Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20001

Guest
jouw reacties verraden eerder je leeftijd niet de mijne :D eens vluchteling altijd vluchteling

eerst van konijn naar ordo en nu van ordo naar under

Meen je dit nou? Is dat echt je reactie. Woow dan ga ik geen aandacht meer aan je besteden.
 

DeletedUser

Guest
Vluchten uit Konijn is trouwens onmogelijk.
In het slechtste geval word je uitgewuifd door de medekonijntjes met tranen in de ogen.
 

DeletedUser20001

Guest
De stam 'Front.' hoort nog tussen Konijn en Ordo te staan

Haha nog al zo'n lacher. Front heb ik opgericht, toen ik erachter kwam dat konijn bestond uit de egoïst arrogantie en zijn volgers.

Ik ben weggegaan toen konijn nog een sterke stam was.
 

DeletedUser72441

Guest
het is simpel , je kent zelf blijkbaar dit spel niet, ik ben altijd open en eerlijk

als ik op stam druk en dan bij stammenoorlogen kijk staan er 2 oorlogen
1 tegen ordo en 1 tegen under

beide stammen zijn in principe hetzelfde echter ik kan die oorlogstatistieken niet sluiten , de oorlogstatistiek sluit pas als een stam ophoudt te bestaan of als men een vredesaanbod doet

ik verdraai niks je mag van mij alles met stats doen maar doe het dan eerlijk
jullie zijn degene die beweren dat under een andere stam is niet wij!
dus als comateus dan alleen de stats van ns tegen under wil laten zien moet hij dan kiezen voor altijd of vanaf datum en tijdstip oorlogsverklaring (die vermeld staat in overzicht stammenoorlogen)

hij telde de verliezen van under de eerste 2 dagen niet mee en daar reageerde ik op

ik zet ook niet steeds stats neer van 1 dag waar we winst op behalen

Moest je mijn post degelijk hebben gelezen zag je dat ik bij die 2de stats een typische verdraaiing van de stats heb toegepast als tegenreactie op de stats die jou stam post. die gingen over de stats van 1 dag om hun verliezen niet te moeten tonen. daar doelde ik dus op. jij telde de verliezen van n-s er ook niet bij tegen under omdat er nog geen officiele oorlogsverklaring was gemaakt. maar dat maakt de verliezen niet minder waar.
voor de rest is under wel degelijk een andere stam dan ordo. voor jullie zijn een 5tal spelers misschien niet veel verschil. maar voor een stam met een kleiner aantal leden maakt het best wel wat uit hoor. trouwens zijn er bijna geen stats in ordo die met de spelers van under te maken hebben. dus ook daarop maakt het wederom geen enkele reden om ordo stats bij je nieuwe vijand, under te gaan vervoegen.

Dit is echter het laatste wat ik hierover te zeggen heb op het AF, want ik begin het redelijk beu te worden dat je altijd naast de feiten reageert omdat je gewoon niet goed kan lezen of in het algemeen niet goed kan interpreteren hoe de vork in de steel zit.

Maar als het dan toch zo graag wil horen en het je een leuke dag bezorgt : proficiat n-s met de overwinning in de oorlog tegen ordo ;)
 

DeletedUser72441

Guest
sinds wanneer ben jij officieel betrokken in deze oorlog dan? aandachtsgeil knulletje:rolleyes:
 

DeletedUser72441

Guest
ik weet niet of je het topic doorhebt: ordo vs n-s. jij bent niet N-S... dus jij hoeft geen felicitaties
 
Reactiescore
1.367
Ordo is opgeheven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan