OSM Toernooi (competitie kiezen)

Welke competitie?

• Totaal aantal stemmers
    45
  • Enquête gesloten .

senne

Guest
Dit topic zou eigenlijk gestart worden door denis6, echter heeft hij geen bevoegdheden om een poll te maken, dus doe ik dit voor hem. Ik sta hier verder volledig buiten, alle tekst hieronder is afkomstig van denis6

Goedendag mensen van tribalwars!
Deze enquéte is uitsluitend voor OSM mensen of de mensen die mee willen doen. Dit keer gaat het OSM Toernooi anders dan de vorige keren. Dit keer mogen jullie kiezen in welke League we spelen! Dus stem enthousiast want maandag avond sluit de enquéte om 21:00 uur. Rond half tien die avond komt ons geliefde inschrijftopic met alle teams. Dit allemaal komt in het sub forum Spellen Forum. In het inschrijftopic zie je op de hoofdpagina wat je moet invullen om mee te kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,
De Spelleider Denis6

Ik wil Internationale.. :S

Hoe werkt dit spel :p?

Lieflap

Guest
Italiaanse Eredivisie

Nieuwe naam voor de Serie A Senne? :rolleyes:

Ik doe ook wel weer is mee. Euh, doe maar NL 2e divisie. Haarlem FTW :cool:

Ik heb dat heel lang terug gespeeld. Ik neem inter en dan wil ik het wel proberen :)

belgische competitie!!

senne

Guest
Italiaanse Eredivisie

Nieuwe naam voor de Serie A Senne? :rolleyes:

Ik doe ook wel weer is mee. Euh, doe maar NL 2e divisie. Haarlem FTW :cool:
Lees de eerste zin eens ;). Kortom, ik heb dit ook maar van denis6 gekopieerd, het is zijn tekst. Alsof ik dat niet weet :p.

On-topic: ik heb dit ooit ook eens een tijdje gespeeld en wil wel eens proberen of mijn geniale tactieken nog werken ^^. Competitie maakt me niet zoveel uit, zolang het maar Nederland, Engeland, Italië of Spanje is, maar dat zit wel goed geloof ik.

Lieflap

Guest
Haha ^^

Zal wel omdat het niveau ongeveer gelijk is ^^

Belgenland suckt :eek:

2racer2

Guest
Engeland heb ik al zo vaak gespeeld. Op mijn dubbel acc. (Overtreding regels FTW :p)

BobDeSpuiter

Guest
kunnen er nog spelers meedoen.?
ik ga weer eens beginnen met osm.:D

Heel even voor de duidelijkheid: Ik wist niet meer hoe de Italiaanse eredivisie heette:eek: Ik heb dit allemaal gemaakt maar Senne heeft het gepost.
Aan Bobdespuiter: Over 2 a 3 dagen komt er een inschrijftopic na de enquéte dus dan hebben we bijv 22 plaatsen voor 22 mensen.