Overload: Noob of niet?

DeletedUser

Guest
Aangezien ik niet zin heb om zelf hele directe opvattingen te gaan plaatsen, vraag ik hier jullie mening.

Overload staat ver weg eerste, maar is hij nou wel zo goed?
Is het een puntenspeler of niet?

Hierbij mijn aanvraag, is het niet zo, moeten jullie niet op mij gaan zeiken. Ik neem de beslissingen immers niet.

DeletedUser

Guest
:p

hij is geen noob want. bestaat ook op w2. maar denk dat hij gestopt is op w2. hij zat in GF wie dat kent

DeletedUser343

Guest
Om op dit moment nog steeds ver voor te lopen moet je wel iets van grondstof inkomen hebben, dat wil zeggen of hij farmt veel (denk ik) of hij heeft hoge grondstoffen (maar dan heeft hij wss minder punten :D). Hij heeft veel verlaten dorpen rondom zich waar hij zijn grondstoffen uitput.

Mijn conclusie, ik denk niet dat hij heel erg noob is maar een geweldig ervaren speler is het ook niet :)

DeletedUser

Guest
Kijkend naar al die verlaten dorpen om hem heen is het gewoon kwestie van actief farmen.

Reactiescore
276
Hij heeft idd veel farms, waaronder een van 70 punten (veel stofjes dus) recht naast hem. Denk dat hij aan die punten komt doordat hij naar de Stal aan het techen is (ook op afstand heeft hij veel farmmogelijkheden). Denk dus dat het noobgehalte wel meevalt.

DeletedUser

Guest
Hij heeft idd veel geluk met zijn ligging denk ik, geen noob volgens mij aangezien noobs daar geen gebruik van zouden kunnen maken.

DeletedUser

Guest
Ik ken -=NW=- ;)
Elke minuut dat er kan gefarmt kan worden gebeurt dit ;)
Dus ook 's nachts ;)
Hij is dus zeker geen n00b veel geluk, dat wel

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen ga hem bezoeken met je troepen, maar mijn idee is dat de hele stam ORD een groter noob gehalte heeft dan OVERLOAD.

U GOTTA LOVE OVERLOAD

DeletedUser

Guest
Hij is geen noob anders stond hij nooit zo hoog hij farmt gewoon veel.

DeletedUser

Guest
oh en, voor je loopt te zeiken.. kijk eens hoeveel verlaten dorpjes er rond iemand liggen. Love u all.

DeletedUser1273

Guest
ik zou zeggen ga hem bezoeken met je troepen, maar mijn idee is dat de hele stam ORD een groter noob gehalte heeft dan OVERLOAD.

U GOTTA LOVE OVERLOAD

inderdaad ORD heft een groter noob gehalte wnat dat heeft OVERLOAD niet

DeletedUser

Guest
gf is wel zonder enige moeite weggevaagt, ook hij heeft daar niks laten zien^^

toevallig door rb^^

DeletedUser

Guest
Uit ervaring weet ik dat je dat nu nog niet kan zeggen, zinloze discussie dus :)

DeletedUser1874

Guest
Als het verschil tussen de 1000ste en de 1ste plaats 60 punten bedraagt, dan kan je nog niets zeggen.

Trouwens, punten zeggen ook niet alles. Je kan minder punten hebben en een groter leger.

DeletedUser

Guest
Hij is zeker geen noob en er staan er best veel in de top40 van nw ook,including me(sta er al heel de tijd in) en dat is door mijn goede farmpjes ^^.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan