Oude speelaccount

  • Topicstarter Deleted User - 487980337
  • Startdatum

Deleted User - 487980337

Guest
Hallo allemaal ik vroeg dit net al aan een niet dubieuze naam maar ik zie dat ik een eigen tpopic kan beginnen dit was mij vraag daar:


[IMG alt="een niet dubieuze naam"]https://forum.tribalwars.nl/data/avatars/m/83/83122.jpg?1593159961[/IMG]
een niet dubieuze naam
Reactiescore333
23 minuten geleden
haha dat is een goede idd

"Procrastinators unite.... Tomorrow"
Leuk Citaat Citeer dit bericht
Rapporteer

henny huisman
Reactiescore1
5 minuten geleden
Dankjewel Dankjewel @een niet dubieuze naam ik heb vroeger dit spel gespeeld en zit nu door de corona thuis weet jij waar ik terrecht kan met vragen. Ik kan niet meer inloggen op mijn oude account
 

Deleted User - 487980337

Guest
7 minuten geleden
wat was je vorige account?
the vikings 2 is mijn account en het wachtwoord moet ook nog hetzelfde zjjn want mijn zoon heet ook nog altijd hetzelfde haha. Ik speelde op wereld 2 en jij?
 

Deleted User - 487980337

Guest
Dankjulliewel voor jullie reaguursels. Miketijger ik denk niet dat die verwijderd is want ik heb nog het wachtwoord en de naam en ik weet zeker dat ik die niet heb verwijderd. mohniels1 nee ik kijk niet die serie ik ben geen fan meer van vikinigs. Hallo pr0blieeb! :D:cool:
 
Reactiescore
693
Alle oude accounts waren verwijderd. Daardoor zie je heel vaak deletedUsers bij oude topics.
Misschien kan @Duckje of een andere mod het even uitleggen.
 

Deleted User - 487980337

Guest
Oke dat is raar maar dankjewel dus moet ik nu een nieuw account maken miktijger, kan ikd ei wel weer misschien 'the viking 2' noemen dan voor als mensen van vroeger mij willen opzoeken?
 

Deleted User - 487980337

Guest
Waarom zeg jij dit het is geen FAKENEES want ik zou namelijk nooit fakenews verspreiden kijk maar naar het topic van gisteravond. Gisteravond was de capitool aan de beurt dat heeft te maken met ECHT FAKE NEWS dit is niet fakenewsc Oh en Snipvis het is topic ;);););)
 
Bovenaan