Overledene bij de vijand?? Gaaz erop!!

DeletedUser

Guest
Kortzichtig, vv knop bestaat niet voor niks.
Waarom moet je tegen een vijand zeggen dat er iemand is overleden? Volgens mij behoor je dat te zeggen tegen je stammaten en een vv is automatisch geregeld.

Als je niet tegen een spelletje kan moet je niet andere lastig vallen met je jank gedrag. En dan ook nog eens een AF topic openen. Triest!!
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik het pijnlijk vind te zeggen, ben ik het wel met Dracona en Fey eens. Iedereen heeft RL problemen, en die zouden moeten worden opgevangen door de stam. Ik geloof dat Tijory nog goed genoeg bemand is om met een paar keer vv een flink eind te komen.

Eigenlijk kan je alleen een groot respect opbrengen voor de tegenstander, als ze besluiten te stoppen met aanvallen. Ik zie dit niet als een "onbeschreven code";)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gedwongen gestopt wegens ernstige (levensbedreigende) aandoening en kreeg nochtans 2 a 3 weken volop incomings....de stam heeft gewoon prachtig gereageerd door vv te draaien non stop en hebben een nieuw team op Grizz geregeld. En nee jullie wisten dat niet maar dat moet toch ook niet?

Desondanks is dit enorm aangrijpend en wens iedereen sterkte toe, zoeits mag niet gebeuren.
 
Reactiescore
786
Spijtig genoeg sterven er nu eenmaal mensen.
Dus bij deze echt zeer veel sterkte toegewenst aan jou en je familie.

Maar verder sluit ik me aan bij de mening van Dracona, Feyerem & Rumicup
 

DeletedUser64408

Guest
Kortzichtig, vv knop bestaat niet voor niks.
Waarom moet je tegen een vijand zeggen dat er iemand is overleden? Volgens mij behoor je dat te zeggen tegen je stammaten en een vv is automatisch geregeld.

Als je niet tegen een spelletje kan moet je niet andere lastig vallen met je jank gedrag. En dan ook nog eens een AF topic openen. Triest!!

Ik ben het niet vaak met je eens geweest, maar dat doe ik hier wel.
Het is triest als iemand overlijd, daar heb ik alle respect voor, maar meld het bij je leiding, geef een vv af en neem een pauze om het verlies te verwerken.

Ik ben gedwongen gestopt wegens ernstige (levensbedreigende) aandoening en kreeg nochtans 2 a 3 weken volop incomings....de stam heeft gewoon prachtig gereageerd door vv te draaien non stop en hebben een nieuw team op Grizz geregeld. En nee jullie wisten dat niet maar dat moet toch ook niet?

Desondanks is dit enorm aangrijpend en wens iedereen sterkte toe, zoeits mag niet gebeuren.

Ja, je hebt me goed laten schrikken jij pff.
Maar dit is niet enkel bij Grizz zo geweest.
 

DeletedUser61903

Guest
Ik kan over jou ook beginnen Dennis, jij bent ook een achterbaks ventje eerste klas.

ik weet hoe je over me denkt , mja je moet je nooit teveel van andere aantrekken ;)
en ik weet ook wel hoe de verhouding tussen ons ligt, kan nog niet veranderen dat ik sommige uitspraken van je leuk vind;)
 
Reactiescore
786
Aron zal dit wel niet zo bedoeld hebben.
Hij zal dit waarschijnlijk bij het verkeerde topic geplaatst hebben.
Je denkt toch niet dat hij zo'n onmens is ?
 

DeletedUser

Guest
Aron zal dit wel niet zo bedoeld hebben.
Hij zal dit waarschijnlijk bij het verkeerde topic geplaatst hebben.
Je denkt toch niet dat hij zo'n onmens is ?

zosnel vergis je je niet denk ik. toch neit als je aan het lezen bent.
Excuses komen hier iig wel op zijn plaats.
 
Bovenaan