[Speeltopic] OSM Competitie 5

DeletedUser73558

Guest
Bappos, ik had een sterker seizoen van je verwacht. Aangezien je wel steeds meedoet bij de top. Maar dat lijkt enkel op moment dat je een beter team hebt dan de rest?
 
Reactiescore
4
Bappos, ik had een sterker seizoen van je verwacht. Aangezien je wel steeds meedoet bij de top. Maar dat lijkt enkel op moment dat je een beter team hebt dan de rest?

Fantasy is ook veel geluk hebben hoor ;)
 

DeletedUser73558

Guest
Fantasy is ook veel geluk hebben hoor ;)

Natuurlijk voor een gedeelte wel. Maar tegelijk ook niet. Ik bedoel maar, ik heb tot nu toe elke keer mijn doelstelling gehaald. Heb met lage ds teams meegedaan voor 1e plaats en sta nu ook weer in de strijd voor plek 1. Ik denk niet dat het enkel met geluk te maken heeft.
 

DeletedUser75763

Guest
Natuurlijk voor een gedeelte wel. Maar tegelijk ook niet. Ik bedoel maar, ik heb tot nu toe elke keer mijn doelstelling gehaald. Heb met lage ds teams meegedaan voor 1e plaats en sta nu ook weer in de strijd voor plek 1. Ik denk niet dat het enkel met geluk te maken heeft.

Jij bent wel een baasje zeg:cool:
 
Reactiescore
4
Natuurlijk voor een gedeelte wel. Maar tegelijk ook niet. Ik bedoel maar, ik heb tot nu toe elke keer mijn doelstelling gehaald. Heb met lage ds teams meegedaan voor 1e plaats en sta nu ook weer in de strijd voor plek 1. Ik denk niet dat het enkel met geluk te maken heeft.

Ik zeg toch Ook ?;)
 

DeletedUser

Guest
Holy shit, deze gaat pijn doen bij dat konijn :D :D :D

62" Aubameyang
(2 - 4)
63" Aubameyang
(2 - 5)
64" Aubameyang
(2 - 6)

Hoe kan een speler zo'n baas zijn :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Bappos, ik had een sterker seizoen van je verwacht. Aangezien je wel steeds meedoet bij de top. Maar dat lijkt enkel op moment dat je een beter team hebt dan de rest?

Ik heb denk ik in totaal 4 dagen ingelogd van alle wedstrijden die we tot nu toe gespeeld hebben.
 

DeletedUser68252

Guest
2x na elkaar van Dragon of Blaze gewonnen, zowel in de beker als in de competitie. :p
 

DeletedUser40402

Guest
Die is idd heel erg auch :p. Ook wel beetje door rode kaarten maar toch :D
 

DeletedUser40402

Guest
260f95b6d2.png


Stomme keeper heb ik ook.
 
Bovenaan