Overledene bij de vijand?? Gaaz erop!!

DeletedUser

Guest
Met dank aan Melish en Theted.
TW kent geen menselijkheid meer, zonde.

Matti
Ex-Tijory
 

DeletedUser

Guest
het gaat hier over tribalwars, niet over de stam TW voor de duidelijkheid.
 

DeletedUser

Guest
Met dank aan Melish en Theted.
TW kent geen menselijkheid meer, zonde.

Matti
Ex-Tijory

  1. Die aanval op jou stond al tijden gepland
  2. de clears lopen al even
  3. jouw clears lopen ook op s1simon en mij?

verder mijn medeleven aan de betrokkenen
 

DeletedUser

Guest
idd, hij zegt het aan melish, en de volgende ochtend staan er aanvallen op de teller ..
njah ..
 

DeletedUser

Guest
ik ben er even niet geweest dus weet niet wat er speelt.

hoor in elk geval dat er iemand overleden is.

hierbij gelijk gecondoleerd
 

DeletedUser

Guest
Dus wat ik hieruit begrijp is dat als er iets met iemand gebeurt in RL dat we elkaar dan niet mogen aanvallen.Dus dat jullie ons aanvallen ondanks RL problemen dat mag dan wel ? Meerdere accounds van DEI ,Grego en of TW hebben spelers op accounds met op zijn tijd problemen.Dit moet opgelost worden door vv te draaien door de stam.Iedere stam heeft deze problemen hoe klote ook sommige RL problemen zijn :(

Bij deze gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en de nabestaanden.

Mvg Dracona
 

DeletedUser57908

Guest
Gast...
Als je weet dat iemand zijn dierbare overlijd dan moet je niet expres een massa gaan plannen is dat gewoon diep triest. en anders schuif je de massa 2 weekjes op. Je snapt toch ook wel dat diegene dan niet of minder met tw bezig is.. Het is gewoon triest om een massa te plannen als je weet dat diegene door een moeilijke periode gaat. Tuurlijk kan je vv fixen maar het blijft echt zielig
 

DeletedUser

Guest
Die massa was allang gepland hoor,dus dit slaat nergens op.En Tjory gooide zelf ook clears op 1simon dus tja.En ik snap idd dat de speler niet met tw bezig is dat lijkt me logisch ,maar daarom hebben we vv,s.

Mvg Dracona
 

DeletedUser57908

Guest
Ik zei al opschuifen maar als je dan gaat aanvallen zelf.. Dan vraag je erom
 

DeletedUser

Guest
Ik zei al opschuifen maar als je dan gaat aanvallen zelf.. Dan vraag je erom

Wij gaan echt niet zomaar een massa opschuiven omdat jullie dat zeggen hoor.Ik weet nog goed dat Spartaan Remora toendertijd smeekte om te stoppen met aanvallen omdat zijn kinderen bij hem waren en hij geen tijd had om te deffen komop zeg.Harrisfreak had ook problemen in RL en word ook nog steeds aangevallen door jullie en hoor je ons ?.Dus laten we nou maar kappen met dit.Het is al erg genoeg dat er een dierbare overlijd maar ga hier niet lopen zeggen dat de aanvallen dan maar moeten stoppen komop zeg,doe gewoon vv en deff voor hem.Daar zijn stamleden voor.

Mvg Dracona
 

DeletedUser57908

Guest
Ik weet genoeg van w14, heb hier een jaar gespeeld.
Ik zag dit topic toevallig en geef mijn mening, als dat ook al niet meer mag.
 

DeletedUser44159

Guest
Gecondoleerd Matti.
Veel sterkte toegewenst.

gunter,
 
Bovenaan