OvErDrEvE 3 LOL!

DeletedUser

Guest
Het is niet mijn gewoonte om te spammen, maar toch: jouw post doet me voelen alsof ik met m'n hoofd in een doos Smarties terechtgekomen ben... (*)





(*) en iemand heeft de bruine en de gele al bijna allemaal opgegeten

hahaahahahaa

Voor het geval dat je nog een beetje moet oefenenen op je Engels, er staat dat spelers waarvan de spelling zeer ernstig verwaarloosd, gereport mogen worden.

Jouw spelling is nu ja, niet geweldig.

*Breezah is echt heel irritant om te lezen*

Tuurlijk jongen , tuurlijk ;)
Ik kan best wel goed Engels.
Ik ben student Bedrijfsmanagement en heb in het secundair onderwijs 'n talen richting gedaan. Jij hoeft me geen Engels te leren vriend. Misschien zou je beter zelf nog es een cursus Engels gaan volgen.

Als de anderen eerst 'whinen' omdat OvErDrEvE afwisselend met hoofdletters en kleine letters is geschreven en dan
"If the grammar/spelling of a user is that bad, that the content gets lost, you can..." gaan posten.. Dan zijn ze tegenstrijdig met zichzelf bezig.

Iedereen hier weet dat "OvErDrEvE" overdreve betekent. Dus de inhoud gaat niet verloren.
maw die regel slaat op niets.

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kdeb's post met die regel was gericht tegen de bashers, niet tegen OvERDReVE.
Bovendien is het zijn enige post in dit onderwerp, waarmee hij dus onmogelijk tegenstrijdig bezig kan zijn.

Leer overigens eens de
edit.gif
-knop te gebruiken. Ik word een beetje tierelier van het samenvoegen van je posts :rolleyes:

Ik zie overigens wel dat 0vd gestaag aan het krimpen is. Mijn felicitaties hiervoor.
Het had van mij 100x sneller gemogen, maar ik ben dan ook niet de leider van 0vd. :)
 

DeletedUser

Guest
kdeb's post met die regel was gericht tegen de bashers, niet tegen OvERDReVE.
Bovendien is het zijn enige post in dit onderwerp, waarmee hij dus onmogelijk tegenstrijdig bezig kan zijn.

Leer overigens eens de
edit.gif
-knop te gebruiken. Ik word een beetje tierelier van het samenvoegen van je posts :rolleyes:

Ik zie overigens wel dat 0vd gestaag aan het krimpen is. Mijn felicitaties hiervoor.
Het had van mij 100x sneller gemogen, maar ik ben dan ook niet de leider van 0vd. :)

wilje dat dan?:rolleyes:

Overgens ik heb egt probleemen met breezer kost me teveel moeite om te leezen, als iedereen zo idioot ging schrijven zou het er ook niet beter van worden:mad:

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het ledenaantal weer gestegen? :confused:
Eerst zaten jullie op 49 dacht ik :eek:
 

DeletedUser

Guest
ze zijn eindelijk gefuseerd, nou hoeven ze alleen nog maar leden te kicken en komen ze vanzelf op hun gewenste aantal van 46
 

DeletedUser

Guest
ze zijn eindelijk gefuseerd, nou hoeven ze alleen nog maar leden te kicken en komen ze vanzelf op hun gewenste aantal van 46

precies :) toch iemand die weet waarover hij spreekt ;)

maarja ,:cool: amoral :cool: is ook geen gewone jongen éh ! hehe
 

DeletedUser

Guest
kdeb's post met die regel was gericht tegen de bashers, niet tegen OvERDReVE.
Bovendien is het zijn enige post in dit onderwerp, waarmee hij dus onmogelijk tegenstrijdig bezig kan zijn.

Leer overigens eens de
edit.gif
-knop te gebruiken. Ik word een beetje tierelier van het samenvoegen van je posts :rolleyes:

Ik zie overigens wel dat 0vd gestaag aan het krimpen is. Mijn felicitaties hiervoor.
Het had van mij 100x sneller gemogen, maar ik ben dan ook niet de leider van 0vd. :)

Dank voor de felicitaties ;)
Ik kan je verzekeren dat sneller niet altijd beter is. Dat begrijp je zelf ook wel :)
we hebben op 12 dagen tijd eventjes 560 'leden' ontslaan. Ik vind dit al een heus tempo eerlijk gezegd. Je begrijpt zelf ook dat dit héél wat tijd vergt. We hebben ons best gedaan en doen we nog steeds :) Hou ons ledenaantal maar in't oog ;)

mvg
 
Bovenaan