Oude topiksen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.577
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik zou graag reageren in oude topics van afgesloten werelden, zoals pakweg wereld 5, maar ik hoorde ergens dat dit verboden is en er zelfs berispingen voor worden uitgedeeld.

Kan iemand mij dit bevestigen of ik daar nog mag reageren? Ik zag namelijk dat @St. Jimmy nog een oud topic van W21 bumpte, dus het lijkt me gewoon te mogen?

Ik zie ook niet in wat het TW Team ertegen kan hebben, maar ik check het graag nog even. @Milow @bappos @I like trains.

Groetjes,
Nonkel
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zou niet weten waarom te sluiten. Je had van de week ook al zoiets toen we daar aan het praten waren dat je iets niet mocht bumpen. Je kunt gewoon in de topics praten, waarom bumpen dan?

Je ziet dat er nog steeds mensen komen, waarom sluiten dan?
 
Reactiescore
1.577
Ik zou niet weten waarom te sluiten. Je had van de week ook al zoiets toen we daar aan het praten waren dat je iets niet mocht bumpen. Je kunt gewoon in de topics praten, waarom bumpen dan?

Je ziet dat er nog steeds mensen komen, waarom sluiten dan?

Dit vraag ik me ook af, Famdecibel. Ik zie er geen kwaad in en het kan zelfs leuk zijn voor de forumgebruikers om af en toe eens terug te gaan naar die topics. Puur nostalgiemomentje of even contact zoeken met oude wereldgenoten.

Maar ik hoorde dat het TW Team dit "niet wenselijk" vindt. Ik was verbaasd hierover, aangezien dit volgens mij een nieuwe forumrichtlijn is die nergens werd aangekondigd en al zeker niet consequent wordt toegepast.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Ik heb in het verleden ook al eens een ban gekregen voor het bumpen van een oud topiquesken, toen ik uitleg vroeg aan duckje geen antwoord gekregen. Het blijft toch vreemd...
 
Reactiescore
1.271
vooral nooit vragen waarom je een ban hebt gekregen.
STEL JE VOOR DAT MEN TOT INKEER KOMT
 
Reactiescore
1.577
Als dat TW dat niet wenselijk vind moeten ze overal maar een slotje op pleuren, als ze daar geen zin in hebben moeten ze niet zeuren.

Dit vond ik dus ook. Het is niet logisch dat een forumgebruiker wordt gestraft, omdat hij of zij reageert op een oud topic dat niet gesloten is. Ook al dateert de laatste vorige reactie van twee jaar terug.
 
Reactiescore
2.490
Laat ik daar wat duidelijkheid over scheppen. Je hebt een berispingspunt gekregen nav het offtopic / ongewenst bumpen van oude topics.

Aangezien je lijdt aan selectief geheugenverlies zal ik even de posts erbij plaatsen. Dit met eveneens de voorgaande post zodat je ook het tijdsverschil ziet.

Post 1:
Screenshot 2020-12-16 at 20.40.56.png

Een erg nuttige, zinvolle bijdrage :rolleyes:

Post 2:
Screenshot 2020-12-16 at 20.41.05.png


Een gesloten wereld waar je gaat co-en, opnieuw een zeer nuttige bijdrage :rolleyes:

Post 3
Screenshot 2020-12-16 at 20.41.58.png

oh kijk, een ietwat ontopic post verscheen, nuja in hoeverre kan je dit relevant vinden ten tijde dat fysieke meetings afgeraden worden... Maar binnen het topic is het relatief on topic...

Als je nu even goed terugleest zie je dat deze laatste reactie ook niet gewist is. Op basis van deze posts is de conclusie duidelijk dat je in de nacht van zondag op maandag toch echt wel zin had om te spammen. En dat vinden wij moderators niet zo leuk. Daarop krijg je dus één berispingspunt.

Dat betekent dat, mits je je voor de rest gedraagt, dit kan tellen als een waarschuwing en een korte: "Doe maar even normaal, dan doe je al gek genoeg".

Dan classificeer ik deze vraag als beantwoord. Mocht je nog op en of aanmerkingen hebben kan je een PM sturen (en daar eveneens geduldig wachten op antwoord)

Duckje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan