Overstappen casuals

Reactiescore
389
Stelling:

Weer een wereld die verpest wordt door tw mods @Duckje

De wereld start en er wordt aangegeven dat er niet kan worden overgestapt met casual accounts. Echt een goed idee aangezien een aantal accounts daar al meerdere werelden aan het sparen zijn en dus ongekend grote inventarissen hebben. In het begin zijn er nog supports gemaakt, maar er zouden gewoon geen casual accounts kunnen overstappen. Iedereen start dus op accounts van gewone werelden waardoor er meer mensen zijn met een even grote inventaris. Nu zijn we wat langer bezig en plots mogen er accounts komen van andere casual werelden, waardoor er nu, nu de originele starters hun pakketjes vaak al hebben gebruikt, accounts bij komen met 1000+ aan gs pakketjes. Ze komen ook met veel tegelijk en kunnen dus alle originele starters, die in het centrum liggen, helemaal vast edelen. Simpelweg omdat ze over enorme edel limieten gaan beschikken en al in de rim liggen.

Ik persoonlijk vind het weer uitermate kansloos dat er zo'n enorme fout wordt gemaakt, de wereld is gewoon na een aantal weken spelen ineens veranderd naar totaal andere regels. Echt kansloos is het gewoon.
 
Reactiescore
64
Eens. Mede hierdoor heb ik gekozen zonder gs pakketten of ook maar iets anders mee te nemen. Behalve een dorpje :p.

Dit neemt de uitdaging weg en het woord Casual is hierdoor niks meer waard. Ongelofelijk dat dit zo verpest kan worden.

Lekker de playerbase laten dalen jongens!
 
Reactiescore
273
Bedoel je 1000+ aan verschillende grondstofpakketten, of 1000%+ aan grondstofpakketten?
Een groot verschil. De laatste levert volgens mij niet zo veel edels op als de top spelers op casual 8 aan dorpen hebben op dit moment. En hun hebben de dorpen al redelijk uitgebouwd.
Dus tenzij er spelers met 100+ edels beginnen, lijkt me het allemaal nog wel mee te vallen.

Al ben ik het 100% eens met de stelling dat iedereen zonder enige items moet beginnen.
Maar dan zou je ook iedereen vanaf de start van de casual de mogelijkheid moeten geven om met een 10.000p dorp te starten.
 
Reactiescore
693
Ik wil even melden dat support hier niets aan kan doen. Ik heb hierover al met support gesproken en het is van innogames uit.

Amancho heeft hier duidelijkheid in gebracht naar mij toe dat innogames de overstap nu toch mogelijk maakt. Dus laten we @amancho bedanken voor deze moeite.

Spijtig dat core spelers nu gaan vast liggen door de grote accounts aan de rim.


10k dorp voor iedereen
Meer bb
Geen inventaris
Dat is het voornaamste streefdoel voor velen.
 
Reactiescore
29
Ik denk dat ze klaar zijn met de NL server, willen nog wat geld verdienen en dan zal de stekker er wel uitgaan. Innogames heeft het naar mijn mening bewust in het midden gelaten, en daarmee mensen in de waan gelaten en op het verkeerde been gezet, tot het moment waarop men zag dat het helemaal minigolf zou gaan worden. Dan toch maar de deuren open laten om toch nog wat binnen te halen. In het eindspelverhaal in Casual 6 is de tekst nooit aangepast, en daar heeft altijd gestaan dat overstappen naar een nieuwe Casual mogenlijk zou zijn bij het bereiken van de dominantie status van deze wereld. Ik heb ze op de tekst gewezen eind mei, en kreeg toen te horen dat overstappen naar Casual 8 per definitie niet mogenlijk zou zijn vanuit eerdere Casuals, en het zou zijn doorgegeven en (waarschijnlijk wel) worden aangepast. Tja :confused: niet vreemd dat mensen zich nu redelijk belazerd voelen :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80547

Guest
Als ik mijzelf nu op BB zet op deze wereld,
kan ik dan over 2 weken weer joinen met mijn mega inventaris uit de Casual ? :D
 
Reactiescore
273
Ja, dat kan. Tenminste, als je niet eerder vanuit die wereld naar een casual gegaan bent.
 
Reactiescore
30
Vind t gewoon ronduit slecht dat we geen reactie krijgen vanuit de support zelf of ook maar vanuit innogames.
 

DeletedUser76241

Guest
Vind t gewoon ronduit slecht dat we geen reactie krijgen vanuit de support zelf of ook maar vanuit innogames.

Welkom bij Innogames en het Nederlandse support team, waar input van je spelers genegeerd wordt.
 

DeletedUser78605

Guest
En waar Innogames ook alle input van de NL support negeert. Het maakt niet meer uit, binnen 5 jaar bestaat er nog maar 1 TW server, en die is op .net
 
Reactiescore
2.489
Stelling:

Weer een wereld die verpest wordt door tw mods @Duckje

De wereld start en er wordt aangegeven dat er niet kan worden overgestapt met casual accounts. Echt een goed idee aangezien een aantal accounts daar al meerdere werelden aan het sparen zijn en dus ongekend grote inventarissen hebben. In het begin zijn er nog supports gemaakt, maar er zouden gewoon geen casual accounts kunnen overstappen. Iedereen start dus op accounts van gewone werelden waardoor er meer mensen zijn met een even grote inventaris. Nu zijn we wat langer bezig en plots mogen er accounts komen van andere casual werelden, waardoor er nu, nu de originele starters hun pakketjes vaak al hebben gebruikt, accounts bij komen met 1000+ aan gs pakketjes. Ze komen ook met veel tegelijk en kunnen dus alle originele starters, die in het centrum liggen, helemaal vast edelen. Simpelweg omdat ze over enorme edel limieten gaan beschikken en al in de rim liggen.

Ik persoonlijk vind het weer uitermate kansloos dat er zo'n enorme fout wordt gemaakt, de wereld is gewoon na een aantal weken spelen ineens veranderd naar totaal andere regels. Echt kansloos is het gewoon.

NLP6 is recent verandert in een normale wereld, bij deze wijziging is tevens ook de casual overstap mogelijk gemaakt. Je kan dan de discussie maken in hoeverre dat dit correct is echter telt vanaf dat punt dat deze wereld een 'normale' wereld is en dus moet een casual overstap mogelijk zijn. Voor nlp7 (en nlp8) zal dit ook geldig zijn vanaf het moment dat de wereld een normale wereld wordt.

En waar Innogames ook alle input van de NL support negeert. Het maakt niet meer uit, binnen 5 jaar bestaat er nog maar 1 TW server, en die is op .net

Het .nl forum zal blijven bestaan, .nl support zal blijven bestaan, .nl spel zal blijven bestaan. Basicly speel je gewoon op een grotere wereld met zijn allen (wat eigenlijk precies iets is dat gevraagd wordt).
 

DeletedUser79332

Guest
Misschien een idee om bij een volgende Casual dezelfde opties te bieden net zoals nu voor W70.
Dat we dus enige inspraak hebben in de instellingen e.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Misschien een idee om bij een vo,genade Casual dezelfde opties te bieden net zoals nu voor W70.
Datwedusenige inspraak hebben in de instellingen e.d.

Voor Casual werelden is inspraak zo goed als niet mogelijk.
 
Bovenaan