Overtredingen en Gebrek aan Handhaving op Wereld 100

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
38
Ik speel met veel plezier op Wereld 100 van TribalWars, maar ik maak me zorgen. Ik en andere spelers merken dat er mensen zijn die het systeem misbruiken door gratis dorpen over te nemen van vrienden. Ook spelen sommigen met 3-4 stammen tegelijk, terwijl de limiet op Wereld 100 maar 6 is. Je kan een stamblokkering doen na paar maanden, maar tot die tijd speel je eigenlijk standaard 6 vs 24 :eek:

Op andere versies van TribalWars, zoals de Poolse versie, wordt dit niet bestraft. Maar in de Nederlandse versie werd het allang bestraft, meestal met bans. Het is vreemd dat er op Wereld 100 nu niks aan gedaan wordt. Dit doet mij afvragen of de moderators wel goed opletten, vooral in de beginfase van het spel, of dat het een vergeten wereld wordt, omdat er geen zak aan verdient wordt door INNO

Let op! Ik ben niet tegen het overnemen van vrije dorpen, maar wel tegen het niet volgen van de regels. Een eerlijk spel is belangrijk voor het plezier en de integriteit. Het lijkt alsof de regels nu niet goed gehandhaafd worden, en dit frustreert veel spelers (waaronder mij) die eerlijk willen spelen.

Ik wil weten waarom er geen actie wordt ondernomen tegen deze overtredingen. Het zou fijn zijn als de moderators beter toezicht houden en optreden tegen spelers die de regels breken.

Laten we samen werken aan een eerlijk en plezierig spel voor iedereen,

Groetjes,

Een No-name

Reactiescore
38
Dat klopt, en voor mij is het niet echt een probleem, want aantal is nooit de kwaliteit geweest, maar ik heb van velen kanten gehoord dat dit heel erg demotiverend werkt voor de nieuwe spelers.

Reactiescore
38
En uiteindelijk moet je je ook afvragen wat er gebeurt met de spelers die niet in de hoofdstam komen. In de meeste gevallen worden ze geinternt, wat vaak onder de radar blijft, terwijl dit gewoon boosten is. Het is natuurlijk niet eerlijk als iemand aan het begin 1 gratis dorp krijgt, maar waarom zou het eerlijk zijn om 2-3 maanden later wel 30+ gratis dorpen te krijgen?

Reactiescore
240
En uiteindelijk moet je je ook afvragen wat er gebeurt met de spelers die niet in de hoofdstam komen. In de meeste gevallen worden ze geinternt, wat vaak onder de radar blijft, terwijl dit gewoon boosten is. Het is natuurlijk niet eerlijk als iemand aan het begin 1 gratis dorp krijgt, maar waarom zou het eerlijk zijn om 2-3 maanden later wel 30+ gratis dorpen te krijgen?
Is al jaren zo op tribalwars, premade stammen en bepaalde afspraken worden niet bestraft waardoor meer en meer spelers het beginnen te doen. Volgens mij doet INNO er niets aan omdat ze anders nog meer spelers zouden verliezen, tribalwars is al jaren niet meer wat het ooit was.

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Ik wil je graag wijzen op de forumregels $2.8: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/forum-regels.207339/

Hier komt een slotje op. Je kan regelovertredingen melden via een supportaanvraag. Deze supportaanvragen kunnen niet beantwoord worden, maar zullen wel behandeld worden. Dit betekent echter niet altijd dat er een door jou gewenste uitkomst volgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan