Overwatch groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78030

Guest
Hey! Als het om andere spellen gaat dan Tribalwars, ben ik zelf van het spel Overwatch. Ik speel het op de PC. Nu vind ik zelf niet direct een website of iets m.b.t. de Nederlandse community, zodoende dat ik mensen wil vragen om, als hen dit leukt lijkt, de Nederlandse groep op Facebook te joinen:

https://www.facebook.com/groups/670308163130642/?fref=ts

Tot op Facebook!
 

DeletedUser72524

Guest
Wij wensen hier graag eerst een foto van jou (liefst zo Eva als mogelijk) te krijgen, voordat we dit soort stappen ondernemen.
 

DeletedUser40402

Guest
Wij wensen hier graag eerst een foto van jou (liefst zo Eva als mogelijk) te krijgen, voordat we dit soort stappen ondernemen.
das de foute eerste reactie. je eerste vraag moet altijd 'hoe oud ben je' zijn. kan je veel problemen mee voorkomen! Alleja dat heb ik toch van horen zeggen he.
 

DeletedUser72524

Guest
das de foute eerste reactie. je eerste vraag moet altijd 'hoe oud ben je' zijn. kan je veel problemen mee voorkomen! Alleja dat heb ik toch van horen zeggen he.

Inderdaad, dat is wel een domper. Laten we erbij toevoegen dat indien je boven de 18 bent we graag een foto wensen te krijgen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hey! Als het om andere spellen gaat dan Tribalwars, ben ik zelf van het spel Overwatch. Ik speel het op de PC. Nu vind ik zelf niet direct een website of iets m.b.t. de Nederlandse community, zodoende dat ik mensen wil vragen om, als hen dit leukt lijkt, de Nederlandse groep op Facebook te joinen:

https://www.facebook.com/groups/670308163130642/?fref=ts

Tot op Facebook!

Als ik naar die FB ga en ik probeer een laura te zoeken tussen de leden zie ik niets, hoe kan dit?
 

DeletedUser61161

Guest
Inderdaad, dat is wel een domper. Laten we erbij toevoegen dat indien je boven de 18 bent we graag een foto wensen te krijgen.

Niet zo met Glenn meepraten, je kan gewoon openlijk zijn over dat je niet aan leeftijdsgrenzen doet.
 

DeletedUser1435

Guest
idd het gaat om de leeftijd heb nog voorwaardelijk open staan
 

DeletedUser72524

Guest
Wel bizar dat dit topic niet is verwijderd, terwijl genoeg mods vandaag op het vf zijn geweest.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wel bizar dat dit topic niet is verwijderd, terwijl genoeg mods vandaag op het vf zijn geweest.

Wou dit net zeggen, maar dat ander topic is wel gesloten.

Mods zijn echt belachelijk geworden
 

DeletedUser72524

Guest
Ik stel voor zo snel mogelijk, heb jij al een idee voor een aanpak. Btw blijkbaar kunnen we gewoon overleggen in dit topic omdat geen één mod het toch leest.
 
Reactiescore
2.490
De cm kwam langs (en die speelt geen overwatch)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan