DeletedUser
Guest
de enige verklaring voor de dikke eerste plek van overload is dat hij (en NO WAY) w5 gaan ownen ^^
Nog niet helemaal Slick wil me niet toelaten in jullie stam xD Zonder mij kan je gewoon niet ownen, toch Machiel?
de enige verklaring voor de dikke eerste plek van overload is dat hij (en NO WAY) w5 gaan ownen ^^
Nog niet helemaal Slick wil me niet toelaten in jullie stam xD Zonder mij kan je gewoon niet ownen, toch Machiel?
Tuurlijk, volgnde week is de helft van hun leden weg
@Machiel:
remember 1337
Hoe weet je nu al dat mensen elkaar gaan ondersteunen . Dat is een voorgevoel maar het is nog nooit gebeurd (neem ik aan want anders heb je domme stamleden aangezien het nog niet nodig is ;D). Ik verwacht veel van jullie stam en ik denk inderdaad dat je grote concurentie van me zult worden.
Succes
met uitzondering dat ik er bij ben-=NW=- van Wereld 5 bevat veel leden van -=NW=- van Wereld 4. Daar heb ik het gemerkt
met uitzondering dat ik er bij ben
ontopic: Hoe kan je nu nummer1 en noob tegelijk zijn in deze fase van het spel? sjeesz..
tjah, en morgen staat er iemand anders nr 1, ga je dan weer een nieuw topic openen?..
Mwah valt mee. Al werkt hij nu waarschijnlijk naar stal toe wat handig is in zijn geval.
Uberveel leger zal hij niet hebben, maar in zijn situatie als je naar de kaart kijkt is dat ook niet nodig. Gewoon wat farm troepen.