OvErDrEvE 3 LOL!

DeletedUser

Guest
Ik heb gezien dat er iemand plots een 0vd 3 heeft opgericht !!

Deze stam heeft NIETS met OvErDrEvE te maken !

Wij hebben geen zusterstam 0vd 2 meer sinds korte tijd.
Wij bestaan uit 1 stam : OvErDrEvE en dat is het!

OvErDrEvE 3 is dus 'n FAKE stam van OvErDrEvE.
Wie wil mag deze mensen steeds aanvallen, 0vd zal je meehelpen.
Als zij dit niet snel verwijderen zullen wij hen dorpen overnemen want dit vind ik écht niet kunnen !!

Dus voor iedereen die denkt dat 0vd een 0vd 3 heeft opgericht : DAT IS NIET WAAR , wij hebben slechts 1 stam en dat is 0vd !!

pfff fake-ass b!tches.. zucht
 

DeletedUser

Guest
Overdreven idioote naam doe is wat minder hoofdletter's en dan magje van mij apart terug op het forum koome

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
Overdreven idioote naam doe is wat minder hoofdletter's en dan magje van mij apart terug op het forum koome

-Scarge

Scarge of Scargy typ je naam correct in 1 vorm en dan mag je van mij terug op't forum komen.. :p zucht
 

DeletedUser

Guest
Ik BeN hEt WeL mEt ScArGe EeNs DaT AlLeS wAt Op DeZe MaNiEr GeTyPt Is VoOr IdIoTeN iS.
 

DeletedUser

Guest
ik haat breezertaal. en scarge heet scarge alleen was scarge bezet dus zeur niet over zijn naam.
 

DeletedUser

Guest
Dit topic gaat over het feit dat 0vd 3 totaal NIETS te maken heeft met 0vd

Gelieve te stoppen met te whinen over namen of weet ik veel. who gives a **** hoe een naam geschreven is in godsnaam. maak daar dan 'n ander topic over voor met de kindjes op te zeuren. zucht
 

DeletedUser

Guest
Dit topic gaat over het feit dat 0vd 3 totaal NIETS te maken heeft met 0vd

Gelieve te stoppen met te whinen over namen of weet ik veel. who gives a **** hoe een naam geschreven is in godsnaam. maak daar dan 'n ander topic over voor met de kindjes op te zeuren. zucht

wij houden op als jij een goede stam weg zet met een goede naam :cool:

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
even hoodoo's forumregel hier neerzetten

Grammar/spelling flames
It is not allowed to rebuke another user concerning his grammar/spelling. If the grammar/spelling of a user is that bad, that the content gets lost, you can use the "report post" feature to report the post. Then an admin or mod will deal with it.
 

DeletedUser

Guest
even hoodoo's forumregel hier neerzetten

Grammar/spelling flames
It is not allowed to rebuke another user concerning his grammar/spelling. If the grammar/spelling of a user is that bad, that the content gets lost, you can use the "report post" feature to report the post. Then an admin or mod will deal with it.

idd , daar zeg je het zelf :)
 

DeletedUser

Guest
wij houden op als jij een goede stam weg zet met een goede naam :cool:

-Scarge

wat bedoel je daarmee? dat wij een goede stam met goede naam moeten 'vernietigen' eer je zal ophouden?
Als je dat bedoelt : wrm zou ik een goede stam 'wegzetten' , ik werk er liever mee samen om de slechte stammen weg te zetten ;)
 

DeletedUser

Guest
hij bedoelt dat je stam eerst echt goed moet zijn
en zich moet bewijzen als zijnde goed,

dat bewijzen kan op verschillende manieren:

allereerst niet uit elkaar vallen
elkaar werkelijk ondersteunen in geval van problemen en dan ook goed ondersteunen
stam bij elkaar houden (geen open huis stam)
eventueel een oorlog winnen (dan wel tegen een goede stam)
 

DeletedUser

Guest
Waarom hier een nieuw topic voor openen?
Je hebt je eigen topic al en het is allang duidelijk dat er maar 1 "echt" 0vd is. Daarnaast is het volgens mij niet verboden om zo'n stam op te richten. Vernietig 'em als je je eraan ergert.

Verder heb ik niets tegen 0vd trouwens, we zien vanzelf welke stammen als overwinnaar uit de strijd komen :)

Edit: woeps, 0vd heeft nog geen topic :') . Sry, mijn fout (voor iemand anders me er op wijst :p).
Mja, 0vd wordt hier in bijna elk topic genoemd :p
 

DeletedUser

Guest
komt onder andere omdat Gillio zich hier wil bewijzen en verdedigen
wij lokken reacties van hem uit en hij gaat er nog op in ook!:D

voor de rest, idd we zullen wel zien wie de top wordt en blijft

overduidelij (.RB.) Axis en Order:D
 

DeletedUser

Guest
komt onder andere omdat Gillio zich hier wil bewijzen en verdedigen
wij lokken reacties van hem uit en hij gaat er nog op in ook!:D

voor de rest, idd we zullen wel zien wie de top wordt en blijft

overduidelij Axis :D

waarschijnlijk wel ja :)

-Scarge
 
Reactiescore
660
komt onder andere omdat Gillio zich hier wil bewijzen en verdedigen
wij lokken reacties van hem uit en hij gaat er nog op in ook!:D

voor de rest, idd we zullen wel zien wie de top wordt en blijft

overduidelij (.RB.) Axis en Order:D


zeker als ze dan nog eens samen gaan spelen:p

maar we hebben dus genoteerd dat er een nep stam is bijgekomen;)

bedankt voor de info:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor de verklaring amoral van wat hij bedoelde.

En idd ik wou het gewoon duidelijk maken dat zij niets te maken hebben met ons voordat het volledige forum terug op 0vd te kakken gaat :D

Ik neem het je niet kwalijk Jafar ;) 0vd wordt idd overal genoemd in elk topic :rolleyes: we zijn blijkbaar de populairste stam. mss niet telkens positief maar populair in ieder geval wel :D
En idd , we zullen ze uitroeien wnr onze edelmannen er staan. ;)

haha amoral gij smeerlapke :D zo zit dat dus !! :D beetje allemaal samen reacties uitlokken :D Jullie zijn er dan wel goed in geslaagd ook moet ik toegeven :D zeker sommige debielen die echt vanalles en nog wat gingen uitvinden die niet bestonden om toch maar 'iets' uit te lokken :D :D
Ondertussen weet ik toch al dat amoral hier verstand heeft en doet es deugd om met een degelijk iemand te kunnen babbelen :cool:

Doet ook nog es deugd Jafar om iemand te horen die es niet tegen 0vd is :D thx !! :D


mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
Gebruik is niet zo irritant veel smiley's! :mad: Dat ziet er echt A-serieus uit. :D En vooral erg irritant om te :) lezen ;) Dus voordat je iedereen gaat :confused: uitschelden voor kindje.:cool: Ga eerst even naar jezelf kijken.:eek:
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor de verklaring amoral van wat hij bedoelde.

En idd ik wou het gewoon duidelijk maken dat zij niets te maken hebben met ons voordat het volledige forum terug op 0vd te kakken gaat :D

Ik neem het je niet kwalijk Jafar ;) 0vd wordt idd overal genoemd in elk topic :rolleyes: we zijn blijkbaar de populairste stam. mss niet telkens positief maar populair in ieder geval wel :D
En idd , we zullen ze uitroeien wnr onze edelmannen er staan. ;)

haha amoral gij smeerlapke :D zo zit dat dus !! :D beetje allemaal samen reacties uitlokken :D Jullie zijn er dan wel goed in geslaagd ook moet ik toegeven :D zeker sommige debielen die echt vanalles en nog wat gingen uitvinden die niet bestonden om toch maar 'iets' uit te lokken :D :D
Ondertussen weet ik toch al dat amoral hier verstand heeft en doet es deugd om met een degelijk iemand te kunnen babbelen :cool:

Doet ook nog es deugd Jafar om iemand te horen die es niet tegen 0vd is :D thx !! :D


mvg, Gillio


en ik dan?:eek:

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor de verklaring amoral van wat hij bedoelde.

En idd ik wou het gewoon duidelijk maken dat zij niets te maken hebben met ons voordat het volledige forum terug op 0vd te kakken gaat :D

Ik neem het je niet kwalijk Jafar ;) 0vd wordt idd overal genoemd in elk topic :rolleyes: we zijn blijkbaar de populairste stam. mss niet telkens positief maar populair in ieder geval wel :D
En idd , we zullen ze uitroeien wnr onze edelmannen er staan. ;)

haha amoral gij smeerlapke :D zo zit dat dus !! :D beetje allemaal samen reacties uitlokken :D Jullie zijn er dan wel goed in geslaagd ook moet ik toegeven :D zeker sommige debielen die echt vanalles en nog wat gingen uitvinden die niet bestonden om toch maar 'iets' uit te lokken :D :D
Ondertussen weet ik toch al dat amoral hier verstand heeft en doet es deugd om met een degelijk iemand te kunnen babbelen :cool:

Doet ook nog es deugd Jafar om iemand te horen die es niet tegen 0vd is :D thx !! :D


mvg, Gillio


Het is niet mijn gewoonte om te spammen, maar toch: jouw post doet me voelen alsof ik met m'n hoofd in een doos Smarties terechtgekomen ben... (*)





(*) en iemand heeft de bruine en de gele al bijna allemaal opgegeten
 

DeletedUser412

Guest
idd , daar zeg je het zelf :)

Voor het geval dat je nog een beetje moet oefenenen op je Engels, er staat dat spelers waarvan de spelling zeer ernstig verwaarloosd, gereport mogen worden.

Jouw spelling is nu ja, niet geweldig.

*Breezah is echt heel irritant om te lezen*
 
Bovenaan