Overload: Noob of niet?

DeletedUser

Guest
Een puntengeilert , zoals we t hier noemen:p
maar tis zoizo niet echt noob hoor:p.. best goed zo snell..

DeletedUser5025

Guest
Niks tegen mijn lieve alliantie-genoot hé :p

Ik maak hem stukken meer mee dan sommige van jullie, en ik zie dat het géén noob is.

DeletedUser

Guest
Niks tegen mijn lieve alliantie-genoot hé :p

Ik maak hem stukken meer mee dan sommige van jullie, en ik zie dat het géén noob is.

Als je het topic had doorgelezen, dan had je kunnen veronderstellen dat meer dan 80% precies het omgekeerde denkt. Oftewel, Overload is geen noob. :)

DeletedUser3368

Guest
Als je het topic had doorgelezen, dan had je kunnen veronderstellen dat meer dan 80% precies het omgekeerde denkt. Oftewel, Overload is geen noob. :)

jep waarom heeft hij anders zoveel tegenstanders verslagen in aanval en verdediging :)

DeletedUser5141

Guest
Hij is goed !

IN W4 ligt hij niet ver van mij en ik ben daar opnieuw begonnen en hij heeft nu al 3 dorpen en hij is ongeveer op zelfde moment opnieuw begonnen denk ik ;)

En ik heb nog altijd 1 dorp :p Maar is omdat ik niet kan bellen voor premium vanuit belgie gaat het niet met mobiel :confused:

DeletedUser

Guest
Hij is goed !

IN W4 ligt hij niet ver van mij en ik ben daar opnieuw begonnen en hij heeft nu al 3 dorpen en hij is ongeveer op zelfde moment opnieuw begonnen denk ik ;)

En ik heb nog altijd 1 dorp :p Maar is omdat ik niet kan bellen voor premium vanuit belgie gaat het niet met mobiel :confused:
Storten is niet zo moeilijk hoor gewoon met de gegevens naar je bank stappen;)

DeletedUser

Guest
Hij is idd geen noob, dat blijkt wel, maar hij staat inmiddels al op rang 14, dit zegt dat zijn uithoudingsvermogen niet optimaal is.

DeletedUser

Guest
Kdenk ni da hij noob is hoor, punte + verslage wille degelijk wel iets zegge in het begin van het spel vind ik

DeletedUser

Guest
nee hoor dan staat er t-killer hij heeft nu al blockogen kijk mijn plaatje :p

DeletedUser

Guest
Nee denk het niet hij is een stille noob met gewoon vierkante ogen

Bovenaan