Overstappen account

Reactiescore
972
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag:

Er zijn 2 accounts genaamd A en B. Account B heeft geen bespelers, account A 2. Één van de spelers van account A moet op account B gaan spelen. Beide spelers van account A zijn op vakantie, dus staat het account onder VV. De speler die op account A blijft spelen is 3 augustus terug, de andere speler die op account B gaat spelen 5 augustus. Kan deze andere speler, alsie niet op account A inlogt, direct starten op 5 augustus op account B? Zo nee, wanneer wel?

Heel verhaal, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Gr. Maks
 
Reactiescore
133
Originele post in de spoiler geplaatst omdat de inhoud niet helemaal correct was, zie verder hieronder in dit topic.
Bovenstaande klopt niet helemaal ;)

De vijf dagen wachttijd beginnen te lopen wanneer er een andere speler inlogt. VV telt dus niet mee!
Als de speler die van account switcht als laatste heeft ingelogd op het oude account dan zijn de vijf dagen dus nog niet begonnen te lopen, die beginnen pas als de speler die blijft inlogt. Pas op 9 augustus (gerekent met jouw voorbeeld) mag er dan op het nieuwe account ingelogd worden.

Als de speler die blijft als laatste inlogt dan is de speler die weggaat vijf dagen later vrij. Zijn vakantie zal wel zolang geduurd hebben...

Gok er niet op als je het niet zeker weet, de straf bij een onbewuste regelovertreding kan een account erg beschadigen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Super Tuam! Al zei de support iets anders, ik speel het op safe!

thnx :) Alleen zouden support en ik het met elkaar eens moeten zijn :(
Gaan we uitzoeken...

edit: gesproken met de moderator die dit via support behandeld heeft, het antwoord van support is correct.
Wanneer de overstappende speler langer dan vijf dagen op vakantie is en de blijvende speler logt in op het oude account dan kan de overstappende speler direct daarna inloggen op zijn nieuwe account.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan