Oudere spelers???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Samen met met maatje Teamplayer speel ik nu zo'n 2,5 jaar TW. Wij speelden hiervoor samen op W16 op Hendrik8 dat een gefuseerd account is met toosmanson. Nu spelen we beide weer op ons eigen account. We zijn gestopt op W16, het plezier verdween met name door het stoppen van een aantal oudere spelers. Wat het spelletje voor ons aantrekkelijk maakt is dat we leuke en volwassen contacten op de wereld hebben.

Zijn er mensen op zoek naar hetzelfde?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Met oudere spelers doel ik op spelers die al een jaar of 10 tot 20 mogen stemmen! :)
 

DeletedUser

Guest
Ben net gestart op deze wereld. Hoe is de sfeer op deze wereld?
 
Reactiescore
110
Tja. De meeste mensen van ongeveer 40 jaar hebben niet zoveel met computers, daar zijn ze niet mee opgegroeid. Ik weet zeker dat de meesten het ook wel leuk zouden vinden, als ze er eenmaal mee konden opschieten.
 

DeletedUser

Guest
Tja mijn generatie kreeg pas echt met computers te maken, eind jaren 80.. Maar toch, met een computer omgaan kunnen de meeste wel. Gamen is een heel ander ding. Ik ben TW begonnen omdat mijn zoontje ooit vroeg of ik af en toe zijn dorpje in de gaten wilde houden.. Dat deed ik in het begin met tegenzin. Daarna werkte het verslavend. Uiteindelijk w16 gestopt toen ik samen met mijn co op de 13e of 14e plaats op de wereld stond. De stam waarin we zaten werd geleid door redelijk jonge gastjes die we qua strategie niet helemaal konden volgen en al helemaal niet op het punt van samenwerken en omgang met stamleden...dus hier maar eens opnieuw begonnen vorige week.. Ben benieuwd wat deze wereld brengt..
 

DeletedUser

Guest
Tja mijn generatie kreeg pas echt met computers te maken, eind jaren 80.. Maar toch, met een computer omgaan kunnen de meeste wel. Gamen is een heel ander ding. Ik ben TW begonnen omdat mijn zoontje ooit vroeg of ik af en toe zijn dorpje in de gaten wilde houden.. Dat deed ik in het begin met tegenzin. Daarna werkte het verslavend. Uiteindelijk w16 gestopt toen ik samen met mijn co op de 13e of 14e plaats op de wereld stond. De stam waarin we zaten werd geleid door redelijk jonge gastjes die we qua strategie niet helemaal konden volgen en al helemaal niet op het punt van samenwerken en omgang met stamleden...dus hier maar eens opnieuw begonnen vorige week.. Ben benieuwd wat deze wereld brengt..

Dafuq
 

DeletedUser40384

Guest
Dit forum is voor politiek en propaganda. Ik zie hier geen politiek in en al helemaal geen propaganda. Dit topic gaat dus dicht. Als je hier een discussie over wilt starten kan dat in het discussie forum. Ben je op zoek naar volwassen co's kan dat hier en mocht je gewoon benieuwd zijn naar de leeftijd van de mensen die hier zoal spelen kan dat in de praathoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan