Originele accounts houders/spelers vanaf dag 1 zonder break!

DeletedUser

Guest
Rond de 400k op La comadreja gekomen, en toen zaten we nog in LOMP. Toen zijn we overgegaan naar TRI.. en vervolgens leider begonnen in de nieuwe stam +\-, met Paul,Rodney en Wouter. Rond de 7miljoen gestopt, en er bij Paul (Ildraco) weer bijgekomen toen zijn accounts 10miljoen had. Na een tijdje heb ik Ron meegenomen (een maatje van andere werelden), en de laatste week is Loek erbij geweest.

Een hele leuke tijd gehad hiero, lang leve wereld 30 (ohnee, tis overgelopen..)...


Bart
 

DeletedUser

Guest
Vanaf het begin op PositifVybz gespeeld, alleen er even 3 weken uitgeweest omdat ik Al Capone weer heb opgebouwd nadat deze een ban had gekregen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de laatste maanden niet meegemaakt, maar zal nooit meer zo goed matchen met een speler als met Woutertje :Embarrassment:
Technisch gezien heb ik sinds de vorige zomervakantie niet meer gedaan dan adviseur uitgehangen in de leiderschat en wat vven en clears sturen hier en daar, dus veel heb ik ook niet meer gedaan.
 
Reactiescore
254
Me.
 

DeletedUser72963

Guest
Ook sinds dag 1 aanwezig geweest en met 1 break tussen door non stop gespeeld. Met nare tijden maar ook leuke tijden bij beide partijen. Gelukkig wel meer vrienden dan vijanden gemaakt ook al zag het daar op een gegeven moment niet naar uit :D.
Veel plezier allemaal nog op andere werelden voor mij is het nu goed geweest.:cool:
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben er altijd geweest ^^

Wel op meerdere accounts toch of niet? :p Meende gehoord te hebben dat je eens van Cookietag was afgegooid waarnaar je vervolgens ineens op Hypnotize me zat. Al heb ik dit verhaal nooit helemaal meegekregen.
 

DeletedUser63643

Guest
Tja, dat is duidelijk, na Lone soul was ons account de langst spelende in TRI,en vanaf dag 1 in +/-.
Ik heb ons account opgestart tot 800k samen met mijn zoon Lammert, en Lammert heeft hem helemaal tot het eind samen met Tom uitgespeeld.

Gr Klaas (ex Lambo2010)



ps. Beste speler W30 Nightring, hem vergeet ik nooit meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Ook vanaf het begin gespeeld, helaas laatste 2 maanden ontzettend inactief door tijdgebrek. :(

Wil trouwens iedereen via hier nog bedanken, stamgenoten, ex stamgenoten, vijanden en vrienden, bedankt voor deze mooie tijd op W30! :)
 

DeletedUser67517

Guest
Ook vanaf het begin gespeeld, helaas laatste 2 maanden ontzettend inactief door tijdgebrek. :(

Wil trouwens iedereen via hier nog bedanken, stamgenoten, ex stamgenoten, vijanden en vrienden, bedankt voor deze mooie tijd op W30! :)

Jij ook bedankt, en geef die foto van die chick ff wil je.
Zoek me rot..
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat is duidelijk, na Lone soul was ons account de langst spelende in TRI,en vanaf dag 1 in +/-.
Ik heb ons account opgestart tot 800k samen met mijn zoon Lammert, en Lammert heeft hem helemaal tot het eind samen met Tom uitgespeeld.

Gr Klaas (ex Lambo2010)



ps. Beste speler W30 Nightring, hem vergeet ik nooit meer.

Nightring is op w37 nu ook al zo inactief..
 

DeletedUser68086

Guest
Tja, dat is duidelijk, na Lone soul was ons account de langst spelende in TRI,en vanaf dag 1 in +/-.
Ik heb ons account opgestart tot 800k samen met mijn zoon Lammert, en Lammert heeft hem helemaal tot het eind samen met Tom uitgespeeld.

Gr Klaas (ex Lambo2010)



ps. Beste speler W30 Nightring, hem vergeet ik nooit meer.

Nightring was een held idd
 
Reactiescore
86
Beste mensen ik was eigenlijk nieuwsgierig naar mensen die werkelijk vanaf dag 1 W30 binnen kwamen en non stop erop gespeeld hebben?

(Dus niet een paar maanden eruit geweest en dan weer terug erop of W30 te hebben herstart)

Moi

Ik heb de laatste maanden niet meegemaakt, maar zal nooit meer zo goed matchen met een speler als met Woutertje :Embarrassment:
Technisch gezien heb ik sinds de vorige zomervakantie niet meer gedaan dan adviseur uitgehangen in de leiderschat en wat vven en clears sturen hier en daar, dus veel heb ik ook niet meer gedaan.

Als jij nou actiever bent kunnen we weer matchen:mad::Embarrassment:
 
Bovenaan