Originele spelers

DeletedUser

Guest
Ik ben ook nog steeds de orginele speler..

Inmiddels door fusie wel een Co gekregen:D
 

DeletedUser

Guest
ja, je begint je echt wel oud te voelen als je hier wat te lang rondhangt hé ^^
zeker omdat ik besef dat w8 slechts halfweg mijn TW-carrière ligt... ik ga al mee van het begin van w2 :p

WeetikxD
 

DeletedUser

Guest
ja, jij was ook meestal nogal goed op de hoogte van iedereen :p
Hoewel ik toch regeerde over het zuiden en het westen hoor ^^
Al had ik het niet zonder jou kunnen doen ;)
Al denk ik dat mijn laatste rustigere jaartje en de vele stoppers er wel voor gezorgd heeft dat de meesten mij al wat vergeten zijn ^^
'The Source' a.k.a. 'The diplomat' is still alive, beware, Muhahahaha :D:D:D
 

DeletedUser22017

Guest
Ik was 16 maand de originele speler van Hell-Fish, daarna is mijn account wat verwaarloosd en nu is het weg :).

Het is wel grappig om te zien hoe al dikke nekken van toen nu niets meer zijn! :D

Ik denk dat bijna iedereen waar ik nog mee heb gespeeld ondertussen gestopt is.. Op een handjevol die-hards na natuurlijk. ( Goudlokje, THjonas, TehRich, Malberg, ... )
 

DeletedUser

Guest
Ik was 16 maand de originele speler van Hell-Fish, daarna is mijn account wat verwaarloosd en nu is het weg :).

Het is wel grappig om te zien hoe al dikke nekken van toen nu niets meer zijn! :D

Ik denk dat bijna iedereen waar ik nog mee heb gespeeld ondertussen gestopt is.. Op een handjevol die-hards na natuurlijk. ( Goudlokje, THjonas, TehRich, Malberg, ... )

Malberg niet hoor:D

Robin<3(L)
 

DeletedUser

Guest
@Care: toch spijtig dat je mijn aanbod om op w12 te komen indertijd hebt afgeslagen, had graag nog eens met je gespeeld :p
nuja, account nr. 5 van de wereld, eventjes extra erbij nemen, ik had je ook wel gek verklaard moest je het gedaan hebben. (Nu ook nog wel een beetje :D)
 

DeletedUser35177

Guest
de enige echte qu@cker vanaf dag 1 :cool: ik ken nog wel een paar originele spelers
 
Bovenaan