Orginele spelers?

Reactiescore
30
Vikingen zei:
en die staat nog steeds onder bescherming van vikkie

Van mij ook vind ik dan:p

Lord Xeroth was de leider van T.B.L., een kleine stam opgericht in het zuidwesten van deze wereld. Helaas, tijden terug al werd T.B.L. zo goed als verslagen door o.a. Ares, Impera en EoK-52.
Maar Lord Xeroth bestaat nog steeds:D
 

DeletedUser35496

Guest
Van mij ook vind ik dan:p

Lord Xeroth was de leider van T.B.L., een kleine stam opgericht in het zuidwesten van deze wereld. Helaas, tijden terug al werd T.B.L. zo goed als verslagen door o.a. Ares, Impera en EoK-52.
Maar Lord Xeroth bestaat nog steeds:D

goh, eigenlijk niet. T.B.L. heeft nooit als doel gehad om groot te worden. De fun zat em er in om zo moeilijk mogelijk veroverd te worden en af en toe es wat vervelend te doen. Met brute force krijg je uiteraard alles gedaan maar zelfs dat was niet gemakkelijk voor sommigen :D.

Uiteindelijk is T.B.L. sterk verminderd doordat een hoop mensen gestopt zijn met TW en een andere hoop serieus geminderd is. T.B.L. was vrij intensief om spelen maar dan niet op vlak van dorpjes veroveren.

Nu wacht ik op het einde van de wereld.
 

DeletedUser35496

Guest
en die staat nog steeds onder bescherming van vikkie:p

met veel dank trouwens :D. Ik apprecieer het enorm dat ik met rust gelaten wordt. Die 18 dorpjes van me zijn de moeite niet. Eender welke speler op W4 kan me zo van de kaart vegen. Daar is niks aan.
 

DeletedUser

Guest
ook nog de originele speler met nog steeds m'n eerste dorpje
 

DeletedUser

Guest
goh, eigenlijk niet. T.B.L. heeft nooit als doel gehad om groot te worden. De fun zat em er in om zo moeilijk mogelijk veroverd te worden en af en toe es wat vervelend te doen. Met brute force krijg je uiteraard alles gedaan maar zelfs dat was niet gemakkelijk voor sommigen :D.

Uiteindelijk is T.B.L. sterk verminderd doordat een hoop mensen gestopt zijn met TW en een andere hoop serieus geminderd is. T.B.L. was vrij intensief om spelen maar dan niet op vlak van dorpjes veroveren.

Nu wacht ik op het einde van de wereld.

Zit je toevallig in een grot in Rusland?
 

DeletedUser35496

Guest
Zit je toevallig in een grot in Rusland?

Nee, mijn Russisch is niet zo goed en dan wordt het lastig communiceren met de beren. Ik heb me verschanst in de Boomse klei lagen. Hier zitten wel wat van die rare vaatjes maar daar heb ik zo geen last van.
 
Bovenaan