Overwinning _TBR_

Reactiescore
57
Waarde mede Tw spelers,

Op 30 januari heeft _TBR_ de 100% dominantie van wereld 2 behaald. Dit doordat onze laatste tegenstander, Ebedo, op grijs is gegaan.
Aan een wereld van 7 jaar is zo een einde gekomen. Mooie tijden hebben we hier beleefd met vriend en vijand.

Gefeliciteerd mede-TBR'ers, en oud W2-spelers bedankt voor de mooie strijd!

De nostalgie kan nu beginnen :)
 

DeletedUser

Guest
Thanks allemaal voor de mooie jaren :)
Ik had het bij het oprichten van _TBR_ nooit gedacht dat we tot het einde mee zouden doen. Maar het is een geweldig team geworden! Bedankt aan de trouwe _TBR_ spelers en ex-bondgenoten.
 

DeletedUser858

Guest
Gefeliciteerd, meer dan verdiend! En iedereen nog bedankt voor de mooie jaren :)
 

DeletedUser69389

Guest
Gefeliciteerd en Massimo extra feli. Je hebt het verdiend.
 

DeletedUser20001

Guest
Gefeliciteerd aan TBR. Als er nog tbr spelers zijn despoot willen spelen. We vinden dan wel een plaatsje voor jullie op w1 in de nummer 1 stam.
 

DeletedUser

Guest
TBR is één van de stammen die .nl heeft geleerd dat stambelang boven eigen account gaat.
Heb véél aan jullie te danken ook al heb ik géén seconde in deze wereld gespeeld.

Klasse!
 

DeletedUser

Guest
sinds november 2008 trots lid geweest binnen TBR de laatste 2 jaar toch wel minder gespeeld over het algemeen maar er stond altijd wel iemand klaar om even een VV te doen als dit nodig was! Heerlijke stam! Een stam zoals elke nummer 1 stam behoort te zijn.

Ik wil iedereen bedanken die tbr groot gebracht heeft waaronder zeker de leiding! Ik ben nog op W19 te vinden tot deze klaar is en dan is klaar met TW :) (W19 Ctrl. een soort gelijke stam als tbr !)

TBR Gefeliciteerd met de verdiende overwinning:D

Doei! x
 
Reactiescore
2
Gefeliciteerd met jullie overwinning!
 
Reactiescore
7
Gefeliciteerd met jullie overwinning, _TBR_ :)
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd jongens, waren altijd leuke fights met jullie :D
Ook al waren ze vrij kansloos, toch gestreden tot het einde zo ongeveer totdat ik op vakantie ging en terug kwam en men acc barb was :eek: .
 

DeletedUser21032

Guest
TBR, er is maar 1 ding dat ik kan zeggen.

Maak je forum Appelvrij! :D


Gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Van harte _TBR_ ben blij en trots dat ik deel heb mogen nemen in _TBR_!
 
Bovenaan