oude e-mail adres

DeletedUser78188

Guest
Hallo,

Mijn naam is Serhat, jaren geleden had ik een account op tribal wars onder de naam
Jaren later had ik mijn account via goodbye innogames mijn account verwijderd. vandaag wou ik een nieuwe account maken met de zelfde e-mail Maar het geeft aan dat de e-mail adres bestaat. ik keek weer op goodbye innogames maar daar stond mijn account naam er niet op. Maar er stond voor de plaats van mijn oude account naam de naam NULL erop. Dat vond ik heel erg vreemd want er klopt iets niet van dat. Ik had de goodbye innogames al een paar keer gebruikt om het te verwijderen dat account maar het bleef staan en de andere innogames spellen kon ik wel verwijderen. Wat ik nu wil is het gebruik maken van mijn vaste e-mail adres die ik al jaren gebruikt.

dank u voor uw begrip en ik hoop dat ik gebruik kan maken van mijn oude e-mail adres.

groetjes,

Serhat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Serhat, zou je met je e-mailadres dat je hierboven noemt, support willen indienen. We kunnen dan kijken wat er mis gaat. Hier op het forum kunnen we niets doen.
 

DeletedUser78188

Guest
Heb ik al gedaan maar krijg geen antwoord. :( Ik heb ook geprobeerd via skype te vinden 1 van jullie maar dat is ook niet meegevallen.
 
Reactiescore
2.490
Geduld is een schone deugd ;)

Als ik het zo zie heb je al een antwoord gekregen.
 

DeletedUser78188

Guest
Ik heb met de tijdelijke e-mail de support gisternacht aangemaakt maar zou ik m graag op mijn gebruikte e-mail adres de antwoord kunnen krijgen?
 
Bovenaan