Originele accounts houders/spelers vanaf dag 1 zonder break!

DeletedUser

Guest
Beste mensen ik was eigenlijk nieuwsgierig naar mensen die werkelijk vanaf dag 1 W30 binnen kwamen en non stop erop gespeeld hebben?

(Dus niet een paar maanden eruit geweest en dan weer terug erop of W30 te hebben herstart)
 

DeletedUser68252

Guest
Ik heb vanaf dag 1 non stop op W30 gespeeld maar ben in de tussentijd van account geswitched door een fusie. Veels te lang gespeeld hier. :p
 

DeletedUser67517

Guest
Ik ben 2 keer even gestopt geweest. Je kan niet een hele wereld alle tijd van de wereld hebben lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Non-stop gespeeld (Ultimate Question).
Voor mij heeft wel een andere eigenaar een noobaccountje gehad met UQ, maar die is gestopt waarna ik opnieuw begon.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf dag 1 gespeelt op ildraco, in de start zelfs rank 1 gestaan solo.

Vanaf 300k kwam Edwin ( Dr Ivaknov) en Siemen bij op het account. => account zakte weg door massastam IQ intertijd => rank +/- 10

Vanaf 1,5M terug solo => rank 15 leider en samen met Rodz en wouter toen de leiding genomen met een nieuwe stam, langtermijn plan gemaakt om de alliantie te ownen maar veel accounts herschikken ook zware tijden als leider dat wat te koste ging aan mijn account, zakte dan ook weg op de rank. Medespelers zagen leiding geven en alle problemen niet meer zitten dus terug solo moeten verder gaan maar met daarna een fusie met Emrakul Aeons Torn om front te maken met Global => met het ownen van dat front => rank 5

Daarna kwam Elko nog als nachter op ildraco => rank +/-10

Tot +/- 10miljoen kwamen Bart, Ron en Loek er bij het account speelde door de grotere activiteit dan ook Nyx in de vernieling. Ildraco bezat ineens late game spelers ipv starters als ik (die geen intresse had in late game) en was te zien even Rank 3 gehaald.

Nu eindigen we de wereld met rank 8 en dit voor een puur core account, dat nooit uit de top 20 was, niet in de start en niet later, best mooi voor een core account.

Ik wil dan natuurlijk ook al mijn medespelers bedanken voor hun inzet, en voor de mooie tijd :) Ik heb gelachen, geamuseerd met jullie en zal jullie nooit vergeten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tijdje later begonnen, geen idee hoe lang.

Sinds dag 1 solo op b0en gespeeld ;)
 

DeletedUser65908

Guest
ben wel paar keer gewisseld maar draai ondertussen ruime tijd mee
 

DeletedUser68936

Guest
Non stop gespeeld, wel overgestapt naar ceesar68 en mijn oude account van 100k overgenomen. Laatste tijd na mijn toetsweek amper meer gelogd.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
ik heb toch wel vrij lang op molotov gespeeld en was nu net weer terug;( gaan ze de wereld sluiten. Jeetje.
 

DeletedUser69327

Guest
ik heb ook het meest om b0en gevloekt :( als die weer eens al mijn deff ging opeisen.
 
Reactiescore
2.039
Vanaf dag 1 gespeelt op ildraco, in de start zelfs rank 1 gestaan solo.

Vanaf 300k kwam Edwin ( Dr Ivaknov) en Siemen bij op het account. => account zakte weg door massastam IQ intertijd => rank +/- 10

Vanaf 1,5M terug solo => rank 15 leider en samen met Rodz en wouter toen de leiding genomen met een nieuwe stam, langtermijn plan gemaakt om de alliantie te ownen maar veel accounts herschikken ook zware tijden als leider dat wat te koste ging aan mijn account, zakte dan ook weg op de rank. Medespelers zagen leiding geven en alle problemen niet meer zitten dus terug solo moeten verder gaan maar met daarna een fusie met Emrakul Aeons Torn om front te maken met Global => met het ownen van dat front => rank 5

Daarna kwam Elko nog als nachter op ildraco => rank +/-10

Tot +/- 10miljoen kwamen Bart, Ron en Loek er bij het account speelde door de grotere activiteit dan ook Nyx in de vernieling. Ildraco bezat ineens late game spelers ipv starters als ik (die geen intresse had in late game) en was te zien even Rank 3 gehaald.

Nu eindigen we de wereld met rank 8 en dit voor een puur core account, dat nooit uit de top 20 was, niet in de start en niet later, best mooi voor een core account.

Ik wil dan natuurlijk ook al mijn medespelers bedanken voor hun inzet, en voor de mooie tijd :) Ik heb gelachen, geamuseerd met jullie en zal jullie nooit vergeten ;)

Bedankt voor het vermelden Paul maar veel heb ik op ildraco echt niet gedaan, meer in Global/Oda eigenlijk. :p
 
Bovenaan