg iedereen vanaf hier vaarwel, misschien tot ziens... maar ik zou er niet te veel op rekenen, want ik stop dit TW avontuur achter slot en grendel en leg de sleutel onder de mat. Adios amigos!
 

DeletedUser

Guest
Naar een hele lange periode weer eens op tribalwars gekeken, Mooi om te zien dat _TBR_ Deze wereld nu definitief gewonnen heeft.
 

DeletedUser2666

Guest
Zo nog even wat teruggelezen over deze wereld :)

Lid geweest van leuke en gezellige stammen als C.O.D. en Resist. Op een gegeven moment was ik er volgens mij helemaal klaar mee maar wel leuke herinneringen aan de stammen en de gevechten met D.D. en Fictus.
 

DeletedUser974

Guest
Gefeliciteerd TBR!

Meer dan verdiende overwinning, zo lang een wereld overheersen is maar weinigen gegeven.

Heb een leuke tijd gehad op W2, mede dankzij TBR. Veel prima kerels en faire tegenstanders. Heb me altijd prima met jullie vermaakt :)
 

DeletedUser26707

Guest
Gefeliciteerd TBR! Altijd een waardige tegenstander geweest :D

Mooie tijden hier toch gehad, stukje nostalgie puur sang.
 
Reactiescore
1.075
gefeliciteerd aan _TBR_, meer dan over verdient, altijd een sterke of zelfs helaas een te sterke tegenstander geweest.
 

DeletedUser75510

Guest
Laat, maar alsnog gefeliciteerd....
Was een hele mooie wereld!!!!
 
Bovenaan