1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Overstappen casuals

Discussie in 'Casual 8' gestart door charlezz, 6. jul 2019.

Deel Deze Pagina

1. charlezz

charlezz

Lid geworden:
    30. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    75
    Stelling:

Weer een wereld die verpest wordt door tw mods @Duckje

De wereld start en er wordt aangegeven dat er niet kan worden overgestapt met casual accounts. Echt een goed idee aangezien een aantal accounts daar al meerdere werelden aan het sparen zijn en dus ongekend grote inventarissen hebben. In het begin zijn er nog supports gemaakt, maar er zouden gewoon geen casual accounts kunnen overstappen. Iedereen start dus op accounts van gewone werelden waardoor er meer mensen zijn met een even grote inventaris. Nu zijn we wat langer bezig en plots mogen er accounts komen van andere casual werelden, waardoor er nu, nu de originele starters hun pakketjes vaak al hebben gebruikt, accounts bij komen met 1000+ aan gs pakketjes. Ze komen ook met veel tegelijk en kunnen dus alle originele starters, die in het centrum liggen, helemaal vast edelen. Simpelweg omdat ze over enorme edel limieten gaan beschikken en al in de rim liggen.

Ik persoonlijk vind het weer uitermate kansloos dat er zo'n enorme fout wordt gemaakt, de wereld is gewoon na een aantal weken spelen ineens veranderd naar totaal andere regels. Echt kansloos is het gewoon.

2. m.v.d.t.

m.v.d.t.

Lid geworden:
    6. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    38
    Eens. Mede hierdoor heb ik gekozen zonder gs pakketten of ook maar iets anders mee te nemen. Behalve een dorpje :p.

Dit neemt de uitdaging weg en het woord Casual is hierdoor niks meer waard. Ongelofelijk dat dit zo verpest kan worden.

Lekker de playerbase laten dalen jongens!

underground tacticz. vindt dit leuk.
  3. Final 24

Final 24

Lid geworden:
    25. apr 2009
    Leuk Bevonden:
    65
    Bedoel je 1000+ aan verschillende grondstofpakketten, of 1000%+ aan grondstofpakketten?
    Een groot verschil. De laatste levert volgens mij niet zo veel edels op als de top spelers op casual 8 aan dorpen hebben op dit moment. En hun hebben de dorpen al redelijk uitgebouwd.
    Dus tenzij er spelers met 100+ edels beginnen, lijkt me het allemaal nog wel mee te vallen.

Al ben ik het 100% eens met de stelling dat iedereen zonder enige items moet beginnen.
    Maar dan zou je ook iedereen vanaf de start van de casual de mogelijkheid moeten geven om met een 10.000p dorp te starten.

4. .TimeforplanB

.TimeforplanB

Lid geworden:
    11. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    1.428
    Maar support zei dat het niet mogelijk was bij deze casual? Enkel de nieuwe werelden..

5. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik wil even melden dat support hier niets aan kan doen. Ik heb hierover al met support gesproken en het is van innogames uit.

Amancho heeft hier duidelijkheid in gebracht naar mij toe dat innogames de overstap nu toch mogelijk maakt. Dus laten we @amancho bedanken voor deze moeite.

Spijtig dat core spelers nu gaan vast liggen door de grote accounts aan de rim.

10k dorp voor iedereen
    Meer bb
    Geen inventaris
    Dat is het voornaamste streefdoel voor velen.

6. DarkDirk

DarkDirk

Lid geworden:
    23. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat ze klaar zijn met de NL server, willen nog wat geld verdienen en dan zal de stekker er wel uitgaan. Innogames heeft het naar mijn mening bewust in het midden gelaten, en daarmee mensen in de waan gelaten en op het verkeerde been gezet, tot het moment waarop men zag dat het helemaal minigolf zou gaan worden. Dan toch maar de deuren open laten om toch nog wat binnen te halen. In het eindspelverhaal in Casual 6 is de tekst nooit aangepast, en daar heeft altijd gestaan dat overstappen naar een nieuwe Casual mogenlijk zou zijn bij het bereiken van de dominantie status van deze wereld. Ik heb ze op de tekst gewezen eind mei, en kreeg toen te horen dat overstappen naar Casual 8 per definitie niet mogenlijk zou zijn vanuit eerdere Casuals, en het zou zijn doorgegeven en (waarschijnlijk wel) worden aangepast. Tja :confused: niet vreemd dat mensen zich nu redelijk belazerd voelen :(

Laatst bewerkt: 7. jul 2019
  7. Koelkast

Koelkast

Lid geworden:
    20. feb 2019
    Leuk Bevonden:
    17
    Als ik mijzelf nu op BB zet op deze wereld,
    kan ik dan over 2 weken weer joinen met mijn mega inventaris uit de Casual ? :D

8. Final 24

Final 24

Lid geworden:
    25. apr 2009
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, dat kan. Tenminste, als je niet eerder vanuit die wereld naar een casual gegaan bent.

9. DarkDirk

DarkDirk

Lid geworden:
    23. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    24
    Hier is het ze om te doen geweest, neem aan dat iedereen dat wel ziet.

10. kenomien

kenomien

Lid geworden:
    23. dec 2009
    Leuk Bevonden:
    23
    Vind t gewoon ronduit slecht dat we geen reactie krijgen vanuit de support zelf of ook maar vanuit innogames.

11. five knuckle shuffle

five knuckle shuffle

Lid geworden:
    21. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    3
    Welkom bij Innogames en het Nederlandse support team, waar input van je spelers genegeerd wordt.

12. tears of a beauty.

tears of a beauty.

Lid geworden:
    30. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    198
    En waar Innogames ook alle input van de NL support negeert. Het maakt niet meer uit, binnen 5 jaar bestaat er nog maar 1 TW server, en die is op .net

13. charlezz

charlezz

Lid geworden:
    30. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    75