Overload: Noob of niet?

DeletedUser

Guest
@Machiel:

remember 1337 :(

Maar in -=NW=- gaat het er stukken beter aan toe qua communicatie ect. Wij zijn ook bijna altijd actief. Overdag en 's nachts. Iedereen staat klaar om iemand te helpen in ondersteuning of vv. ;)

DeletedUser343

Guest
Hoe weet je nu al dat mensen elkaar gaan ondersteunen :). Dat is een voorgevoel maar het is nog nooit gebeurd (neem ik aan want anders heb je domme stamleden aangezien het nog niet nodig is ;D). Ik verwacht veel van jullie stam en ik denk inderdaad dat je grote concurentie van me zult worden.

Succes :D

DeletedUser

Guest
Hoe weet je nu al dat mensen elkaar gaan ondersteunen :). Dat is een voorgevoel maar het is nog nooit gebeurd (neem ik aan want anders heb je domme stamleden aangezien het nog niet nodig is ;D). Ik verwacht veel van jullie stam en ik denk inderdaad dat je grote concurentie van me zult worden.

Succes :D

-=NW=- van Wereld 5 bevat veel leden van -=NW=- van Wereld 4. Daar heb ik het gemerkt ;)

DeletedUser

Guest
-=NW=- van Wereld 5 bevat veel leden van -=NW=- van Wereld 4. Daar heb ik het gemerkt ;)
:cool: met uitzondering dat ik er bij ben :cool:

ontopic: Hoe kan je nu nummer1 en noob tegelijk zijn in deze fase van het spel? sjeesz..

DeletedUser4520

Guest
zijn sommige mensen hier jaloers ofzo dat hij veel meer punten heeft?:rolleyes:

DeletedUser

Guest
tjah, en morgen staat er iemand anders nr 1, ga je dan weer een nieuw topic openen?..

DeletedUser

Guest
Mwah valt mee. Al werkt hij nu waarschijnlijk naar stal toe wat handig is in zijn geval.
Uberveel leger zal hij niet hebben, maar in zijn situatie als je naar de kaart kijkt is dat ook niet nodig. Gewoon wat farm troepen.

DeletedUser

Guest
Mwah valt mee. Al werkt hij nu waarschijnlijk naar stal toe wat handig is in zijn geval.
Uberveel leger zal hij niet hebben, maar in zijn situatie als je naar de kaart kijkt is dat ook niet nodig. Gewoon wat farm troepen.

Als ik je nu zeg dat je hier totaal verkeerd zit, zeg ik al meer dan genoeg x)

DeletedUser976

Guest
ff terug on topic

overload is n00b, dat moet wel als je al word ingemaakt door rebirth, No way is n00b want ze bakken er de pijpenstelen niet van en de rest van de leden natuurlijk ook, want zij staan niet eerste

Bovenaan