Overgebleven spelers in W1.

DeletedUser20001

Guest
Vandaag gaat ook de laatste dag van Leroy worden ben ik bang.
 

DeletedUser20001

Guest
28 over, waarvan 26 Talk spelers. Leroycooldegekke12 is van de wereld verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
Jij blijkbaar.

Op 11 februari is helaas ook red destroyer verwijderd, hoewel hij al lang inactief was en nooit veel van zich liet horen heeft hij toch een mooie rol gespeeld in W1 :) Nog 27 accounts over.
 

DeletedUser20001

Guest
Nog 26 spelers over. Waarvan 1 niet talker. Bunny90 is niet meer. In ongeveer 5 maanden tijd is hij bijna 10.000 dorpen aan Talk verloren. Onder leiding van koning-Dennis als MM S hebben we bunny90 van wereld 1 afgegooid. De voormalig top 5 speler is er niet meer.

Een hulde voor de spelers die al die dorpen in zo'n korte tijd hebben genobeld.
 

DeletedUser72930

Guest
Nog 15 dorpjes te gaan.... 't zal morgen wel rond zijn.
Nogmaal proficiat aan iedereen op deze wereld, 't was leuk de afgelopen 7 jaar. :)
 

DeletedUser

Guest
congratz aan jullie overwinning ;) Bye w1! De leukste wereld die tw gekend heeft in mijn opzicht :p
 

DeletedUser20001

Guest
Nog 1 dorp en dan is de wereld 100% talk. Over een uur zal dat dorp in ons bezit zijn en heeft de wereld afscheid genomen van de laatste tegenstander ranata.

Ik moet zeggen ranata ik had nooit na onze tijd samen in Cor verwacht dat jij onze laatste tegenstander zou zijn.

Gr Stijn
 
Reactiescore
151
Respect voor Ranata die nog vocht voor de laatste dorpen, doe je netjes na 8 jaar! ;)

En ik denk ook wel dat het na die 8 jaar tijd is dat deze wereld afgelopen is, ben blij dat het nu gedaan is.
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zo zie is deze wereld ten einde :D
Gefeliciteerd aan de mensen die deze (lange) tijd hebben volgehouden.
 

DeletedUser20001

Guest
Respect ook voor dwergschnauzer. Zijn leave uit ovi heeft ze voor een groot deel de das om gedaan.
 
Reactiescore
76
Gefeliciteerd Talk ik heb hier hele mooie momenten beleefd op de langste wereld. Op W1, ook al is dat weer een tijdje terug grtz robbie Ex G-O-W/SEDU/MoW//Arr/OVI/SesW/ en nog even in Talk gespeeld op watcher maar niet zolang.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
congratz aan jullie overwinning ;) Bye w1! De leukste wereld die tw gekend heeft in mijn opzicht :p

Zoals bij alles, origineel is het best.
 
Reactiescore
660
Volgens mij is het nu echt definitief over op w1.
 
Bovenaan