Overledene bij de vijand?? Gaaz erop!!

DeletedUser

Guest
1. Bedankt voor de steunbetuigingen :)
2. Ik wil dit aan de kaak stellen. Iedereen moet een herstelperiode krijgen in zo'n geval. Kijk naar Satsuma, zen beide grootouders lagen in het ziekenhuis. Vandaar dat zen cluster direct weg was.

En ik ben geen aansteller!! Ik weet dat niet altijd iedereen het met me eens is, en dat is ten zeerste niet de bedoeling... Maar zouden we geen systeem kunnen uitvinden, waarbij die persoon wel een indentificatie heeft van een overlijden of eender wat?

Matti
 
Reactiescore
786
Kan misbruik van gemaakt worden ;)
Het is laag als ze daar misbruik van maken maar het kan wel.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat jij dit hebt gedaan maar er zijn altijd van die spelers.
En verder Satsuma zijn cluster was toch niet te houden. Daar ging immens veel deff in kruipen :)
Vond het al raar dat dat cluster daar zolang heeft gelegen tot ik de massa plande :D
 

DeletedUser50691

Guest
Ga lekker ergens anders janken was je eigen schuld ;)

en backstabber nog wel ik vind dat jij het account van een hele goeie vriend van mij heb verneukt.
ik heb er alles aan gedaan om het account te laten op w15
maar wie gaf op toen die onder vuur kwam en wie wou mij geen pass of vv geven...JIJ
terwijl je door je oude stam werd uitgekots liet ik je toch toe in NOT!

dus je niets te zeuren zo wel ben je een dikke vette baviaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*staat achter de smurf op te springen als een schroothondje die time for payback wil aanvallen, en dan schreeuw ik HOUD ME TEGEN, HOUD ME TEGEN!! tegen de smurf uiteraard, maar de smurf is uiteraard niet zo groot en hij kan me niet zo goed tegen houden en ik ontsnap*

weet je wat er toen gebeurde?












IK SCHREEUWDE BITCH!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ga lekker ergens anders janken was je eigen schuld ;)

en backstabber nog wel ik vind dat jij het account van een hele goeie vriend van mij heb verneukt.
ik heb er alles aan gedaan om het account te laten op w15
maar wie gaf op toen die onder vuur kwam en wie wou mij geen pass of vv geven...JIJ
terwijl je door je oude stam werd uitgekots liet ik je toch toe in NOT!

dus je niets te zeuren zo wel ben je een dikke vette baviaan!

ik ben nooit een NOTer geweest zelfs toen ik er in zat was ik niet
en zoals ik al aangaf voordat jij aanviel was ik al weg en ik heb tegen terra gezegt dat die dorpen moet ;)
jou zou ik nooit vv of pass geven :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er zijn nog 2 spelende NOT!'ers, ik en Sake, al de rest is namaak:D
 

DeletedUser

Guest
Ga lekker ergens anders janken was je eigen schuld ;)

en backstabber nog wel ik vind dat jij het account van een hele goeie vriend van mij heb verneukt.
ik heb er alles aan gedaan om het account te laten op w15
maar wie gaf op toen die onder vuur kwam en wie wou mij geen pass of vv geven...JIJ
terwijl je door je oude stam werd uitgekots liet ik je toch toe in NOT!

dus je niets te zeuren zo wel ben je een dikke vette baviaan!

Ben benieuwd wat je bedoeld met uitgekotst door je oude stam, dat is totaal nieuw voor mij.

Er zijn nog 2 spelende NOT!'ers, ik en Sake, al de rest is namaak:D

lol
 
Reactiescore
786
Bovenaan