Overloperij

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58227

Guest
:)D) Het feit dat je dat überhaupt nog durft te zeggen, na mij 2maal de dood te wensen :eek:
 

DeletedUser

Guest
:)D) Het feit dat je dat überhaupt nog durft te zeggen, na mij 2maal de dood te wensen :eek:

Dat slaat helemaal nergens op dat jij zoiets durft te beweren..

Jij liep telkens te schelden met: kanker op enz., ik heb jou toen een paar x daarover aangespraken en gevraagd je ermee op te houden. Maar aangezien jij doorging heb ik toen gezegd: nou ik hoop dat je het krijgt en eens mee kan maken hoe het is om kanker te hebben. Of hoe het is om iemand in je naaste omgeving te hebben met kanker.

Dus doe maar niet alsof jij de engel bent. Jij schold telkens met kanker terwijl ik je al een paar x gevraagd had dat niet te doen! Dus ga jij maar ff snel weg, want wat jij nu doet is echt absurt!
 

DeletedUser

Guest
Nee, hij moet gewoon geen dingen gaan beweren die niet kloppen! Hij weet prima hoe het is gelopen. Dus dan moetie er niet over gaan liegen!
 

DeletedUser58227

Guest
Nu gaat ons Fransje weer eens het schijnheilige Hansje uit hangen hoor.
Wat ik hier doe is absurt? Ach ga toch weg, het is rechtuit onzin dat je hier nu verkoopt.
Max heeft het laatst ook nog eens aangehaald aangezien het toen voor sommige blijkbaar ook nog erg lastig was om het fatsoenlijk te herinneren, maar daar kwam toch zeker uit dat ik idd 1x heb gezegt. "Stop eens met dat gek***er.
Met als gevolgd dat jij zei, "Ik hoop dat je ooit k*nker krijgt"
Excuses daarvoor heb ik nooit kunnen verwachten, daarintegen was ik wel nog zo netjes om je excuses aan te bieden omdat ik tegen iemand anders wat had gezegt. :rolleyes:

Pls, kom hier dus niet meer de schijnheilige uithangen.
 

DeletedUser

Guest
Nu gaat ons Fransje weer eens het schijnheilige Hansje uit hangen hoor.
Wat ik hier doe is absurt? Ach ga toch weg, het is rechtuit onzin dat je hier nu verkoopt.
Max heeft het laatst ook nog eens aangehaald aangezien het toen voor sommige blijkbaar ook nog erg lastig was hoe het is gelopen, maar daar kwam toch zeker uit dat idd 1x heb gezegt. "Stop eens met dat gek***er.
Met als gevolgd dat jij zei, "Ik hoop dat je ooit k*nker krijgt"
Excuses daarvoor heb ik nooit kunnen verwachten, daarintegen was ik wel nog zo netjes om je excuses aan te bieden omdat ik tegen iemand anders wat had gezegt. :rolleyes:

Pls, kom hier dus niet meer de schijnheilige uithangen.

Je hebt het vaker gezegd dus lieg niet zo jij.. Je weet dat ik je er vaker op heb moeten wijzen! Als jij nooit was begonnen met zulke dingen te zeggen was dit er ook nooit van gekomen...

En Max, tja max zal wel voor jou zijn aangezien die bij jou op het accie zit.. Dus kom jij hier aub niet zo zielig doen.
En btw, na je excuus zei je het ook nog dus wat helpt zo'n excuus dan?
 

DeletedUser62436

Guest
1. wat stan hier zegt is idd waar, dat heeft max nog een keer helemaal lopen uitzoeken.
2. Kap er mee het heeft toch geen enkele nut (facepalm)
 

DeletedUser

Guest
Tjja logisch, allemaal spelers van aegon.. Beetje vriendjes van elkaar en een ander de grond in douwen, stan de hemel in prijzen.. das wel makkelijk hee
 

DeletedUser62436

Guest
Prijs hem helemaal de hemel niet in, Zeg alleen hoe ik kijk op de situatie en wat ik kwa feiten gezien gezien heb.
 

DeletedUser

Guest
Prijs hem helemaal de hemel niet in, Zeg alleen hoe ik kijk op de situatie en wat ik kwa feiten gezien gezien heb.

Er waren ook keren dat jij er niet was en dat hij het zei.. Dus je feiten kloppen niet makker ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Als je de hele chat copy paste & dan gaat filteren valt er weinig aan te sjoemelen. Helaas
 

DeletedUser

Guest
Als je de hele chat copy paste & dan gaat filteren valt er weinig aan te sjoemelen. Helaas

Lol, beetje de schijnheilige uit gaan hangen... Doe je best man. Snap eigenlijk niet dat ik tegen je praat aangezien jullie toch alles verdraaien, minder maken enz. Doe je best met nog meer mensen boos maken met zulke dingen te zeggen..
 

DeletedUser58227

Guest
Oew, dat heeft Max idd niet gezegt dat hij mij eerst uit de hele lap tekst had gefilterd :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Stoer Stan ;) Ik ben weg hier.. Bij jullie komt er toch alleen maar onzin uit!
 

DeletedUser

Guest
Eeey bro, mensen uit gaan schelden is een gebaar van zwakte jonguh.. Dus ga dat aub ergens anders doen. Zonder dat je het weet kan je mensen heel erg kwetsen door zulke dingen te zeggen. Beetje respect zit er tegenwoordig ook niet meer in..

dank u ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan